Ajax heb een kutverdediging, geen spits, een beroerd middenveld en een keeper met negen vingers.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Feyenoord heeft een kutverdediging, geen spits en tegelijkertijd een overkill aan middenvelders.
Gewoon weer slecht ingekocht.
Een reservekeeper met negen vingers, piet.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ajax heb een kutverdediging, geen spits, een beroerd middenveld en een keeper met negen vingers.
Ik volg het half. Roemer was echt geniaal slecht.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je weet me op waarde te schatten, dat doet mij deugd.
Nog meer mensen die de APB volgen?
Daarom PSV kampioen dit seizoen.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ajax heb een kutverdediging, geen spits, een beroerd middenveld en een keeper met negen vingers.
Ja ik.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je weet me op waarde te schatten, dat doet mij deugd.
Nog meer mensen die de APB volgen?
Prioriteitenlijstjes zijn altijd discutabelquote:Op woensdag 17 september 2014 13:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik volg het half. Roemer was echt geniaal slecht.
lijkt op de baskische vlag manquote:
waaromquote:Op woensdag 17 september 2014 13:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Typisch en Jancees ik had door jullie een nachtmerrie
Buiten Cambuur rekenenquote:
Roemer had zich gewoon niet ingelezen, de idioot. Kreeg terecht de wind van voren.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Prioriteitenlijstjes zijn altijd discutabel
Ja door dat gezeik over kinderen van jullie.quote:
Dan PEC sowieso geen Ajax dit seizoen wat een baggerselectie hebben die.quote:
Die gun ik wel plek 2quote:Op woensdag 17 september 2014 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Buiten Cambuur rekenen
HENKIE MAAKT ONS KAMPIOEN
PEC of Cambuur inderdaad. Die worden 1 en 2, PSV 3, Ajax 4.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wie moet er dan kampioen worden? PEC? Cambuur? Het is allemaal matig.
Ik ook, maar dat lijkt me logischquote:
Overigens maakt Bontes het helemaal bont.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Roemer had zich gewoon niet ingelezen, de idioot. Kreeg terecht de wind van voren.
Ook zo'n enorm lulverhaal over de zorg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |