SPOILER: Deze censuur wordt mede mogelijk gemaakt dankzij KnutdeIJsbeerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk dat hij clementie kort voor #4045 krijgt.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:06 schreef Elan het volgende:
Wanneer zou hmf ditkeer weer terugkomen
Of als Feyenoord voor die tijd kampioen wordt, zo'n juichmoment gun ik hem welquote:Op woensdag 17 september 2014 13:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Denk dat hij clementie kort voor #4045 krijgt.
OP basis hiervan kan je feyenoord afschrijven als topclub trouwens. Niet dat mensen dat nog deden.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Feyenoord gaat wel heel ver in hun anti joden, pro Hitler grappen.
[ afbeelding ]
33 kwam hij toch aan de macht?quote:Op woensdag 17 september 2014 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Op basis van deze post schrijf ik jou geestelijk af.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
OP basis hiervan kan je feyenoord afschrijven als topclub trouwens. Niet dat mensen dat nog deden.
Of als ze net uitgeschakeld zijn voor het kampioenschap. Zodat hij gelijk weer gebanned kan worden.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Of als Feyenoord voor die tijd kampioen wordt, zo'n juichmoment gun ik hem wel
Dat zijn ze toch al?quote:Op woensdag 17 september 2014 13:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Of als ze net uitgeschakeld zijn voor het kampioenschap. Zodat hij gelijk weer gebanned kan worden.
Dat mag, maar kom op. Historisch gezien wellicht, maar 33 keer CL gespeeld tussen 92 en '14 is voor een topclub bar weinig hoor.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Op basis van deze post schrijf ik jou geestelijk af.
#swagquote:Op woensdag 17 september 2014 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Hier een foto van Feyenoord in Sevilla.
[ afbeelding ]
gr gr
quote:Op woensdag 17 september 2014 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je wel gelijk inquote:Op woensdag 17 september 2014 13:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat mag, maar kom op. Historisch gezien wellicht, maar 33 keer CL gespeeld tussen 92 en '14 is voor een topclub bar weinig hoor.
http://www.voetbalprimeur(...)nderste-cl-goal-ajaxquote:Op woensdag 17 september 2014 13:11 schreef Dven het volgende:
Wel genant dat Ajax op 121 goals staat en nummer 100 waarschijnlijk ergens in 96 gemaakt is
Ja natuurlijk dat weet ik ook wel ouwe reus. Ze hebben voor het laatst in 2001/2002 meegedaan geloof ik. Gaat helemaal nergens meer over.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat mag, maar kom op. Historisch gezien wellicht, maar 33 keer CL gespeeld tussen 92 en '14 is voor een topclub bar weinig hoor.
Die schedel die de Russen hadden bleek toch authentiek?quote:Op woensdag 17 september 2014 13:12 schreef Dven het volgende:
Leuk. Hitler is precies 100 jaar en 10 dagen ouder dan dat ik ben. En hij is exact 44 jaar voor ik geboren ben doodgegaan.
Als hij niet ergens in Argentinie rondwandelde daarna dan.
Geen idee. Ik verdiep me niet zo graag in het pijnlijke verlies van de Duitsers. Negatieve ervaringen ontwijk ik liever.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Die schedel die de Russen hadden bleek toch authentiek?
AJ Auxerrequote:Op woensdag 17 september 2014 13:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
http://www.voetbalprimeur(...)nderste-cl-goal-ajax
Mijn whatsapp achtergrond is een plaatje van mijn hond.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat gad ik serieus al![]()
[ afbeelding ]
Oké Stijn.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen idee. Ik verdiep me niet zo graag in het pijnlijke verlies van de Duitsers. Negatieve ervaringen ontwijk ik liever.
Met 2-1 verliezen van fucking Auxerrequote:Op woensdag 17 september 2014 13:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AJ Auxerre![]()
Die bleven vorig seizoen ternauwernood op het tweede niveau.
Schuld van Martin Jol.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Met 2-1 verliezen van fucking Auxerre![]()
![]()
![]()
Ajax is echt een heel matig elftal eigenlijk. Sinds 2003 al.
Vanmorgen had je nog een andere mening, pilletje genomen?quote:Op woensdag 17 september 2014 13:14 schreef Dven het volgende:
[..]
![]()
![]()
True.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:14 schreef Dven het volgende:
[..]
![]()
![]()
03 dacht ik.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja natuurlijk dat weet ik ook wel ouwe reus. Ze hebben voor het laatst in 2001/2002 meegedaan geloof ik. Gaat helemaal nergens meer over.
Dit dus. Voor mij duurt de 2e wo van 39 tot winter 42quote:Op woensdag 17 september 2014 13:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen idee. Ik verdiep me niet zo graag in het pijnlijke verlies van de Duitsers. Negatieve ervaringen ontwijk ik liever.
Dat ik Ajax een matig elftal vind hebben zegt niets over de kansen die ze maken tegen andere elftallen. Ik mag hopen dat je dat begrijpt.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vanmorgen had je nog een andere mening, pilletje genomen?
Inderdaad, nu immers nog en ajax krijgt jantje.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:15 schreef Tarado het volgende:
Verhoek mist de klassieker, wordt een makkie
neequote:Op woensdag 17 september 2014 13:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat ik Ajax een matig elftal vind hebben zegt niets over de kansen die ze maken tegen andere elftallen. Ik mag hopen dat je dat begrijpt.
Ajax wint.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Inderdaad, nu immers nog en ajax krijgt jantje.
Dat kan. Alzheimer zal wel vroeg inzetten.quote:
Speelt Klassen uberhaupt?quote:Op woensdag 17 september 2014 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax wint.
0-1 Van Rhijn (4')
0-2 Klaassen (48')
Oke jaapquote:
Wie de fuck noemt zijn kind bickel? Het is toch geen hondquote:'Amanda Krabbé verliest kindje'
van onze redactie
Amanda Krabbé zou haar kindje na een zwangerschap van vier maanden zijn verloren.
De ex van Martijn was in verwachting van haar nieuwe liefde Harrie Kolen. Ze bevestigde het blijde nieuws een maand geleden, toen zij ruim drie maanden zwanger was. Amanda en Harrie zijn 'ontroostbaar', meldt Story.
De 40-jarige moeder van vier verwachtte een meisje. Met Martijn kreeg ze zoons Bickel en Achilles en dochters Jasmijn en Michelle. Amanda verloor in 2007 een kindje als gevolg van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
Ik verwacht er eentje van El Ghazi, is wel traditiequote:Op woensdag 17 september 2014 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax wint.
0-1 Van Rhijn (4')
0-2 Klaassen (48')
Mijn moeder. Bedankt.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:18 schreef napoleonfour het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)liest_kindje___.html
[..]
Wie de fuck noemt zijn kind bickel? Het is toch geen hond
Ik zet El Ghazi ook standaard neer als speler van de week in de VBL eredivisievoorspellerquote:Op woensdag 17 september 2014 13:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik verwacht er eentje van El Ghazi, is wel traditie
achilles vind ik ook meer een naam voor een korfbalclubquote:Op woensdag 17 september 2014 13:18 schreef napoleonfour het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)liest_kindje___.html
[..]
Wie de fuck noemt zijn kind bickel? Het is toch geen hond
Stijn kan ons hier meer over vertellen.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
achilles vind ik ook meer een naam voor een korfbalclub
Die Kazim is 110quote:Op woensdag 17 september 2014 13:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
10-1 omdat abouthaleb besluit de wedstrijd ook zonder uitspelers af te werken.
10 kools khazim en Immers e.d.
Ben bang van niet, zou wel topshow zijn.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:21 schreef napoleonfour het volgende:
morgen onafhankelijkheid Schotland toch?
Minder belasting, goeiekopere whiskyquote:Op woensdag 17 september 2014 13:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben bang van niet, zou wel topshow zijn.
110% Feyenoord ja. Die gast is een beer, de tering.quote:
Britse*quote:Op woensdag 17 september 2014 13:23 schreef Dven het volgende:
Hoop dat dat gekanker van die Schotten dan eindelijk klaar is. Wordt schijtziek van die vijf schotten hier in de stad. Kunnen het over niets anders hebben.
Als het een 'nee' wordt ga ik de Engelse vlag uithangen
ja Kazidetti, ze hebben er weer één, hij is nog aan het bijkomen van die invalbeurtquote:Op woensdag 17 september 2014 13:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
110% Feyenoord ja. Die gast is een beer, de tering.
Nee. De Engelse ga ik uithangen. Omdat ze weten dat ze dan lekker samen verder moeten met dat kutvolk.quote:
vrijdag met het vliegtuigquote:Op woensdag 17 september 2014 13:06 schreef Elan het volgende:
Wanneer zou hmf ditkeer weer terugkomen
Ik vind jou echt een enorme meerwaarde hebben in dit topicquote:Op woensdag 17 september 2014 13:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als je het sec bekijkt dan heeft Ajax geen beter elftal dan Feyenoord.
Vorig jaar ook niet.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
hoe secquote:Op woensdag 17 september 2014 13:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Gedreven mannetje wel hopen dat hij a la Guidetti en Pelle deze kans grijpt.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
110% Feyenoord ja. Die gast is een beer, de tering.
In Den Haag is Achilles als korfbalclub gevestigd. Het is maar wat ze een sportveld noemen. Als je daar komt, waan je je op een bouwplaats zoals PEC Zwolle-fans dat wel eens hebbenquote:Op woensdag 17 september 2014 13:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Stijn kan ons hier meer over vertellen.
Hij is gewoon fit nu, 8packje alles. Die doet planks van een uur.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja Kazidetti, ze hebben er weer één, hij is nog aan het bijkomen van die invalbeurt
Feyenoord heeft een kutverdediging, geen spits en tegelijkertijd een overkill aan middenvelders.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |