zou smashenquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ayy lmao ze is glow in the dark.
Kan niet meer objectief oordelen vanwege d'r kutaccent en geforceerde swag. Doe mij Kreayshawn maarquote:
bahquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan niet meer objectief oordelen vanwege d'r kutaccent en geforceerde swag. Doe mij Kreayshawn maar.
[ afbeelding ]
Nee je moet zeggen "maar die ligt onder de rectus femoris, daar kun je niet bij zonder me open te snijden". En dan ik zo van "weet ikquote:
Zou smashen met veel alcohol op.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan niet meer objectief oordelen vanwege d'r kutaccent en geforceerde swag. Doe mij Kreayshawn maar.
[ afbeelding ]
nee dan zeg ik: "als je maar diep genoeg drukt kom je er vanzelf"quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee je moet zeggen "maar die ligt onder de rectus femoris, daar kun je niet bij zonder me open te snijden". En dan ik zo van "weet ik".
Lekker je wijfje laten komen met een duim in dr kontquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De poeprestjes onder je paddestoelendop zijn bah.
zowispelturig.mp4quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goed plaatje mangquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als die dingen eenmaal goed vaart hebben worden ze ook een klein beetje onhandelbaar.
[..]
[ afbeelding ]
Zo dan, chagrijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door MMGYMCMB op 13-09-2014 20:41:17 ]
quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zo dan, chagrijn. Kan ik het goedmaken?
Noem je Veer nou negerhoer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Absoluut niet. Noem jíj Veer nou negerhoer? En ja, dit is een retorische vraagquote:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:29 schreef Modus het volgende:
Chai in 2002.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem Anouk negerhoer.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Absoluut niet. Noem jíj Veer nou negerhoer? En ja, dit is een retorische vraag.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zo dan, chagrijn. Kan ik het goedmaken?
wiefkes laten squirtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Nou, het moest eigenlijk de PI daarboven zijn, had het zelf eigenlijk ook nog niet gezien.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Frank gebruikt de hartjes PI.
Hoeveel glazen wijn zijn er inmiddels leeg gedronken?
He always brings me a towel. Dat's love.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:56 schreef Chocolatebear het volgende:
Walking to the toilet after he nuts inside you
[ afbeelding ]
wow jij geeft geen fuck jij bent stoerquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
He always brings me a towel. Dat's love.
- Mine just throws a towel on me after he wipes off. -_-
Ik ben die 2e .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |