quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:28 schreef BlauweTijger het volgende:
damn nat gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Godver wat geil.Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
jaquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ape never kill Ape![]()
Apen op paarden![]()
Apen op paarden met machinegeweren![]()
Pratende apen![]()
Ceasar![]()
Apen die vechten met mensen![]()
Wanhopig je best doen om bij een onlinegroepje te horenquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ape never kill Ape![]()
Apen op paarden![]()
Pratende apen![]()
Ceasar![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wanhopig je best doen om bij een onlinegroepje te horen
Haten op Dawnquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ape never kill Ape![]()
Apen op paarden![]()
Pratende apen![]()
Ceasar![]()
Bitch please. Leuke film, die eerste maar in deel 2 wordt alles verneukt en uitgemolken.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haten op DawnDan ben je pas een knuppeltje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En altijd het laatste woord.
Ab-so-luut niet mee eens. Het is nou eenmaal fictie, dus ja, onrealistisch. Ondanks dat super realistisch neer weten te zetten en gewoon spannend en vette battle. Goed vervolg op het eerste deel, waar het meer om de band tussen Caesar en eigenaar ging.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:27 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Bitch please. Leuke film, die eerste maar in deel 2 wordt alles verneukt en uitgemolken.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:29 schreef VeerEli het volgende:
Goed vervolg op het eerste deel, waar het meer om de band tussen Caesar en eigenaar ging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler jaEn altijd het laatste woord.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]Ik begrijp niet zo goed wat er uitgemolken aan is. Je kan de film niet goed vinden, maar je doet net alsof het een belachelijke film is. Hij heeft een 8,1 op IMDB plus 79 metascore. Dat is behoorlijk hoog. Dus kom niet zo huillachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler jaIs gewoon bullshit namelijk.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo goed wat er uitgemolken aan is. Je kan de film niet goed vinden, maar je doet net alsof het een belachelijke film is. Hij heeft een 8,1 op IMDB plus 79 metascore. Dat is behoorlijk hoog. Dus kom niet zo huillachenIs gewoon bullshit namelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Haten op BlauweGod.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wanhopig je best doen om bij een onlinegroepje te horen
Als ik Veer serieus neem zal ik wat IQ overkwakken.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:36 schreef wickedmen het volgende:
Veer serieus nemen.
Inb4: Veer over het IQ van een huiskamerplant.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:36 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Als ik Veer serieus neem zal ik wat IQ overkwakken.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]Who the fuck cares? Het zegt nogal veel over hoe een grote groep mensen over een film denkt. Dus dat jouw mening niet strookt met het grote gros. Anders komt er niet zo'n cijfer uit, hé.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat is je reden dat het uitgemolken is? Houd nou toch heel rap op johZe skippen gewoon een stuk, is juist beter. En nee, de hele fucking mensheid is niet uitgestorven. Oh en jij weet nu ook ineens waarom duizenden mensen het zo'n cijfer gegeven hebben? Knap van jou zeg
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Jijquote:
Hmmm ja, maar een film met een 3,2 hoef ik niet perse slecht te vinden.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:37 schreef VeerEli het volgende:
Het zegt nogal veel over hoe een grote groep mensen over een film denkt.
Ja. Prima dat iedereen naar de klote is, maar ik had het anders gebracht.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:37 schreef VeerEli het volgende:
En dat is je reden dat het uitgemolken is?
Nee er leven er nog een paar die wat stroom moeten hebben uit een apenbos.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:37 schreef VeerEli het volgende:
En nee, de hele fucking mensheid is niet uitgestorven.
Mening. Nogmaals.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:37 schreef VeerEli het volgende:
Oh en jij weet nu ook ineens waarom duizenden mensen het zo'n cijfer gegeven hebben? Knap van jou zeg
Vertel hem aubquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haten op DawnDan ben je pas een knuppeltje
quote:
hoeveel km heeft die schrobmachine al gelopen eigenlijk?quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
MRW ik maandag zo kk veel salaris ga ontvangen zoals nooit tevoren.
[ afbeelding ]
Kontjes in. Hoezo?quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Heb je de film überhaupt gezien of ga je weer kontjes in? Want als je het met mij eens bent valt Kerst en Sinterklaas op dezelfde dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |