Nee, maar toch.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je weet dat hij 15 jaar is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Godver wat geil.En altijd het laatste woord.
Je bent zelf een homo.quote:
Kan niet, nu veels te laat en zo bijbaantje/stage zoeken.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
wickedmen kom station duivendrecht
quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:28 schreef BlauweTijger het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Godver wat geil.!
Ape never kill Apequote:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:28 schreef BlauweTijger het volgende:
damn nat gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Godver wat geil.Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
jaquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ape never kill Ape![]()
Apen op paarden![]()
Apen op paarden met machinegeweren![]()
Pratende apen![]()
Ceasar![]()
Apen die vechten met mensen![]()
Wanhopig je best doen om bij een onlinegroepje te horenquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ape never kill Ape![]()
Apen op paarden![]()
Pratende apen![]()
Ceasar![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wanhopig je best doen om bij een onlinegroepje te horen
Haten op Dawnquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ape never kill Ape![]()
Apen op paarden![]()
Pratende apen![]()
Ceasar![]()
Bitch please. Leuke film, die eerste maar in deel 2 wordt alles verneukt en uitgemolken.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haten op DawnDan ben je pas een knuppeltje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En altijd het laatste woord.
Ab-so-luut niet mee eens. Het is nou eenmaal fictie, dus ja, onrealistisch. Ondanks dat super realistisch neer weten te zetten en gewoon spannend en vette battle. Goed vervolg op het eerste deel, waar het meer om de band tussen Caesar en eigenaar ging.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:27 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Bitch please. Leuke film, die eerste maar in deel 2 wordt alles verneukt en uitgemolken.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:29 schreef VeerEli het volgende:
Goed vervolg op het eerste deel, waar het meer om de band tussen Caesar en eigenaar ging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler jaEn altijd het laatste woord.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]Ik begrijp niet zo goed wat er uitgemolken aan is. Je kan de film niet goed vinden, maar je doet net alsof het een belachelijke film is. Hij heeft een 8,1 op IMDB plus 79 metascore. Dat is behoorlijk hoog. Dus kom niet zo huillachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler jaIs gewoon bullshit namelijk.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo goed wat er uitgemolken aan is. Je kan de film niet goed vinden, maar je doet net alsof het een belachelijke film is. Hij heeft een 8,1 op IMDB plus 79 metascore. Dat is behoorlijk hoog. Dus kom niet zo huillachenIs gewoon bullshit namelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Haten op BlauweGod.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wanhopig je best doen om bij een onlinegroepje te horen
Als ik Veer serieus neem zal ik wat IQ overkwakken.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:36 schreef wickedmen het volgende:
Veer serieus nemen.
Inb4: Veer over het IQ van een huiskamerplant.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:36 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Als ik Veer serieus neem zal ik wat IQ overkwakken.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]Who the fuck cares? Het zegt nogal veel over hoe een grote groep mensen over een film denkt. Dus dat jouw mening niet strookt met het grote gros. Anders komt er niet zo'n cijfer uit, hé.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat is je reden dat het uitgemolken is? Houd nou toch heel rap op johZe skippen gewoon een stuk, is juist beter. En nee, de hele fucking mensheid is niet uitgestorven. Oh en jij weet nu ook ineens waarom duizenden mensen het zo'n cijfer gegeven hebben? Knap van jou zeg
Jijquote:
Hmmm ja, maar een film met een 3,2 hoef ik niet perse slecht te vinden.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:37 schreef VeerEli het volgende:
Het zegt nogal veel over hoe een grote groep mensen over een film denkt.
Ja. Prima dat iedereen naar de klote is, maar ik had het anders gebracht.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:37 schreef VeerEli het volgende:
En dat is je reden dat het uitgemolken is?
Nee er leven er nog een paar die wat stroom moeten hebben uit een apenbos.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:37 schreef VeerEli het volgende:
En nee, de hele fucking mensheid is niet uitgestorven.
Mening. Nogmaals.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:37 schreef VeerEli het volgende:
Oh en jij weet nu ook ineens waarom duizenden mensen het zo'n cijfer gegeven hebben? Knap van jou zeg
Vertel hem aubquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haten op DawnDan ben je pas een knuppeltje
quote:
hoeveel km heeft die schrobmachine al gelopen eigenlijk?quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
MRW ik maandag zo kk veel salaris ga ontvangen zoals nooit tevoren.
[ afbeelding ]
Kontjes in. Hoezo?quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Heb je de film überhaupt gezien of ga je weer kontjes in? Want als je het met mij eens bent valt Kerst en Sinterklaas op dezelfde dag.
Ben je nu al dronken?quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:47 schreef wickedmen het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
In m'n vrije tijd poets ik alle onderdeeltjes één voor één, heb 'm ook opgepimpt. M'n schatje is van buiten gewoon normaal, maar van binnen chromed out, zieke velgen onder de echte ook, helemaal niggarish.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hoeveel km heeft die schrobmachine al gelopen eigenlijk?
Millions?
Op je opgekrulde pijpen?quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Kom nou.
Ik herhaalde jouw ''who the fuck cares'' domboquote:
Ga je alsnog wel tegen het gros van de mensen in, dat was m'n enige punt.quote:[..]
Hmmm ja, maar een film met een 3,2 hoef ik niet perse slecht te vinden.
Jij bent dan (gelukkig) ook geen filmmakerquote:[..]
Ja. Prima dat iedereen naar de klote is, maar ik had het anders gebracht.
Dat weten we helemaal niet, dat is wat ze laten zien. Maar je ziet ook dat er uiteindelijk radiocommunicatie is, dus wederom; bullshit.quote:[..]
Nee er leven er nog een paar die wat stroom moeten hebben uit een apenbos.
Zo bracht je het niet.quote:[..]
Mening. Nogmaals.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
In m'n vrije tijd poets ik alle onderdeeltjes één voor één, heb 'm ook opgepimpt. M'n schatje is van buiten gewoon normaal, maar van binnen chromed out, zieke velgen onder de echte ook, helemaal niggarish.
Inb4: Veereliquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
MRW ik maandag zo kk veel salaris ga ontvangen zoals nooit tevoren.
[ afbeelding ]
Maar zo bedoel ik het welquote:
5 10 15 geen enkel probleem...quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
In m'n vrije tijd poets ik alle onderdeeltjes één voor één, heb 'm ook opgepimpt. M'n schatje is van buiten gewoon normaal, maar van binnen chromed out, zieke velgen onder de echte ook, helemaal niggarish.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:38 schreef 2NutZ het volgende:
Eens met Veertje.
Zeiken op sf films dat ze niet realistisch zijn
Sws ook vaak die critics die gewoon wat te zeiken willen hebben. Vermakelijke films zijn vermakelijk
quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:42 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Ben je nu al dronken?
Idioot.
Haha mooi ditquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Maar zo bedoel ik het welIk wil het hierbij laten, het is vrijdag en ik hou niet van Polen.
Wie schrobt de schrobmachine? IK SWA.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]zie zo'n vuurwapen freak voor me die binnen 1 min zo'n wapen kan demonteren. Maar dan met een schrobmachine.
DHCquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
5 10 15 geen enkel probleem...
1.8cc
Kut Pool.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha mooi ditJe kan ook gewoon zeggen dat je uitgeluld bent en niet meer weet hoe je moet reageren, hoor.
Oh en die Pool grap lag al een decennium begraven, too old, getting bored.
Srs?quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha mooi ditJe kan ook gewoon zeggen dat je uitgeluld bent en niet meer weet hoe je moet reageren, hoor.
Oh en die Pool grap lag al een decennium begraven, too old, getting bored.
Stoned?quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nigga nigga nigga nigga nigga nigga nigga, I'm a 100% nigga.
Lief dagboek.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:47 schreef VeerEli het volgende:
Godsamme, rammel al vanaf 5 uur van de honger en moet nu nog 3 kwartier wachten want bf zat in de file![]()
Zouden 6 uur al eten, wordt nu half 8
Wel fucking lekker vooruitzicht
Hipster.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Srs?![]()
Hahahaha uitgeluld ;p
![]()
Ga jezelf nou niet verlagen. Ik zeg dat ik die film uitgemolken vind en deel 1 beter vind. Kan je kktof gaan doen met cijfers van IMDB maar kan me geen kutje schelen wat 'het grote gros'vind van die film want dat is niet MIJN mening. get over ittttt.
Calm your titsquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Srs?![]()
Hahahaha uitgeluld ;p
![]()
Ga jezelf nou niet verlagen. Ik zeg dat ik die film uitgemolken vind en deel 1 beter vind. Kan je kktof gaan doen met cijfers van IMDB maar kan me geen kutje schelen wat 'het grote gros'vind van die film want dat is niet MIJN mening. get over ittttt.
Whehehe ;pquote:
Im notquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Calm your titsWist niet dat je mad werd
Plsquote:
Gelukkig maar. Nu nog even een schepje door je vagina halen en alles is weer helemaal goed.quote:
Als 2nutz dit over je zegt...dan ben je echt een zieke hipster. Opperhoofd hipster. Zo'n hipster die zich tegen hipsters afzet omdat dat te mainstream is.quote:
2NutZ zijn mening is net zo irrelevant als een Braddie post in een Braddie topic.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als 2nutz dit over je zegt...dan ben je echt een zieke hipster. Opperhoofd hipster. Zo'n hipster die zich tegen hipsters afzet omdat dat te mainstream is.
Hehehequote:Op vrijdag 12 september 2014 18:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als 2nutz dit over je zegt...dan ben je echt een zieke hipster. Opperhoofd hipster. Zo'n hipster die zich tegen hipsters afzet omdat dat te mainstream is.
Echt he.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:51 schreef Gridlok het volgende:
kk kneusjes die constant toch weer terug komen.
Ze hadden Chai nog wel een paar maanden extra FOK!jilla kunnen geven idd.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:51 schreef Gridlok het volgende:
kk kneusjes die constant toch weer terug komen.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze hadden Chai nog wel een paar maanden extra FOK!jilla kunnen geven idd.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze hadden Chai nog wel een paar maanden extra FOK!jilla kunnen geven idd.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:53 schreef VeerEli het volgende:
En als Che_ het eens wordt met mij, dan ben je ook pas écht klapmongool eerste klas. Lager dan laag kan dan bijna niet.
Preach sista. Lawd have mercy!quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:53 schreef VeerEli het volgende:
En als Che_ het eens wordt met mij, dan ben je ook pas écht klapmongool eerste klas. Lager dan laag kan dan bijna niet.
Damn straight niggaquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
even teruglezen danquote:
denk het ook jaquote:
Het is dat er geroosterd spek in de url staat, ik dacht cake oidquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit ligt over een half uur op mijn bord:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
spekquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:06 schreef Che_ het volgende:
Dat bovenste is geroosterd brood, mag ik hopen?
nu al spijtquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
denk het ook jabegin er niet aan
Gadverdamme kauw je je toch een ongeluk opquote:
Ach schei uitquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het is dat er geroosterd spek in de url staat, ik dacht cake oid. Heb chaps van gisteren net op
.
Nee valt mee, lekker knapperig juistquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Gadverdamme kauw je je toch een ongeluk op
Jij ook hier?quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
denk het ook jabegin er niet aan
Damn, dat ik die niet zag.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:15 schreef krioro het volgende:
[..]
High of life
of life
of
Zet maar in die stomme neplijst van je.
Wtf, vaag, toen ik het typte dacht ik nog "wauw, bijna 'off' getypt"quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:15 schreef krioro het volgende:
[..]
High of life
of life
of
Zet maar in die stomme neplijst van je.
Trein dan.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Pak de bus maar, maken we het gezellig.
xoxo
Je was vast te high. Of life natuurlijk, nu je gezondheidsfreak bent.quote:
lol neequote:Op vrijdag 12 september 2014 19:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Je was vast te high. Of life natuurlijk, nu je gezondheidsfreak bent.
Test en deca? =$quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
lol neeik heb farmaceutische goederen nodig om te leven.
Jij slikt je eigen kots door, derhalve post niet serieus genomenquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Je was vast te high. Of life natuurlijk, nu je gezondheidsfreak bent.
Waaaht?quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij slikt je eigen kots door, derhalve post niet serieus genomen.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Ik had het niet tegen jou.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahahahahquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou.
En jouw enige lichaamsbeweging is het op- en afstappen van de zamboni, derhalve persoon niet serieus genomen.
quote:
quote:Op donderdag 11 september 2014 16:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Dramatisch? Hoezo? =$
Heb maar 1 keer moeten kotsen. Ben zo nu en dan wel misselijk maar heb op zich een sterke maag dus kan het dan wel inhouden. Vorige week nog wel een beetje in m'n mond gekotst en daarna weer doorgeslikt.Jij?
quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:31 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Dit loop ik verdomme 6x per dag te doen nu.![]()
Wist niet dat die dingen zo heetten, hadden we die maar, wij moeten er gewoon achter staanquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou.
En jouw enige lichaamsbeweging is het op- en afstappen van de zamboni, derhalve persoon niet serieus genomen.
Hjb man jouw nies klinkt als een fluitketelquote:
Ja, nee, die dingen zijn voor ijs, maar ik denk ik geef je nog een beetje credit.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wist niet dat die dingen zo heetten, hadden we die maar, wij moeten er gewoon achter staan.
Awh, you're cutequote:Op vrijdag 12 september 2014 19:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hjb man jouw nies klinkt als een fluitketel.
Als die dingen eenmaal goed vaart hebben worden ze ook een klein beetje onhandelbaarquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, nee, die dingen zijn voor ijs, maar ik denk ik geef je nog een beetje credit.
Werd laatst gvd bijna van m'n sokken gereden in de AH door een chick met zo'n ding.
quote:
Naja ligt aan situatie I guess, als ik in de bus zat en zou moeten kotsen ofzo, sure dan slik ik het ook wel in. Maar als vrijetijds-besteding vind ik het vreemd.quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Naja ligt aan situatie I guess, als ik in de bus zat en zou moeten kotsen ofzo, sure dan slik ik het ook wel in. Maar als vrijetijds-besteding vind ik het vreemd.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Gadverdamme kauw je je toch een ongeluk op
Het ging over de gym, het is niet dat ik hier achter m'n laptop voor de lol zit te kotsen + slikken hoor.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Naja ligt aan situatie I guess, als ik in de bus zat en zou moeten kotsen ofzo, sure dan slik ik het ook wel in. Maar als vrijetijds-besteding vind ik het vreemd.
Kon d'r opa zijn in sommige kringenquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:54 schreef krioro het volgende:
Steven Bauer (57) steps out with his girlfriend (18)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yep.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
HUH, is hij het van Scarface?
[ afbeelding ]
Googlede op "Steve Bauer" en zag deze kerel, kon niet geloven dat ze dezelfde waren.
Blijkbaar, ik wist verder niet wie hij was.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
HUH, is hij het van Scarface?
[ afbeelding ]
Googlede op "Steve Bauer" en zag deze kerel, kon niet geloven dat ze dezelfde waren.
Van na jouw tijdquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:06 schreef krioro het volgende:
[..]
Blijkbaar, ik wist verder niet wie hij was.
Fylax Friday luisterenquote:
Zal jij nooit achterkomen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Trek je morgen wel een wit jurkje aan?
Zeg, kap jij hier ook eens met dat uitlokken/rellen. Geen flauw idee wat dit nu weer is en of over gaat, maar met dat gerel zijn we een beetje klaar.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:54 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Fantastisch! Effe een neuk vinden om te geven.
Brb.
- Geen idee wat ik moest zeggen -quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zeg, kap jij hier ook eens met dat uitlokken/rellen. Geen flauw idee wat dit nu weer is en of over gaat, maar met dat gerel zijn we een beetje klaar.
Ik neem genoegen met wat er voor de edit stond.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:59 schreef wickedmen het volgende:
[..]
- Geen idee wat ik moest zeggen -
Ghehehhe.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik neem genoegen met wat er voor de edit stond.
Dat is heel mooi.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:07 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ghehehhe.
Maar Frank effe on-topic, ik vind mezelf erg knap en ben best breed als ik in de spiegel kijk herken jij dit ook uit je jeugdjaren?
Zou je ooit een foto van jezelf posten op FOK!? Eventueel gedeeltelijk?quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is heel mooi.
Nou nee, spiegels en ik hebben nooit zo'n goede verstandhouding gehad.
Ik heb ooit eens een oog gepost.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou je ooit een foto van jezelf posten op FOK!? Eventueel gedeeltelijk?
En een foto van je gezicht? Denk dat men over het algemeen wel benieuwd is naar het gezicht achter de userquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een oog gepost.
Neuh. Dat soort zooi moet je allemaal niet op internet zetten. Zelfde als met mensen die hun hele hebben en houwen op het web gooien, al dan niet op zo'n profielsite.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En een foto van je gezicht? Denk dat men over het algemeen wel benieuwd is naar het gezicht achter de user.
De edit-tijd van m'n KPD-kiekjes is helaas al verstreken.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh. Dat soort zooi moet je allemaal niet op internet zetten. Zelfde als met mensen die hun hele hebben en houwen op het web gooien, al dan niet op zo'n profielsite.
Moet je allemaal niet doen.
Ja, ik ga ook weer niet door een zooi penissen zitten scrollen zo op een vrijdagavond. Dat is ook weer zoiets.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De edit-tijd van m'n KPD-kiekjes is helaas al verstreken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woensdag. Om de week te breken.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:28 schreef Che_ het volgende:
Dat doe je liever op een maandagmorgen?
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mwa, ik gebruik nu die poeptips. Ik denk bv dat ze op de wc zit en wanneer ze haar vagina afveegt dat het wc papiertje doorscheurt en dan zo met haar vinger in kutje prakt wat een broeisel is van zweet, feces, zaad en bloedpropjes die zijn blijven plakken nadat ze haar tampon eruit haalde. Ook stel ik me voor dat ze de vorige nacht goed is ondergespoten en gevuld en dat ze dan in de les klodders sperma aan het lekken is. En dat ze een geïrriteerd kutje heeft door scheren en allemaal rooie plekjes heeft. Ook probeer ik me de geur van haar drollen voor te stellen.
Het hardnekkige is er nu wel een beetje vanaf maar vind haar nog steeds leuk wel. Ik was vandaag voor het lokaal met een meisje aan het praten en toen zag ik haar de hele tijd kijken (ze zat aan een tafel iets verderop schuin achter dat meisje waar ik mee praatte) en dan moet ik mijn best doen om niet terug te kijken omdat ik weet dat ik dan helemaal ga smelten.
ik kom ookquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Trek je morgen wel een wit jurkje aan?
quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:07 schreef wickedmen het volgende:
ik vind mezelf erg knap en ben best breed
Dima is echt de meest vage troll van FOK!, in hetzelfde rijtje als Braddie, BaajGuardian en nog een paar van die gekken.quote:
Waren ze maar echt trolls.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dima is echt de meest vage troll van FOK!, in hetzelfde rijtje als Braddie, BaajGuardian en nog een paar van die gekken.
Geef hem geen ongelijkquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:54 schreef krioro het volgende:
Steven Bauer (57) steps out with his girlfriend (18)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat valt er toe te lichten?quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Kan je die quote even nader toelichten? Dit is raar.
Ja als 53 jarige kan je nu ook weer niet de lekkerste krijgen. En 40 jaar jonger ach, moet hij dan voor een Ria met pittig kort kapsel gaanquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]40 jaar jonger + niet de lekkerste 18 jarige die er is.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Vrienden heb ik toch niet, familie zie ik toch nooit.
Uiterstenquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja als 53 jarige kan je nu ook weer niet de lekkerste krijgen. En 40 jaar jonger ach, moet hij dan voor een Ria met pittig kort kapsel gaan
Waar heb je het staan?quote:
quote:
pffff dat DOMSquote:Op vrijdag 12 september 2014 17:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Grapje hoor, zou je vastus intermedius strelen.
zou smashenquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ayy lmao ze is glow in the dark.
Kan niet meer objectief oordelen vanwege d'r kutaccent en geforceerde swag. Doe mij Kreayshawn maarquote:
bahquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan niet meer objectief oordelen vanwege d'r kutaccent en geforceerde swag. Doe mij Kreayshawn maar.
[ afbeelding ]
Nee je moet zeggen "maar die ligt onder de rectus femoris, daar kun je niet bij zonder me open te snijden". En dan ik zo van "weet ikquote:
Zou smashen met veel alcohol op.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan niet meer objectief oordelen vanwege d'r kutaccent en geforceerde swag. Doe mij Kreayshawn maar.
[ afbeelding ]
nee dan zeg ik: "als je maar diep genoeg drukt kom je er vanzelf"quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee je moet zeggen "maar die ligt onder de rectus femoris, daar kun je niet bij zonder me open te snijden". En dan ik zo van "weet ik".
Lekker je wijfje laten komen met een duim in dr kontquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De poeprestjes onder je paddestoelendop zijn bah.
zowispelturig.mp4quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goed plaatje mangquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als die dingen eenmaal goed vaart hebben worden ze ook een klein beetje onhandelbaar.
[..]
[ afbeelding ]
Zo dan, chagrijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door MMGYMCMB op 13-09-2014 20:41:17 ]
quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zo dan, chagrijn. Kan ik het goedmaken?
Noem je Veer nou negerhoer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Absoluut niet. Noem jíj Veer nou negerhoer? En ja, dit is een retorische vraagquote:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:29 schreef Modus het volgende:
Chai in 2002.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem Anouk negerhoer.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Absoluut niet. Noem jíj Veer nou negerhoer? En ja, dit is een retorische vraag.
[..]
wiefkes laten squirtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Nou, het moest eigenlijk de PI daarboven zijn, had het zelf eigenlijk ook nog niet gezien.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Frank gebruikt de hartjes PI.
Hoeveel glazen wijn zijn er inmiddels leeg gedronken?
He always brings me a towel. Dat's love.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:56 schreef Chocolatebear het volgende:
Walking to the toilet after he nuts inside you
[ afbeelding ]
wow jij geeft geen fuck jij bent stoerquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
He always brings me a towel. Dat's love.
- Mine just throws a towel on me after he wipes off. -_-
Ik ben die 2e .
Jij hebt een emmer desinfect voor je poepfestijn?quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
wow jij geeft geen fuck jij bent stoer
Hee dwc. Als je nou hebt zitten kakken he, en je bent klaar met vegen, wat doe je dan als eerste?quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij hebt een emmer desinfect voor je poepfestijn?
Ik ga op een het krukje voor de spiegel staan, ik buig voorover, kijk tussen mijn benen door naar de spiegel en ik spreid mijn billen met mijn handen en dan kan ik goed zien of alles schoon is.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:07 schreef Modus het volgende:
[..]
Hee dwc. Als je nou hebt zitten kakken he, en je bent klaar met vegen, wat doe je dan als eerste?
dWc lijkt me zo iemand die aantekeningen maakt in z'n poepdagboek, á la: "Nou, om te beginnen ging de anus goed open. Het slijmlaagje om de feces was intact. Nootjesdichtheid van 18 p/cm³. Fluatulatiegraad was gemiddeld. Gevouwen, 12 velletjes. Geur: doffig en gedempt. Spoelde soepel weg. Remspoor ontbrak."quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:07 schreef Modus het volgende:
[..]
Hee dwc. Als je nou hebt zitten kakken he, en je bent klaar met vegen, wat doe je dan als eerste?
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga op een het krukje voor de spiegel staan, ik buig voorover, kijk tussen mijn benen door naar de spiegel en ik spreid mijn billen met mijn handen en dan kan ik goed zien of alles schoon is.
En wat doe je voor je het hokje weer uitkomt?quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
dWc lijkt me zo iemand die aantekeningen maakt in z'n poepdagboek, á la: "Nou, om te beginnen ging de anus goed open. Het slijmlaagje om de feces was intact. Nootjesdichtheid van 18 p/cm³. Fluatulatiegraad was gemiddeld. Gevouwen, 12 velletjes. Geur: doffig en gedempt. Spoelde soepel weg. Remspoor ontbrak."
[..]
Haha wowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
throwbackquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
dWc lijkt me zo iemand die aantekeningen maakt in z'n poepdagboek, á la: "Nou, om te beginnen ging de anus goed open. Het slijmlaagje om de feces was intact. Nootjesdichtheid van 18 p/cm³. Fluatulatiegraad was gemiddeld. Gevouwen, 12 velletjes. Geur: doffig en gedempt. Spoelde soepel weg. Remspoor ontbrak."
van die voktikke doekjes naast mn bedquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij hebt een emmer desinfect voor je poepfestijn?
Kijk dezequote:Op zaterdag 13 september 2014 21:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
van die voktikke doekjes naast mn bed
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:20 schreef Chai het volgende:
https://www.facebook.com/(...)71830&type=2&theater
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
dus jij krijgt die handdoek op je gegooid¿quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
He always brings me a towel. Dat's love.
- Mine just throws a towel on me after he wipes off. -_-
Ik ben die 2e![]()
.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:20 schreef Chai het volgende:
https://www.facebook.com/(...)71830&type=2&theater
![]()
![]()
KLB / Mijn uiterlijk wordt niet gewaardeerd door NL vrouwen..quote:
super vet.quote:Op zondag 14 september 2014 11:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
KLB / Mijn uiterlijk wordt niet gewaardeerd door NL vrouwen..
Housesofholy kon het niet waarderen.
Wow jij schreef vroeger zeker voor de Break Outquote:Op zondag 14 september 2014 11:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
KLB / Mijn uiterlijk wordt niet gewaardeerd door NL vrouwen..
Housesofholy kon het niet waarderen.
quote:Op zondag 14 september 2014 13:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow jij schreef vroeger zeker voor de Break Out
quote:Op zondag 14 september 2014 13:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Haha mijn nicht had hem ook. De eerste keer dat ik het open sloeg was het gelijk bij blote mensenquote:Op zondag 14 september 2014 13:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]dat magazine, had m'n zus die shit die erin staat
mmmmhmmmm.......quote:Op zondag 14 september 2014 13:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik helemaal wtf dacht dat dit een muziekblad was
Ik was 10 of zoquote:
BLASPHEMYquote:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]Sorry ik ben er nog maar zelden.
Was het maar zo. Bietje seksverhaaltjes schrijven voor een vast contract.quote:Op zondag 14 september 2014 13:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wat een argumentatie.quote:Op zondag 14 september 2014 15:56 schreef Mortaxx het volgende:
Omdat er alleen maar gezeik uit voortkomt.
Als mensen uit een SC een topic openen om te klagen over iemand uit die SC gaat die ook dichtquote:Op zondag 14 september 2014 16:14 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wat een argumentatie.
Met dezelfde redenering zou je ook SC's bij voorbaat moeten sluiten omdat er vermeend wordt dat er alleen maar gezeik van komt.
Of Braddie topics, komt alleen maar geflame van.
Oke goed punt.quote:Op zondag 14 september 2014 16:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als mensen uit een SC een topic openen om te klagen over iemand uit die SC gaat die ook dicht
Goftedommequote:Op zondag 14 september 2014 16:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als mensen uit een SC een topic openen om te klagen over iemand uit die SC gaat die ook dicht
Neequote:Op zondag 14 september 2014 16:17 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Oke goed punt.
Mogen wij dan een eigen SC in KLB alleen voor de coole jongens.
Beetje zoals 2 R&P SC's in R&P.
Voor jou maak ik een uitzonderingquote:
Jawel :$quote:
Schatje ben je, bloos heulmaal :$quote:Op zondag 14 september 2014 16:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee
[..]
Voor jou maak ik een uitzondering
Zeg gewoon ja, rotten al die kut kneuzen op.quote:Op zondag 14 september 2014 16:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee
[..]
Voor jou maak ik een uitzondering
ik vond het anders wel handig dat dwc de lijst bijhieldquote:Op zondag 14 september 2014 16:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zeg gewoon ja, rotten al die kut kneuzen op.
Interessant voor iemand die elke keer hier post over kneuzen.quote:Op zondag 14 september 2014 16:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zeg gewoon ja, rotten al die kut kneuzen op.
Waar kan ik me aanmelden?quote:Op zondag 14 september 2014 16:45 schreef wickedmen het volgende:
Je mag trouwens wel in onze groepje maar dan moet je wel de psycholoog van Meloewa worden.
Instagram is alleen foto's he journakutje.quote:Op zondag 14 september 2014 17:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Verkeerd kanaal. Instagram is een ander tab.
Oh ja echt he, sow.quote:Op zondag 14 september 2014 16:45 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Interessant voor iemand die elke keer hier post over kneuzen.
Met onderschrift, met je v'tje op je jassie.quote:Op zondag 14 september 2014 17:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Instagram is alleen foto's he journakutje.
Dat is raarquote:Op zondag 14 september 2014 17:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Met onderschrift, met je v'tje op je jassie.
En zijn opgerolde broekspijpen.quote:Op zondag 14 september 2014 17:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Met onderschrift, met je v'tje op je jassie.
hahaahaahahah ;p goeie garp, nu hoor je er weer helemaal bij he knul?quote:Op zondag 14 september 2014 17:11 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
En zijn opgerolde broekspijpen.
Wat danquote:Op zondag 14 september 2014 14:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Jammer... struggles hier zonder jou man..
Hij delft structureel het verbale onderspit.quote:
Het is net als met gaatjes zoeken, soms vind je hem makkelijk, soms moeilijk en als het nodig is zeg je gewoon wat over broekspijpen.quote:Op zondag 14 september 2014 17:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hahaahaahahah ;p goeie garp, nu hoor je er weer helemaal bij he knul?
hehequote:Op maandag 15 september 2014 00:54 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Het is net als met gaatjes zoeken, soms vind je hem makkelijk, soms moeilijk en als het nodig is zeg je gewoon wat over broekspijpen.
quote:Op maandag 15 september 2014 10:42 schreef Salatrel het volgende:
4ebe topic: NWS / Gratis cavia bij tien pizza's
en vraagt daarna om het hoofdgerechtquote:Op maandag 15 september 2014 10:45 schreef wise het volgende:
[..]![]()
wilde net posten.
zij eet met gemak die 10 pizza's op
quote:Op maandag 15 september 2014 10:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en vraagt daarna om het hoofdgerecht
Maar wel punten voor zijn doorzettingsvermogen dan.quote:Op zondag 14 september 2014 17:49 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hij delft structureel het verbale onderspit.
Zal ik af en toe weer eens komen kijken?quote:Op maandag 15 september 2014 01:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Niks, maar het was altijd leuk om je erbij te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |