Ik had het niet tegen jou.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij slikt je eigen kots door, derhalve post niet serieus genomen.
Hahahahahquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou.
En jouw enige lichaamsbeweging is het op- en afstappen van de zamboni, derhalve persoon niet serieus genomen.
quote:
quote:Op donderdag 11 september 2014 16:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Dramatisch? Hoezo? =$
Heb maar 1 keer moeten kotsen. Ben zo nu en dan wel misselijk maar heb op zich een sterke maag dus kan het dan wel inhouden. Vorige week nog wel een beetje in m'n mond gekotst en daarna weer doorgeslikt.Jij?
quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:31 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Dit loop ik verdomme 6x per dag te doen nu.![]()
Wist niet dat die dingen zo heetten, hadden we die maar, wij moeten er gewoon achter staanquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou.
En jouw enige lichaamsbeweging is het op- en afstappen van de zamboni, derhalve persoon niet serieus genomen.
Hjb man jouw nies klinkt als een fluitketelquote:
Ja, nee, die dingen zijn voor ijs, maar ik denk ik geef je nog een beetje credit.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wist niet dat die dingen zo heetten, hadden we die maar, wij moeten er gewoon achter staan.
Awh, you're cutequote:Op vrijdag 12 september 2014 19:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hjb man jouw nies klinkt als een fluitketel.
Als die dingen eenmaal goed vaart hebben worden ze ook een klein beetje onhandelbaarquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, nee, die dingen zijn voor ijs, maar ik denk ik geef je nog een beetje credit.
Werd laatst gvd bijna van m'n sokken gereden in de AH door een chick met zo'n ding.
quote:
Naja ligt aan situatie I guess, als ik in de bus zat en zou moeten kotsen ofzo, sure dan slik ik het ook wel in. Maar als vrijetijds-besteding vind ik het vreemd.quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Naja ligt aan situatie I guess, als ik in de bus zat en zou moeten kotsen ofzo, sure dan slik ik het ook wel in. Maar als vrijetijds-besteding vind ik het vreemd.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Gadverdamme kauw je je toch een ongeluk op
Het ging over de gym, het is niet dat ik hier achter m'n laptop voor de lol zit te kotsen + slikken hoor.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Naja ligt aan situatie I guess, als ik in de bus zat en zou moeten kotsen ofzo, sure dan slik ik het ook wel in. Maar als vrijetijds-besteding vind ik het vreemd.
Kon d'r opa zijn in sommige kringenquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:54 schreef krioro het volgende:
Steven Bauer (57) steps out with his girlfriend (18)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yep.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
HUH, is hij het van Scarface?
[ afbeelding ]
Googlede op "Steve Bauer" en zag deze kerel, kon niet geloven dat ze dezelfde waren.
Blijkbaar, ik wist verder niet wie hij was.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
HUH, is hij het van Scarface?
[ afbeelding ]
Googlede op "Steve Bauer" en zag deze kerel, kon niet geloven dat ze dezelfde waren.
Van na jouw tijdquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:06 schreef krioro het volgende:
[..]
Blijkbaar, ik wist verder niet wie hij was.
Fylax Friday luisterenquote:
Zal jij nooit achterkomen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Trek je morgen wel een wit jurkje aan?
Zeg, kap jij hier ook eens met dat uitlokken/rellen. Geen flauw idee wat dit nu weer is en of over gaat, maar met dat gerel zijn we een beetje klaar.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:54 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Fantastisch! Effe een neuk vinden om te geven.
Brb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |