- Geen idee wat ik moest zeggen -quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zeg, kap jij hier ook eens met dat uitlokken/rellen. Geen flauw idee wat dit nu weer is en of over gaat, maar met dat gerel zijn we een beetje klaar.
Ik neem genoegen met wat er voor de edit stond.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:59 schreef wickedmen het volgende:
[..]
- Geen idee wat ik moest zeggen -
Ghehehhe.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik neem genoegen met wat er voor de edit stond.
Dat is heel mooi.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:07 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ghehehhe.
Maar Frank effe on-topic, ik vind mezelf erg knap en ben best breed als ik in de spiegel kijk herken jij dit ook uit je jeugdjaren?
Zou je ooit een foto van jezelf posten op FOK!? Eventueel gedeeltelijk?quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is heel mooi.
Nou nee, spiegels en ik hebben nooit zo'n goede verstandhouding gehad.
Ik heb ooit eens een oog gepost.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou je ooit een foto van jezelf posten op FOK!? Eventueel gedeeltelijk?
En een foto van je gezicht? Denk dat men over het algemeen wel benieuwd is naar het gezicht achter de userquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een oog gepost.
Neuh. Dat soort zooi moet je allemaal niet op internet zetten. Zelfde als met mensen die hun hele hebben en houwen op het web gooien, al dan niet op zo'n profielsite.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En een foto van je gezicht? Denk dat men over het algemeen wel benieuwd is naar het gezicht achter de user.
De edit-tijd van m'n KPD-kiekjes is helaas al verstreken.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh. Dat soort zooi moet je allemaal niet op internet zetten. Zelfde als met mensen die hun hele hebben en houwen op het web gooien, al dan niet op zo'n profielsite.
Moet je allemaal niet doen.
Ja, ik ga ook weer niet door een zooi penissen zitten scrollen zo op een vrijdagavond. Dat is ook weer zoiets.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De edit-tijd van m'n KPD-kiekjes is helaas al verstreken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woensdag. Om de week te breken.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:28 schreef Che_ het volgende:
Dat doe je liever op een maandagmorgen?
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mwa, ik gebruik nu die poeptips. Ik denk bv dat ze op de wc zit en wanneer ze haar vagina afveegt dat het wc papiertje doorscheurt en dan zo met haar vinger in kutje prakt wat een broeisel is van zweet, feces, zaad en bloedpropjes die zijn blijven plakken nadat ze haar tampon eruit haalde. Ook stel ik me voor dat ze de vorige nacht goed is ondergespoten en gevuld en dat ze dan in de les klodders sperma aan het lekken is. En dat ze een geïrriteerd kutje heeft door scheren en allemaal rooie plekjes heeft. Ook probeer ik me de geur van haar drollen voor te stellen.
Het hardnekkige is er nu wel een beetje vanaf maar vind haar nog steeds leuk wel. Ik was vandaag voor het lokaal met een meisje aan het praten en toen zag ik haar de hele tijd kijken (ze zat aan een tafel iets verderop schuin achter dat meisje waar ik mee praatte) en dan moet ik mijn best doen om niet terug te kijken omdat ik weet dat ik dan helemaal ga smelten.
ik kom ookquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Trek je morgen wel een wit jurkje aan?
quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:07 schreef wickedmen het volgende:
ik vind mezelf erg knap en ben best breed
Dima is echt de meest vage troll van FOK!, in hetzelfde rijtje als Braddie, BaajGuardian en nog een paar van die gekken.quote:
Waren ze maar echt trolls.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dima is echt de meest vage troll van FOK!, in hetzelfde rijtje als Braddie, BaajGuardian en nog een paar van die gekken.
Geef hem geen ongelijkquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:54 schreef krioro het volgende:
Steven Bauer (57) steps out with his girlfriend (18)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat valt er toe te lichten?quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Kan je die quote even nader toelichten? Dit is raar.
Ja als 53 jarige kan je nu ook weer niet de lekkerste krijgen. En 40 jaar jonger ach, moet hij dan voor een Ria met pittig kort kapsel gaanquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]40 jaar jonger + niet de lekkerste 18 jarige die er is.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Vrienden heb ik toch niet, familie zie ik toch nooit.
Uiterstenquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja als 53 jarige kan je nu ook weer niet de lekkerste krijgen. En 40 jaar jonger ach, moet hij dan voor een Ria met pittig kort kapsel gaan
Waar heb je het staan?quote:
quote:
pffff dat DOMSquote:Op vrijdag 12 september 2014 17:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Grapje hoor, zou je vastus intermedius strelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |