Ik hoop t niet en anders zorg ik er wel voor.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
is ie zondag wel weer fit?
twitter:iwanvanduren twitterde op woensdag 17-09-2014 om 12:35:02L’Équipe ziet PSG de beker al winnen: http://t.co/J2E8KhNhdd http://t.co/kVDnxph8Yh reageer retweet
meteen de dijken doorprikkenquote:Op woensdag 17 september 2014 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Friezen willen van Schotten leren over zelfbeschikking
Achttien Friezen van de Fryske Nasjonale Partij reizen woensdagmiddag af naar Edinburgh. De partij wil van Schotland leren hoe ze meer zeggenschap over hun provincie kunnen krijgen.
Ach dit jaar sowieso geen kampioen ben je volgend seizoen van dat gezeik af Stijnquote:Op woensdag 17 september 2014 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik stoor me ontzettend aan de mensen die op de dag van een CL/Europese-wedstrijd van Ajax opeens weer hun mening over Ajax verkondigen ''ohhhh wat zijn ze slegt hahahahahah'' als ze tegen PSG/Barça spelen, die clubs.
Het proces dat bij mij ontstaat is dat ik naïef ga hopen op winst van Ajax, terwijl dit niet reëel is, zodat dat kutvolk hun bek dichthoudt. Ach, donderdag speelt Feyenoord tegen Sevilla, heb ik eens om te lachen.
Ik zet in op Anwar.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga vanavond alleen laatste 5 minuten kijken, ben benieuwd wie na het laatste fluitsignaal allemaal naar zlatan gaat rennen voor zn shirt.
Ik heb het wel eens vaker gezegd, je maakt je veel te druk voor je leeftijd, zeiken kan altijd nog als je mijn leeftijd hebt, dat is die van jou omgedraaidquote:Op woensdag 17 september 2014 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik stoor me ontzettend aan de mensen die op de dag van een CL/Europese-wedstrijd van Ajax opeens weer hun mening over Ajax verkondigen ''ohhhh wat zijn ze slegt hahahahahah'' als ze tegen PSG/Barça spelen, die clubs.
Het proces dat bij mij ontstaat is dat ik naïef ga hopen op winst van Ajax, terwijl dit niet reëel is, zodat dat kutvolk hun bek dichthoudt. Ach, donderdag speelt Feyenoord tegen Sevilla, heb ik eens om te lachen.
Ah, is de titel al vergeven?quote:Op woensdag 17 september 2014 12:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach dit jaar sowieso geen kampioen ben je volgend seizoen van dat gezeik af Stijn![]()
El Ghazi heeft dat recht al afgedongen. Hij heeft heel Rotterdam Zuid achter zich staan om die claim hard te maken.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga vanavond alleen laatste 5 minuten kijken, ben benieuwd wie na het laatste fluitsignaal allemaal naar zlatan gaat rennen voor zn shirt.
Nee man hij is echt zo. Straks gaat die mafklapper weer berichtjes sturenquote:Op woensdag 17 september 2014 12:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stijn doet toch gewoon een typetje, net als ik?
Anwar had liever tegen CR7 gespeeld.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
El Ghazi heeft dat recht al afgedongen. Hij heeft heel Rotterdam Zuid achter zich staan om die claim hard te maken.
Natuurlijk wordt Ajax kampioen, wie anders?quote:Op woensdag 17 september 2014 12:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach dit jaar sowieso geen kampioen ben je volgend seizoen van dat gezeik af Stijn.
Verder ben je nogal hypocriet bezig aangezien je je druk maakt om gedrag van bepaalde individuen om je daar een paar dagen later zelf ook schuldig aan te gaan maken
Misschien sluiten de Denen wel een pact om daarna het shirt omstebeurt een week boven hun bed te mogen hangen.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
El Ghazi heeft dat recht al afgedongen. Hij heeft heel Rotterdam Zuid achter zich staan om die claim hard te maken.
PEC knotsgekke competitie dit dat.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt Ajax kampioen, wie anders?
Ik hoop het ook.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
ja maar nog net niet zo gekquote:Op woensdag 17 september 2014 12:56 schreef Elan het volgende:
[..]
PEC knotsgekke competitie dit dat.
Nieuwe telefoonachtergrond.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoop het ook.
Nu ga ik mijn hond uitlaten in de zon. Een Heino voor jou
[ afbeelding ]
is wel een bijna dood fotoquote:Op woensdag 17 september 2014 12:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoop het ook.
Nu ga ik mijn hond uitlaten in de zon. Een Heino voor jou
[ afbeelding ]
Stijn is een what you see is what you get user.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dat gad ik serieus alquote:Op woensdag 17 september 2014 12:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nieuwe telefoonachtergrond.
Wow, nu zijn we pas echte vriendenquote:Op woensdag 17 september 2014 13:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[imghttp://i.imgur.com/2df845U.jpg[/img]
Dat gad ik serieus al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |