Daarom zeg ik uiteraard ook 'ha' en laat ik het niet zijn natuurlijke beloop.quote:
Je ogen rollen weg van genot terwijl je de druk op je klitter vergroot. Het zuchten en steunen worden harder en terwijl je de druppels zweet over de binnenkant van je dijen voelt kietelen, slaak je een zachte kreun:"oh hoink, ja"quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:51 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik heb ook een rijke fantasie maar dit slaat werkelijk alles.
Nee juist wel.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Juist helemaal niet toch? Dat was ook de grap zeker
quote:hitting on a turk girl is the most stupid thing in the world. turk girls r so grumpy, simple, emotional, crazy, ignorant twisted paranoid chicks.
don't waste ur time to these crazy useless turks.
they are not worth it.
quote:You fucking lucky lol. Your lucky she didn't call her brothers. Which then they would come with a 47 and blast you until you don't move an inch.
Ik vind je te vriendelijk om tegen af te zetten, heb spijt van de pogingquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daarom zeg ik uiteraard ook 'ha' en laat ik het niet zijn natuurlijke beloop.
Ik kom er nu gelijk aanquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ok, breng je laptop dan kunnen we samen FOK!en
Je vergeet ondertussen je te mengen in het zoveelste conflict op Fok. Je tepels prikken bijna door je hempje en behendig doch subtiel laat de straps van je hemdje van je schouders glijden, zodat het je pronte borstjes onbedekt laat.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ok, breng je laptop dan kunnen we samen FOK!ken.
[..]
Ik heb ook een rijke fantasie maar dit slaat werkelijk alles.
Lichtjes pak je je linkertepel tussen je duim en wijsvinger en zachtjes trek en draai je er aan. Een rilling schiet langs je rug. "Hmmmnn hoink!"quote:
Echt jammer. Je weet ook dat ik hier niet tegen op kan boksen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Lichtjes pak je je linkertepel tussen je duim en wijsvinger en zachtjes trek en draai je er aan. Een rilling schiet langs je rug. "Hmmmnn hoink!"
Je wordt steeds fanatieker en sluit je ogen. Je vingers omsluiten je naakte borst en je begint te kneden. Steeds verder zak je onderuit in je stoel, je ziet dat je wederom een quote alert krijgt van hoink. Je middelvinger glijdt vervolgens soepel tussen je lippen naar binnen. Het is fijn, maar valt natuurlijk in het niet met de Fokse 30+ cm broekslang die je favoriete user je had kunnen geven.quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je wordt steeds fanatieker en sluit je ogen. Je vingers omsluiten je naakte borst en je begint te kneden. Steeds verder zak je onderuit in je stoel, je ziet dat je wederom een quote alert krijgt van hoink. Je middelvinger glijdt vervolgens soepel tussen je lippen naar binnen. Het is fijn, maar valt natuurlijk in het niet met de Fokse 30+ cm broekslang die je favoriete user je had kunnen geven.
Je bent wel weer in vorm vandaag.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je wordt steeds fanatieker en sluit je ogen. Je vingers omsluiten je naakte borst en je begint te kneden. Steeds verder zak je onderuit in je stoel, je ziet dat je wederom een quote alert krijgt van hoink. Je middelvinger glijdt vervolgens soepel tussen je lippen naar binnen. Het is fijn, maar valt natuurlijk in het niet met de Fokse 30+ cm broekslang die je favoriete user je had kunnen geven.
Mag dit zomaar?quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je bent wel weer in vorm vandaag.
Geen flauw idee, maar ik heb inmiddels de leren riempjes van mijn bretels losgeknoopt en mijn broek laten zakken.quote:
Je borst wiegt hevig op en neer, langzaam haal je je vinger uit je poesje om hem vervolgens weer diep je venusheuvel in te dippen. "Stel je nu eens voor dat eend me tegelijkertijd ook kon verwennen!"quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar ik heb inmiddels de leren riempjes van mijn bretels losgeknoopt en mijn broek laten zakken.
Dankje.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je bent wel weer in vorm vandaag.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar ik heb inmiddels de leren riempjes van mijn bretels losgeknoopt en mijn broek laten zakken.
eey bitch en ik danquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je borst wiegt hevig op en neer, langzaam haal je je vinger uit je poesje om hem vervolgens weer diep je venusheuvel in te dippen. "Stel je nu eens voor dat eend me tegelijkertijd ook kon verwennen!"
Het lijkt wel alsof de thermostaat kapot is, zo heet wordt je van de gedachte alleen al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |