Dat versterkt juist je emoties.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:07 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Was ik maar ooit eens weer zo verliefd![]()
Oplossing... vodka
Gewoon kkveel blowen dan slaap je wel. Freetkick ookquote:Op woensdag 3 september 2014 22:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ben de laatste paar dagen helemaal suf. Ik slaap slecht, weinig concentratievermogen en ik krijg niks door mijn keel. Afgelopen 2 dagen heb ik 2 croissantjes, een pizza, een chocolade muffin en een liter melk binnen weten te krijgen. Iedere keer bijna moeten kokhalzen. Dit is niet leuk meer.
Ik wil juist niet iets met haar of iemand anders. Dat maakt het zo frustrerend, bovendien heeft ze ook al een vriend.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:13 schreef Disana het volgende:
Dat hangt ervan af of je iets met haar wilt en dat kunt bereiken. Zo ja, geef er dan aan toe, vroeg of laat wordt alles weer normaal. Zo niet, dan zul je je verstand in moeten schakelen en bedenken waarom het toch niets kan worden.
Ai, dat is een moeilijke. Ik ken het. Dan zul je heel je ratio ertegenaan moeten gooien om jezelf te dwingen het op te geven. Het kost even tijd, maar het lukt wel.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:32 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik wil juist niet iets met haar of iemand anders. Dat maakt het zo frustrerend, bovendien heeft ze ook al een vriend.
Heb je een vriend?quote:Op woensdag 3 september 2014 22:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ai, dat is een moeilijke. Ik ken het. Dan zul je heel je ratio ertegenaan moeten gooien om jezelf te dwingen het op te geven. Het kost even tijd, maar het lukt wel.
Ik heb al ruim een jaar een crush op haar.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:59 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
Je hart eruit rukken. Maar neen alle gekheid op een stokje slijt vanzelf wel.
Zorgen dat je haar niet meer ziet.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb al ruim een jaar een crush op haar.Maar toen kon ik er mee omgaan omdat ik haar maar zelden zag, nu bijna iedere dag.
Klap d'r vriendje dan. Weet je zeker dat je het voor altijd bij haar verneuqt hebt. Klaar. Slotje.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik wil juist niet iets met haar of iemand anders. Dat maakt het zo frustrerend, bovendien heeft ze ook al een vriend.
Contact zoveel mogelijk vermijden een optie?quote:Op woensdag 3 september 2014 22:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je kunt het haar natuurlijk vertellen als uiterste noodgreep. Grote kans dat haar afwijzing je wakker schudt.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb al ruim een jaar een crush op haar.Maar toen kon ik er mee omgaan omdat ik haar maar zelden zag, nu bijna iedere dag.
Goed idee.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt het haar natuurlijk vertellen als uiterste noodgreep. Grote kans dat haar afwijzing je wakker schudt.
Helpt! Tenminste eventjes...quote:Op woensdag 3 september 2014 23:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt het haar natuurlijk vertellen als uiterste noodgreep. Grote kans dat haar afwijzing je wakker schudt.
Is het bij jou over?quote:Op woensdag 3 september 2014 23:22 schreef Skies-are-Black-and-Blue het volgende:
[..]
Helpt! Eventjes zeker...
Verder kan jouw verhaal een kopie van dat van mij zijn. Gedeelde smart...
Misschien kom je je echte ware liefde wel ineens tegenquote:Op woensdag 3 september 2014 23:29 schreef Skies-are-Black-and-Blue het volgende:
Ach dat slijt wel. Kan er verder toch niets mee...
Ja, jij trapt daar in?quote:Op donderdag 4 september 2014 02:18 schreef Isabeau het volgende:
Bij je huisarts doen alsof je depressief bent (zie symptomen online) en een SSRI (=medicatie) lospeuteren.
..
Had ze toen een relatie?quote:Op woensdag 3 september 2014 23:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
^^quote:Op woensdag 3 september 2014 22:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Welk camsletje is het deze keer?
Dit is echt kut advies. Zo ben ik ook niet aan mijn vriendin gekomen.quote:Op donderdag 4 september 2014 12:22 schreef Eleiko het volgende:
Zoek afleiding. Ga uit. Ontmoet andere mensen. Hou regelmaat aan in je leven (sta op tijd op, eet regelmatig en gezond). Ga naar buiten.
Etha vriend, Dima kan geen FOK!sters meer hosselen door zijn PoHi.quote:Op donderdag 4 september 2014 12:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dit is echt kut advies. Zo ben ik ook niet aan mijn vriendin gekomen.
Hij moet eerst over zijn liefdesverdriet heen komen.quote:Op donderdag 4 september 2014 12:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dit is echt kut advies. Zo ben ik ook niet aan mijn vriendin gekomen.
Is er ooit iets tussen jullie gebeurd? Is ze ook verliefd op jou?quote:Op woensdag 3 september 2014 22:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ben de laatste paar dagen helemaal suf. Ik slaap slecht, weinig concentratievermogen en ik krijg niks door mijn keel. Afgelopen 2 dagen heb ik 2 croissantjes, een pizza, een chocolade muffin en een liter melk binnen weten te krijgen. Iedere keer bijna moeten kokhalzen. Dit is niet leuk meer.
Yup, maar ik weet dit pas sinds kort.quote:
Nee.quote:Op donderdag 4 september 2014 12:20 schreef Klokov het volgende:
Op welke geleakte celebrity uit 'the fappening' ben je verliefd?
edit: reactie gelezen. Heb je haar al een keer aangesproken?
35 inmiddels, maar denk dat ik alweer terug gezakt ben.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:11 schreef fathank het volgende:
Daarom zit je na één jaar nog steeds op 30kg OHP
Misschien maar een keer doen? Mocht het niet lukken, wellicht is ze wel helemaal niet zo leuk als je dacht en ben je dan ook van je verliefdheid af en anders mag je het botvieren, nom'sayin?quote:
Dudequote:Op donderdag 4 september 2014 15:40 schreef Grietje-tit het volgende:
Precies, goed idee
Vraag haar of je een keer mee mag als ze naar de wc gaat om te poepen.
Of volg haar naar het toilet en vis haar tampon uit de vuilnisbak.
Indien onbekend patiënt en goed acteur?quote:
Paar dagen? Was het maar zo...quote:Op donderdag 4 september 2014 19:54 schreef AlterEg0 het volgende:
Heeft iedereen wel last van de eerste paar dagen gaat wel langzaam over geloof me, het is niet fijn maar een echte remedie is er denk ik niet.
Zou wel lekker zijn als het een paar dagen duurtquote:Op donderdag 4 september 2014 19:54 schreef AlterEg0 het volgende:
Heeft iedereen wel last van de eerste paar dagen gaat wel langzaam over geloof me, het is niet fijn maar een echte remedie is er denk ik niet.
Wil je mijn vriendinnetjuh zijn ?quote:
paar jaar?! hmm heb er nog steeds last van een gebroken hart na een paar maanden maar niet constant meer gelukkig dan maak je jezelf helemaal kapot/gek.quote:Op maandag 8 september 2014 22:22 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Zou wel lekker zijn als het een paar dagen duurt![]()
Een paar jaar valt toch wel tegen
Mwa, ik gebruik nu die poeptips. Ik denk bv dat ze op de wc zit en wanneer ze haar vagina afveegt dat het wc papiertje doorscheurt en dan zo met haar vinger in kutje prakt wat een broeisel is van zweet, feces, zaad en bloedpropjes die zijn blijven plakken nadat ze haar tampon eruit haalde. Ook stel ik me voor dat ze de vorige nacht goed is ondergespoten en gevuld en dat ze dan in de les klodders sperma aan het lekken is. En dat ze een geïrriteerd kutje heeft door scheren en allemaal rooie plekjes heeft. Ook probeer ik me de geur van haar drollen voor te stellen.quote:
Als ze zo kijkt, misschien is ze dan nog niet helemaal overtuigd van haar huidige vriend? Of heeft ze een open relatie?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mwa, ik gebruik nu die poeptips. Ik denk bv dat ze op de wc zit en wanneer ze haar vagina afveegt dat het wc papiertje doorscheurt en dan zo met haar vinger in kutje prakt wat een broeisel is van zweet, feces, zaad en bloedpropjes die zijn blijven plakken nadat ze haar tampon eruit haalde. Ook stel ik me voor dat ze de vorige nacht goed is ondergespoten en gevuld en dat ze dan in de les klodders sperma aan het lekken is. En dat ze een geïrriteerd kutje heeft door scheren en allemaal rooie plekjes heeft. Ook probeer ik me de geur van haar drollen voor te stellen.
Het hardnekkige is er nu wel een beetje vanaf maar vind haar nog steeds leuk wel. Ik was vandaag voor het lokaal met een meisje aan het praten en toen zag ik haar de hele tijd kijken (ze zat aan een tafel iets verderop schuin achter dat meisje waar ik mee praatte) en dan moet ik mijn best doen om niet terug te kijken omdat ik weet dat ik dan helemaal ga smelten.
Nah is meer uit nieuwsgierigheid dan interesse. Ik kom / kwam haar best vaak tegen op het station maar sprak haar nooit aan. Zo kwam ik haar vandaag op de terug weg nog tegen op ons thuis station en had ik haar ingehaald met lopen richting de fietsenstalling.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:10 schreef Koral het volgende:
[..]
Als ze zo kijkt, misschien is ze dan nog niet helemaal overtuigd van haar huidige vriend? Of heeft ze een open relatie?
Dit gaat je dus echt voor geen centimeter helpenquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mwa, ik gebruik nu die poeptips. Ik denk bv dat ze op de wc zit en wanneer ze haar vagina afveegt dat het wc papiertje doorscheurt en dan zo met haar vinger in kutje prakt wat een broeisel is van zweet, feces, zaad en bloedpropjes die zijn blijven plakken nadat ze haar tampon eruit haalde. Ook stel ik me voor dat ze de vorige nacht goed is ondergespoten en gevuld en dat ze dan in de les klodders sperma aan het lekken is. En dat ze een geïrriteerd kutje heeft door scheren en allemaal rooie plekjes heeft. Ook probeer ik me de geur van haar drollen voor te stellen.
Het hardnekkige is er nu wel een beetje vanaf maar vind haar nog steeds leuk wel. Ik was vandaag voor het lokaal met een meisje aan het praten en toen zag ik haar de hele tijd kijken (ze zat aan een tafel iets verderop schuin achter dat meisje waar ik mee praatte) en dan moet ik mijn best doen om niet terug te kijken omdat ik weet dat ik dan helemaal ga smelten.
Een vriend van me had zo mogelijk nog nooit een gesprek gevoerd met een meisje. Altijd stil in de klas, verlegen, sloeg bij het minste of geringste dicht.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nah is meer uit nieuwsgierigheid dan interesse. Ik kom / kwam haar best vaak tegen op het station maar sprak haar nooit aan. Zo kwam ik haar vandaag op de terug weg nog tegen op ons thuis station en had ik haar ingehaald met lopen richting de fietsenstalling.
ZEG DAN VERDOMME HEEL SIMPEL HOOI OF HEEEY.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nah is meer uit nieuwsgierigheid dan interesse. Ik kom / kwam haar best vaak tegen op het station maar sprak haar nooit aan. Zo kwam ik haar vandaag op de terug weg nog tegen op ons thuis station en had ik haar ingehaald met lopen richting de fietsenstalling.
Dat klinkt als mijn huisgenootquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:58 schreef Dimachaerus het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |