Nee. Ik ben de flauwste niet en zou dit best toe willen geven als dit zo was. Maar ik ben toch wel baas boven baas tijdens een potje gemengd naaktworstelen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Onderdanige mannetjes willen dat ook wel denk ik. Hoink?
Als mijn vriendin mijn Fok! posts regelmatig zou nalezen zou dit niet eens zo'n onrealistisch scenario zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik denk niet dat Hoink het perse wil, maar dat hij desondanks toch vaak op zo'n donutkussen zit te FOK!ken.
Kinderen toch niet?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:00 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik kan hier geen eenduidig antwoord op geven. Ik raak van zoveel dingen opgewonden![]()
Aha. Ja, ik heb ook altijd alleen hier een grote mond omdat ik weet dat ze niet meeleest. Dat is altijd wel prettig, zo'n relatief veilige uitlaatklep.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als mijn vriendin mijn Fok! posts regelmatig zou nalezen zou dit niet eens zo'n onrealistisch scenario zijn.
Misbruik van macht. Jouw beurt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vertel eens wat jouw kinks zijn, nu ben ik ook wel benieuwd.
Enorme negerpiemels. Jouw beurt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Misbruik van macht. Jouw beurt.
Negers zijn wel in trek bij Turkse ja.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Enorme negerpiemels. Jouw beurt.
Juist helemaal niet toch? Dat was ook de grap zekerquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Negers zijn wel in trek bij Turkse ja.
Zeg maar monsterformaat wat bijna niet te geloven is of manshoge karikaturen van piemels?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Enorme negerpiemels. Jouw beurt.
Zij begonnen ermee hoor Frankquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jeetje, het is wel weer een banale bedoening aan het worden zeg.
Ik leg mijn voorkeuren bloot Frank. Dat is een intieme bedoeling, niet banaal!quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jeetje, het is wel weer een banale bedoening aan het worden zeg.
Ik weet niet of ik door wil gaan met dit onderwerp na die afkeurende opmerking van Frank.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zeg maar monsterformaat wat bijna niet te geloven is of manshoge karikaturen van piemels?
Hoe kan jij je nu laten remmen door de mening van een man?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:22 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik weet niet of ik door wil gaan met dit onderwerp na die afkeurende opmerking van Frank.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik leg mijn voorkeuren bloot Frank. Dat is een intieme bedoeling, niet banaal!
Ah, jullie hebben een moment waarop je je kwetsbaar opstelt. Ach, wie ben ik om dat tegen te houden, dat moet je aanmoedigen natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik door wil gaan met dit onderwerp na die afkeurende opmerking van Frank.
Ik ben geen hysterische mannenhaterquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoe kan jij je nu laten remmen door de mening van een man?
quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik ben geen hysterische mannenhater
Nog even en je vagina krijgt melktanden joh, bijna netzo militant als vera166.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik ben geen hysterische mannenhater
Beetje aandacht vragen toch dit dat zus zoquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat emogif jij mij de hele tijd vandaag
quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:27 schreef eend112 het volgende:
[..]
Beetje aandacht vragen toch dit dat zus zo
Ja en wie ben jij dan johquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |