Het is dat er geroosterd spek in de url staat, ik dacht cake oidquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit ligt over een half uur op mijn bord:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
spekquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:06 schreef Che_ het volgende:
Dat bovenste is geroosterd brood, mag ik hopen?
nu al spijtquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
denk het ook jabegin er niet aan
Gadverdamme kauw je je toch een ongeluk opquote:
Ach schei uitquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het is dat er geroosterd spek in de url staat, ik dacht cake oid. Heb chaps van gisteren net op
.
Nee valt mee, lekker knapperig juistquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Gadverdamme kauw je je toch een ongeluk op
Jij ook hier?quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
denk het ook jabegin er niet aan
Damn, dat ik die niet zag.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:15 schreef krioro het volgende:
[..]
High of life
of life
of
Zet maar in die stomme neplijst van je.
Wtf, vaag, toen ik het typte dacht ik nog "wauw, bijna 'off' getypt"quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:15 schreef krioro het volgende:
[..]
High of life
of life
of
Zet maar in die stomme neplijst van je.
Trein dan.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Pak de bus maar, maken we het gezellig.
xoxo
Je was vast te high. Of life natuurlijk, nu je gezondheidsfreak bent.quote:
lol neequote:Op vrijdag 12 september 2014 19:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Je was vast te high. Of life natuurlijk, nu je gezondheidsfreak bent.
Test en deca? =$quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
lol neeik heb farmaceutische goederen nodig om te leven.
Jij slikt je eigen kots door, derhalve post niet serieus genomenquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Je was vast te high. Of life natuurlijk, nu je gezondheidsfreak bent.
Waaaht?quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij slikt je eigen kots door, derhalve post niet serieus genomen.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij slikt je eigen kots door, derhalve post niet serieus genomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |