zou smashenquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ayy lmao ze is glow in the dark.
Kan niet meer objectief oordelen vanwege d'r kutaccent en geforceerde swag. Doe mij Kreayshawn maarquote:
bahquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan niet meer objectief oordelen vanwege d'r kutaccent en geforceerde swag. Doe mij Kreayshawn maar.
[ afbeelding ]
Nee je moet zeggen "maar die ligt onder de rectus femoris, daar kun je niet bij zonder me open te snijden". En dan ik zo van "weet ikquote:
Zou smashen met veel alcohol op.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan niet meer objectief oordelen vanwege d'r kutaccent en geforceerde swag. Doe mij Kreayshawn maar.
[ afbeelding ]
nee dan zeg ik: "als je maar diep genoeg drukt kom je er vanzelf"quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee je moet zeggen "maar die ligt onder de rectus femoris, daar kun je niet bij zonder me open te snijden". En dan ik zo van "weet ik".
Lekker je wijfje laten komen met een duim in dr kontquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De poeprestjes onder je paddestoelendop zijn bah.
zowispelturig.mp4quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goed plaatje mangquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als die dingen eenmaal goed vaart hebben worden ze ook een klein beetje onhandelbaar.
[..]
[ afbeelding ]
Zo dan, chagrijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door MMGYMCMB op 13-09-2014 20:41:17 ]
quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zo dan, chagrijn. Kan ik het goedmaken?
Noem je Veer nou negerhoer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Absoluut niet. Noem jíj Veer nou negerhoer? En ja, dit is een retorische vraagquote:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:29 schreef Modus het volgende:
Chai in 2002.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem Anouk negerhoer.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Absoluut niet. Noem jíj Veer nou negerhoer? En ja, dit is een retorische vraag.
[..]
wiefkes laten squirtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Nou, het moest eigenlijk de PI daarboven zijn, had het zelf eigenlijk ook nog niet gezien.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Frank gebruikt de hartjes PI.
Hoeveel glazen wijn zijn er inmiddels leeg gedronken?
He always brings me a towel. Dat's love.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:56 schreef Chocolatebear het volgende:
Walking to the toilet after he nuts inside you
[ afbeelding ]
wow jij geeft geen fuck jij bent stoerquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
He always brings me a towel. Dat's love.
- Mine just throws a towel on me after he wipes off. -_-
Ik ben die 2e .
Jij hebt een emmer desinfect voor je poepfestijn?quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
wow jij geeft geen fuck jij bent stoer
Hee dwc. Als je nou hebt zitten kakken he, en je bent klaar met vegen, wat doe je dan als eerste?quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij hebt een emmer desinfect voor je poepfestijn?
Ik ga op een het krukje voor de spiegel staan, ik buig voorover, kijk tussen mijn benen door naar de spiegel en ik spreid mijn billen met mijn handen en dan kan ik goed zien of alles schoon is.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:07 schreef Modus het volgende:
[..]
Hee dwc. Als je nou hebt zitten kakken he, en je bent klaar met vegen, wat doe je dan als eerste?
dWc lijkt me zo iemand die aantekeningen maakt in z'n poepdagboek, á la: "Nou, om te beginnen ging de anus goed open. Het slijmlaagje om de feces was intact. Nootjesdichtheid van 18 p/cm³. Fluatulatiegraad was gemiddeld. Gevouwen, 12 velletjes. Geur: doffig en gedempt. Spoelde soepel weg. Remspoor ontbrak."quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:07 schreef Modus het volgende:
[..]
Hee dwc. Als je nou hebt zitten kakken he, en je bent klaar met vegen, wat doe je dan als eerste?
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga op een het krukje voor de spiegel staan, ik buig voorover, kijk tussen mijn benen door naar de spiegel en ik spreid mijn billen met mijn handen en dan kan ik goed zien of alles schoon is.
En wat doe je voor je het hokje weer uitkomt?quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
dWc lijkt me zo iemand die aantekeningen maakt in z'n poepdagboek, á la: "Nou, om te beginnen ging de anus goed open. Het slijmlaagje om de feces was intact. Nootjesdichtheid van 18 p/cm³. Fluatulatiegraad was gemiddeld. Gevouwen, 12 velletjes. Geur: doffig en gedempt. Spoelde soepel weg. Remspoor ontbrak."
[..]
Haha wowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
throwbackquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
dWc lijkt me zo iemand die aantekeningen maakt in z'n poepdagboek, á la: "Nou, om te beginnen ging de anus goed open. Het slijmlaagje om de feces was intact. Nootjesdichtheid van 18 p/cm³. Fluatulatiegraad was gemiddeld. Gevouwen, 12 velletjes. Geur: doffig en gedempt. Spoelde soepel weg. Remspoor ontbrak."
van die voktikke doekjes naast mn bedquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij hebt een emmer desinfect voor je poepfestijn?
Kijk dezequote:Op zaterdag 13 september 2014 21:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
van die voktikke doekjes naast mn bed
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:20 schreef Chai het volgende:
https://www.facebook.com/(...)71830&type=2&theater
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
dus jij krijgt die handdoek op je gegooidżquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
He always brings me a towel. Dat's love.
- Mine just throws a towel on me after he wipes off. -_-
Ik ben die 2e![]()
.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:20 schreef Chai het volgende:
https://www.facebook.com/(...)71830&type=2&theater
![]()
![]()
KLB / Mijn uiterlijk wordt niet gewaardeerd door NL vrouwen..quote:
super vet.quote:Op zondag 14 september 2014 11:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
KLB / Mijn uiterlijk wordt niet gewaardeerd door NL vrouwen..
Housesofholy kon het niet waarderen.
Wow jij schreef vroeger zeker voor de Break Outquote:Op zondag 14 september 2014 11:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
KLB / Mijn uiterlijk wordt niet gewaardeerd door NL vrouwen..
Housesofholy kon het niet waarderen.
quote:Op zondag 14 september 2014 13:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow jij schreef vroeger zeker voor de Break Out
quote:Op zondag 14 september 2014 13:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow jij schreef vroeger zeker voor de Break Out
Haha mijn nicht had hem ook. De eerste keer dat ik het open sloeg was het gelijk bij blote mensenquote:Op zondag 14 september 2014 13:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]dat magazine, had m'n zus die shit die erin staat
mmmmhmmmm.......quote:Op zondag 14 september 2014 13:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik helemaal wtf dacht dat dit een muziekblad was
Ik was 10 of zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |