BLASPHEMYquote:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]Sorry ik ben er nog maar zelden.
Was het maar zo. Bietje seksverhaaltjes schrijven voor een vast contract.quote:Op zondag 14 september 2014 13:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow jij schreef vroeger zeker voor de Break Out
Wat een argumentatie.quote:Op zondag 14 september 2014 15:56 schreef Mortaxx het volgende:
Omdat er alleen maar gezeik uit voortkomt.
Als mensen uit een SC een topic openen om te klagen over iemand uit die SC gaat die ook dichtquote:Op zondag 14 september 2014 16:14 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wat een argumentatie.
Met dezelfde redenering zou je ook SC's bij voorbaat moeten sluiten omdat er vermeend wordt dat er alleen maar gezeik van komt.
Of Braddie topics, komt alleen maar geflame van.
Oke goed punt.quote:Op zondag 14 september 2014 16:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als mensen uit een SC een topic openen om te klagen over iemand uit die SC gaat die ook dicht
Goftedommequote:Op zondag 14 september 2014 16:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als mensen uit een SC een topic openen om te klagen over iemand uit die SC gaat die ook dicht
Neequote:Op zondag 14 september 2014 16:17 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Oke goed punt.
Mogen wij dan een eigen SC in KLB alleen voor de coole jongens.
Beetje zoals 2 R&P SC's in R&P.
Voor jou maak ik een uitzonderingquote:
Jawel :$quote:
Schatje ben je, bloos heulmaal :$quote:Op zondag 14 september 2014 16:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee
[..]
Voor jou maak ik een uitzondering
Zeg gewoon ja, rotten al die kut kneuzen op.quote:Op zondag 14 september 2014 16:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee
[..]
Voor jou maak ik een uitzondering
ik vond het anders wel handig dat dwc de lijst bijhieldquote:Op zondag 14 september 2014 16:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zeg gewoon ja, rotten al die kut kneuzen op.
Interessant voor iemand die elke keer hier post over kneuzen.quote:Op zondag 14 september 2014 16:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zeg gewoon ja, rotten al die kut kneuzen op.
Waar kan ik me aanmelden?quote:Op zondag 14 september 2014 16:45 schreef wickedmen het volgende:
Je mag trouwens wel in onze groepje maar dan moet je wel de psycholoog van Meloewa worden.
Instagram is alleen foto's he journakutje.quote:Op zondag 14 september 2014 17:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Verkeerd kanaal. Instagram is een ander tab.
Oh ja echt he, sow.quote:Op zondag 14 september 2014 16:45 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Interessant voor iemand die elke keer hier post over kneuzen.
Met onderschrift, met je v'tje op je jassie.quote:Op zondag 14 september 2014 17:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Instagram is alleen foto's he journakutje.
Dat is raarquote:Op zondag 14 september 2014 17:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Met onderschrift, met je v'tje op je jassie.
En zijn opgerolde broekspijpen.quote:Op zondag 14 september 2014 17:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Met onderschrift, met je v'tje op je jassie.
hahaahaahahah ;p goeie garp, nu hoor je er weer helemaal bij he knul?quote:Op zondag 14 september 2014 17:11 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
En zijn opgerolde broekspijpen.
Wat danquote:Op zondag 14 september 2014 14:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Jammer... struggles hier zonder jou man..
Hij delft structureel het verbale onderspit.quote:
Het is net als met gaatjes zoeken, soms vind je hem makkelijk, soms moeilijk en als het nodig is zeg je gewoon wat over broekspijpen.quote:Op zondag 14 september 2014 17:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hahaahaahahah ;p goeie garp, nu hoor je er weer helemaal bij he knul?
hehequote:Op maandag 15 september 2014 00:54 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Het is net als met gaatjes zoeken, soms vind je hem makkelijk, soms moeilijk en als het nodig is zeg je gewoon wat over broekspijpen.
quote:Op maandag 15 september 2014 10:42 schreef Salatrel het volgende:
4ebe topic: NWS / Gratis cavia bij tien pizza's
en vraagt daarna om het hoofdgerechtquote:Op maandag 15 september 2014 10:45 schreef wise het volgende:
[..]![]()
wilde net posten.
zij eet met gemak die 10 pizza's op
quote:Op maandag 15 september 2014 10:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en vraagt daarna om het hoofdgerecht
Maar wel punten voor zijn doorzettingsvermogen dan.quote:Op zondag 14 september 2014 17:49 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hij delft structureel het verbale onderspit.
Zal ik af en toe weer eens komen kijken?quote:Op maandag 15 september 2014 01:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Niks, maar het was altijd leuk om je erbij te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |