Ben je nu al dronken?quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:47 schreef wickedmen het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
In m'n vrije tijd poets ik alle onderdeeltjes één voor één, heb 'm ook opgepimpt. M'n schatje is van buiten gewoon normaal, maar van binnen chromed out, zieke velgen onder de echte ook, helemaal niggarish.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hoeveel km heeft die schrobmachine al gelopen eigenlijk?
Millions?
Op je opgekrulde pijpen?quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Kom nou.
Ik herhaalde jouw ''who the fuck cares'' domboquote:
Ga je alsnog wel tegen het gros van de mensen in, dat was m'n enige punt.quote:[..]
Hmmm ja, maar een film met een 3,2 hoef ik niet perse slecht te vinden.
Jij bent dan (gelukkig) ook geen filmmakerquote:[..]
Ja. Prima dat iedereen naar de klote is, maar ik had het anders gebracht.
Dat weten we helemaal niet, dat is wat ze laten zien. Maar je ziet ook dat er uiteindelijk radiocommunicatie is, dus wederom; bullshit.quote:[..]
Nee er leven er nog een paar die wat stroom moeten hebben uit een apenbos.
Zo bracht je het niet.quote:[..]
Mening. Nogmaals.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
In m'n vrije tijd poets ik alle onderdeeltjes één voor één, heb 'm ook opgepimpt. M'n schatje is van buiten gewoon normaal, maar van binnen chromed out, zieke velgen onder de echte ook, helemaal niggarish.
Inb4: Veereliquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
MRW ik maandag zo kk veel salaris ga ontvangen zoals nooit tevoren.
[ afbeelding ]
Maar zo bedoel ik het welquote:
5 10 15 geen enkel probleem...quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
In m'n vrije tijd poets ik alle onderdeeltjes één voor één, heb 'm ook opgepimpt. M'n schatje is van buiten gewoon normaal, maar van binnen chromed out, zieke velgen onder de echte ook, helemaal niggarish.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:38 schreef 2NutZ het volgende:
Eens met Veertje.
Zeiken op sf films dat ze niet realistisch zijn
Sws ook vaak die critics die gewoon wat te zeiken willen hebben. Vermakelijke films zijn vermakelijk
quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:42 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Ben je nu al dronken?
Idioot.
Haha mooi ditquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Maar zo bedoel ik het welIk wil het hierbij laten, het is vrijdag en ik hou niet van Polen.
Wie schrobt de schrobmachine? IK SWA.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]zie zo'n vuurwapen freak voor me die binnen 1 min zo'n wapen kan demonteren. Maar dan met een schrobmachine.
DHCquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
5 10 15 geen enkel probleem...
1.8cc
Kut Pool.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha mooi ditJe kan ook gewoon zeggen dat je uitgeluld bent en niet meer weet hoe je moet reageren, hoor.
Oh en die Pool grap lag al een decennium begraven, too old, getting bored.
Srs?quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha mooi ditJe kan ook gewoon zeggen dat je uitgeluld bent en niet meer weet hoe je moet reageren, hoor.
Oh en die Pool grap lag al een decennium begraven, too old, getting bored.
Stoned?quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nigga nigga nigga nigga nigga nigga nigga, I'm a 100% nigga.
Lief dagboek.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:47 schreef VeerEli het volgende:
Godsamme, rammel al vanaf 5 uur van de honger en moet nu nog 3 kwartier wachten want bf zat in de file![]()
Zouden 6 uur al eten, wordt nu half 8
Wel fucking lekker vooruitzicht
Hipster.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Srs?![]()
Hahahaha uitgeluld ;p
![]()
Ga jezelf nou niet verlagen. Ik zeg dat ik die film uitgemolken vind en deel 1 beter vind. Kan je kktof gaan doen met cijfers van IMDB maar kan me geen kutje schelen wat 'het grote gros'vind van die film want dat is niet MIJN mening. get over ittttt.
Calm your titsquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Srs?![]()
Hahahaha uitgeluld ;p
![]()
Ga jezelf nou niet verlagen. Ik zeg dat ik die film uitgemolken vind en deel 1 beter vind. Kan je kktof gaan doen met cijfers van IMDB maar kan me geen kutje schelen wat 'het grote gros'vind van die film want dat is niet MIJN mening. get over ittttt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |