Klacht gaat ook voornamelijk over het terechte horkerig gedrag van NL-vrouwen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:14 schreef ntm het volgende:
[..]
VreselijkEr zijn genoeg vrouwen die op mannelijke mannen vallen hoor. Jij doet net alsof het overgrote deel op balletjes/hipsters valt
Die klacht is al zo vaak voorbij gekomen. Valt me wel op dat het vaak de typisch Nederlandse kneusjes zijn die klagen over Nederlandse vrouwen, kijk eerst naar jezelf zou ik tegen ze zeggen. Genoeg Nederlandse mannen die dan echt niet moeten gaan praten over hoe NL'se vrouwen erbij lopen hoorquote:Op vrijdag 12 september 2014 11:28 schreef corehype het volgende:
[..]
Klacht gaat ook voornamelijk over het terechte horkerig gedrag van NL-vrouwen.
KLB bestaat voornamelijk uit 'pointy knees, would not bang' kneuzen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:22 schreef ntm het volgende:
[..]
Die klacht is al zo vaak voorbij gekomen. Valt me wel op dat het vaak de typisch Nederlandse kneusjes zijn die klagen over Nederlandse vrouwen, kijk eerst naar jezelf zou ik tegen ze zeggen. Genoeg Nederlandse mannen die dan echt niet moeten gaan praten over hoe NL'se vrouwen erbij lopen hoorOf je haalt maar een oostbloksletje voor geld hierheen dan he.
Dit ligt aan jou. Jij liked überhaupt die Angela's dus.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:41 schreef James_R het volgende:
Inmiddels ben ik alweer bijna een week terug in NL, en het tinderen is beduidend minder lucratief geworden. De matches zijn zeer spaarzaam, en wat ik match dat ziet er uit als een 26 jarige angela die gewoon zaad zoekt om zo snel mogelijk een nest met jongen te kunnen werpen.
Ik zou jou sowieso doen en kneiterhard ook, puntige knieen of niet.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
KLB bestaat voornamelijk uit 'pointy knees, would not bang' kneuzen.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou jou sowieso doen en kneiterhard ook, puntige knieen of niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:44 schreef BozeHaas het volgende:
[..]Lijkt me wel geil anders om hoh samen eens lekker te towerbridgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof ik jullie niet allebei zou domineren in bedquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Lijkt me wel geil anders om hoh samen eens lekker te towerbridgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
Zij lijkt me echt iemand die aan SM doetquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Lijkt me wel geil anders om hoh samen eens lekker te towerbridgen.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Alsof ik jullie niet allebei zou domineren in bedDaarbuiten dat klopt, maar sterke vrouwen als jij worden graag gedomineerd tussen de lakens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dingen die eigenlijk niet mogen zijn geil toch.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Alsof ik jullie niet allebei zou domineren in bedDie ninja-editSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon bluf joh. Net een hondje.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:52 schreef BozeHaas het volgende:
Zij lijkt me echt iemand die aan SM doet
Geilen op taboes is zo passé.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daarbuiten dat klopt, maar sterke vrouwen als jij worden graag gedomineerd tussen de lakens.
Dingen die eigenlijk niet mogen zijn geil toch.
Waarom heb ik zo'n reputatiequote:Op vrijdag 12 september 2014 21:52 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Zij lijkt me echt iemand die aan SM doet
Omdat je vaak een beetje vinnig bent, denk ik. Maar daarom is juist vaak het omgekeerde waar. Het zijn juist de politici en meer van dat soort figuren die wel door een zweep bewerkt willen worden.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waarom heb ik zo'n reputatie
Wat geeft jou nu een natte poes?quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:54 schreef housesoftheholy het volgende:
Geilen op taboes is zo passé.
Zo'n beeld heb ik gewoon bij jou, ook dat je je eigen vriend mishandeld bijvoorbeeld, als je een vriend had tenminste.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waarom heb ik zo'n reputatie
Onderdanige mannetjes willen dat ook wel denk ik. Hoink?quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Omdat je vaak een beetje vinnig bent, denk ik. Maar daarom is juist vaak het omgekeerde waar. Het zijn juist de politici en meer van dat soort figuren die wel door een zweep bewerkt willen worden.
hard dezequote:Op vrijdag 12 september 2014 21:57 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Zo'n beeld heb ik gewoon bij jou, ook dat je je eigen vriend mishandeld bijvoorbeeld, als je een vriend had tenminste.
Ik kan hier geen eenduidig antwoord op geven. Ik raak van zoveel dingen opgewondenquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat geeft jou nu een natte poes?
Ik denk niet dat Hoink het perse wil, maar dat hij desondanks toch vaak op zo'n donutkussen zit te FOK!ken.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Onderdanige mannetjes willen dat ook wel denk ik. Hoink?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |