Oe ik ben aan het schoonmaken en heb CNN op maar die WoW aflevering is wel tof! Tx.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De WoW aflevering van Southpark is nu op CC.
Haal die foto eens weg joh.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het vegetarische gedeelte doet vermoeden dat het njos is.
Pic is gejat uit haar IJsland-cloud.
Check.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:12 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij is alle aids nu weg.
quote:
quote:Op donderdag 11 september 2014 18:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoi Uccie, meisje van de ruige gitaarmuziek
Ah, goed bezig.quote:Op donderdag 11 september 2014 18:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zondag niet....toen draaide ik Suburbia!
Elf! Ik val van mijn stoel man.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:07 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vond de topictitel zo uitnodigend dat ik hier maar weer eens een post moest plaatsen.
Het is allemaal de schuld van Dagonet.quote:Op donderdag 11 september 2014 18:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Elf! Ik val van mijn stoel man.
Dan ben ik hem dankbaarquote:Op donderdag 11 september 2014 18:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van Dagonet.
Eigenlijk wel hequote:Op donderdag 11 september 2014 18:52 schreef Elfletterig het volgende:
Karina is te goed voor deze wereld
quote:Op donderdag 11 september 2014 19:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach man. Ik vind het leuk dat hij terug is.
Niks mis mee.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:05 schreef Specularium het volgende:
Dit topic begint 'sensuele vormen aan te nemen.
Doe dan maar meteen iets lekkers schatquote:Op donderdag 11 september 2014 19:08 schreef sp3c het volgende:
dat plaatje van kingstoned maar weer terug in de op dan?
#freepr0n
Klein beginnen, straks zit je hier weer elke dagquote:Op donderdag 11 september 2014 19:08 schreef Elfletterig het volgende:
Moet wel zo weer weg. De gebruikelijke muzikale plicht roept.
Je zegt het nooit tegen mijquote:Op donderdag 11 september 2014 19:13 schreef Karina het volgende:
Dat zeg ik tegen iedereen, sukkels.
Heb ik vast ook weleens gedaan hoor.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je zegt het nooit tegen mijLieverd.
Kijk maar uit met wat je de rest van NWS-SC aandoetquote:Op donderdag 11 september 2014 19:09 schreef Karina het volgende:
Klein beginnen, straks zit je hier weer elke dag![]()
Ik zat al te zoeken hoor.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:15 schreef sp3c het volgende:
vind je onze yokikater niet aardig ofzo?
quote:Op donderdag 11 september 2014 19:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat al te zoeken hoor.
NWS / [SC] Schiet eens op joh
Die zijn niet zo moeilijk hoorquote:Op donderdag 11 september 2014 19:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kijk maar uit met wat je de rest van NWS-SC aandoet
Goed topic, was die plaatjes uit de OP kwijt.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat al te zoeken hoor.
NWS / [SC] Schiet eens op joh
Meh ik had verder moeten zoeken naar een anderequote:Op donderdag 11 september 2014 19:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Goed topic, was die plaatjes uit de OP kwijt.
Als de DWDD bejaarden ophemelen, kun je meestal de kist vast bestellen.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:52 schreef Specularium het volgende:
DWDD zat een valsfluisterende bejaarde de hemel in te prijzen.
Lekker verschillig.
Oh ja!quote:
quote:Op donderdag 11 september 2014 20:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh ja!
Oma in een Ferrari, dat moet ik gewoon zien.
Dat is toch prachtig? Een wens in vervulling laten gaan, en dat zo'n oudje dan in een Ferrari wilt rijden.quote:
Dat is mooi maar dan liever door iemand anders dan geert en goorquote:Op donderdag 11 september 2014 20:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is toch prachtig? Een wens in vervulling laten gaan, en dat zo'n oudje dan in een Ferrari wilt rijden.
Staat hier ook op.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben toch maar 3 gaan kijken, harde beelden.
Oooohquote:Op donderdag 11 september 2014 22:52 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh nee dat waren blote billen.
KT Radical Freedom Movement!quote:Op donderdag 11 september 2014 19:08 schreef sp3c het volgende:
dat plaatje van kingstoned maar weer terug in de op dan?
#freepr0n
quote:Op donderdag 11 september 2014 22:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Remy bedoel ik , autocorrectie
Potverdikkeme!quote:Op donderdag 11 september 2014 22:59 schreef Specularium het volgende:
Met een wortel ertussen, dat was wel een detail.
Ik denk eerder onprettig gestoord.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:01 schreef Njosnavelin het volgende:
Een FOKker die het plaatje imiteert zou ook leuk zijn.
eenschquote:Op donderdag 11 september 2014 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
KT Radical Freedom Movement! [ afbeelding ]
Dago zijn poes in zijn doos?quote:
Anders ga ik vanavond een kaarsje branden op mijn Facebook.quote:
Matige hoor. eerder een 2/10.quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dago zijn poes in zijn doos?
schien wat vergezocht
wel 8/10
quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Anders ga ik vanavond een kaarsje branden op mijn Facebook.
Dago niet in de poes.quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dago zijn poes in zijn doos?
schien wat vergezocht
wel 8/10
Ik weet niet of dit een goed idee is.quote:Volgens E! zullen de Bundy's terugkeren op tv in een nieuwe spinoff van Married... With Children. Deze spinoff zou het leven moeten volgen van David Faustino's Bud Bundy en, naar alle waarschijnlijkheid, zijn gezin. Sony Pictures Television probeert op dit moment de serie van de grond te krijgen. Het is nog onbekend of er andere acteurs uit de geliefde comedy terug zullen keren.
Married... With Children werd in 1987 bedacht door Ron Leavitt en Michael G. Moye en werd 11(!) seizoenen lang uitgezonden. Ed O'Neill speelde Al Bundy, de knorrige patriarch van een disfunctioneel gezin. Katey Sagal speelde Al's vrouw Peggy, Christina Applegate zijn dochter Kelly en Faustino zijn zoon Bud.
Deze spinoff kunnen we in het rijtje plaatsen van andere onlangs uitgezonden of aangekondigde reboots, zoals Girl Meets World en een nieuwe versie van Full House.
Adriaan, lang geleden.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:50 schreef arjan1112 het volgende:
Waarom het leven van Bud en niet gewoon opa Al ofzo
Kan best slagen. Oppassen! borduurde voort op een karakter uit Zeg Eens Aa. Die serie heeft jarenlang gedraaid.quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 07:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik mis Kingstown. kan die weer losgelaten worden?
Ik sluit me aan bij wat hier staat:quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:07 schreef Specularium het volgende:
Pauw zijn reallifesoap op 1 is wel aardig.
Mag wel meer ruzie in.
Zelfde score!quote:
Ben jij een theedrinker, Elflettering?quote:Op zondag 14 september 2014 15:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat is deze? Ben je de keukenprins aan het uithangen?
Leuk joh!quote:Op zondag 14 september 2014 17:45 schreef Webschip het volgende:
Vanavond komt Heel Holland Bakt.
Ik ga niet kijken.
Er zijn veel mensen die het leuk vinden. Maar Speculaas heeft zo te zien iets uit blik gehaald.quote:
Ik bak wel een taart.quote:Op zondag 14 september 2014 18:43 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik eet die bami van specularium wel.
Ik vermoed dat hij zich beperkt tot alleen de inhoud.quote:Op zondag 14 september 2014 18:44 schreef Webschip het volgende:
Ik vraag me af of Specularium heel het blik bami ineens opeet.
Ja alles is prima hoor.quote:Op zondag 14 september 2014 18:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik bak wel een taart.
Maar jou heb ik al even niet gezien, alles goed?
quote:Op zondag 14 september 2014 18:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij zich beperkt tot alleen de inhoud.
Niet bepaald. Want?quote:Op zondag 14 september 2014 17:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben jij een theedrinker, Elflettering?
Kijk je ook Heel Holland bakt?quote:Op zondag 14 september 2014 18:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik bak wel een taart.
Maar jou heb ik al even niet gezien, alles goed?
ja denk het wel.quote:Op zondag 14 september 2014 19:04 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh lol ik lees nu pas de vorige pagina. Ik kijk vnv ook, zie ik je in dat topic Uccie?
Nou, ik was er nog niet helemaal uit.quote:
Haha ja Menno, die vind ik ook leuk. Fleur vind ik irritant maar ook wel grappig. En die Vincent (?, die ene die die vriezerdeur te hard had dichtgeslagen) moest ik ook wel om lachen.quote:Op zondag 14 september 2014 19:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou, ik was er nog niet helemaal uit.
Vind die met die baard wel apart
Ohja diequote:Op zondag 14 september 2014 19:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha ja Menno, die vind ik ook leuk. Fleur vind ik irritant maar ook wel grappig. En die Vincent (?, die ene die die vriezerdeur te hard had dichtgeslagen) moest ik ook wel om lachen.
Ik moest wel lachen om die Marokkaanse en die Limburger net.quote:
Ha dat had ik ook vandaag. Alleen geen vlees maar dit:quote:Op zondag 14 september 2014 23:41 schreef Specularium het volgende:
Gewoon aardappelen, vlees en groente, en geen flauwekulletjes.
Ik lach alleen om Koefnoen, dat weet je toch?quote:Op zondag 14 september 2014 23:34 schreef Specularium het volgende:
Elflettering scheen daar ook hard om te moeten lachen.
Gewoon posten in CUL, inclusief foto's van hoe hoe je het blik open moet maken en hoe het in een pan te verwarmen.quote:Op maandag 15 september 2014 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
Ik verwachtte eigenlijk iets als:
1) Loop naar de supermarkt
2) Koop en kant-en-klaar-maaltijd
3) Prik gaatjes in het plastic, verwarm de maaltijd 5 minuten in de magnetron
4) Doe de verwarmde maaltijd op een bord
5) Serveren en er sip bij kijken. [ afbeelding ]
Klinkt wel als een goed idee. Ik denk alleen dat het topic geen lang leven beschoren zal zijn.quote:Op maandag 15 september 2014 00:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon posten in CUL, inclusief foto's van hoe hoe je het blik open moet maken en hoe het in een pan te verwarmen.
Die kennen we al!quote:Op maandag 15 september 2014 00:19 schreef Njosnavelin het volgende:
WOW aflevering van southpark op tv
Als je het maar goed brengt kan je zomaar een succesvolle reeks hebben.quote:Op maandag 15 september 2014 00:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klinkt wel als een goed idee. Ik denk alleen dat het topic geen lang leven beschoren zal zijn.
Een "DE DUITSERS KOMEN!"-topic op de eerste maandag van de maand in ONZ gaat langer mee.
Blijft leukquote:
Dan zou ik me al helemaal schuldig voelenquote:Op maandag 15 september 2014 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als je het maar goed brengt kan je zomaar een succesvolle reeks hebben.
Ik zie het al voor me, een complete topic chain met deeltjes alsquote:Op maandag 15 september 2014 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als je het maar goed brengt kan je zomaar een succesvolle reeks hebben.
Stiekem kijk ik nu ook.quote:Op maandag 15 september 2014 00:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Blijft leuk
[..]
Dan zou ik me al helemaal schuldig voelenbad karma
Waar johannes_vermeer zijn maaltijd laat vallen op weg naar de magnetron.quote:Op maandag 15 september 2014 00:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, een complete topic chain met deeltjes als
CUL / Magnetronmaaltijden deel #345: Waar johannes_vermeer twijfelt tussen Boni en Jumbo
CUL / Magnetronmaaltijden deel #512: Waar Specularium een prakje van gisteren opwarmt
CUL / Magnetronmaaltijden deel #704: Waar Elfletterig de macaroni met currysaus op smaak brengt
Dat is deeltje 346quote:Op maandag 15 september 2014 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar johannes_vermeer zijn maaltijd laat vallen op weg naar de magnetron.
Want die dingen gebeuren he!
345 klopt trouwens niet, want we hebben in Groningen geen Boni.quote:Op maandag 15 september 2014 00:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is deeltje 346![]()
CUL / Magnetronmaaltijden deel #346: Waar je bij johannes_vermeer van de vloer kunt eten
En desondanks twijfel jij tussen de Boni en de Jumbo. Kun je nagaan wat dat over jou zegt....quote:Op maandag 15 september 2014 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
345 klopt trouwens niet, want we hebben in Groningen geen Boni.
Of over dat voedsel van de Jumbo natuurlijk.quote:Op maandag 15 september 2014 00:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En desondanks twijfel jij tussen de Boni en de Jumbo. Kun je nagaan wat dat over jou zegt....
Ik zou daar postenquote:Op maandag 15 september 2014 00:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, een complete topic chain met deeltjes als
CUL / Magnetronmaaltijden deel #345: Waar johannes_vermeer twijfelt tussen Boni en Jumbo
CUL / Magnetronmaaltijden deel #512: Waar Specularium een prakje van gisteren opwarmt
CUL / Magnetronmaaltijden deel #704: Waar Elfletterig de macaroni met currysaus op smaak brengt
quote:Op maandag 15 september 2014 13:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
#830 Waar Uccie de restjes aan de vogels voert.
Laatst ging het er ook over bij Kassa.quote:
Goedemiddagquote:
Mijn vogeltjes krijgen anders prima maaltijden dagelijks....soms beter dan ikzelf.quote:Op maandag 15 september 2014 13:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laatst ging het er ook over bij Kassa.
Kok des vaderlands Pierre Wind werd van de meeste maaltijden niet zo vrolijk.
Pierre Wind is wel een baas, die kan altijd zo leuk en enthousiast vertellen over eten/koken.quote:Op maandag 15 september 2014 13:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laatst ging het er ook over bij Kassa.
Kok des vaderlands Pierre Wind werd van de meeste maaltijden niet zo vrolijk.
Ik kook meestal voor meerdere dagen. Smaakt natuurlijk altijd goed, maar soms is meerdere dagen achter elkaar hetzelfde eten wel irritant.quote:Op maandag 15 september 2014 13:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Goedemiddag
[..]
Mijn vogeltjes krijgen anders prima maaltijden dagelijks....soms beter dan ikzelf.
Heb je geen vriezer?quote:Op maandag 15 september 2014 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kook meestal voor meerdere dagen. Smaakt natuurlijk altijd goed, maar soms is meerdere dagen achter elkaar hetzelfde eten wel irritant.
Hij was iets te enthousiast want de tijd van het programma was al op toen hij pas over de helft verteld had ofzo.quote:Op maandag 15 september 2014 13:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Pierre Wind is wel een baas, die kan altijd zo leuk en enthousiast vertellen over eten/koken.
quote:Op maandag 15 september 2014 13:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij was iets te enthousiast want de tijd van het programma was al op toen hij pas over de helft verteld had ofzo.
Ik heb zo'n klein vriezer gedeelte in mijn koelkast, maar daar past maar heel weinig in, en ik moet natuurlijk ook dingen als brood/vlees/ijs soms invriezen dus dat gaat meestal niet.quote:Op maandag 15 september 2014 13:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb je geen vriezer?
Dan kun je het een weekje ofzo bewaren en heb je wat meer variatie. Doe ik ook als ik het druk heb.
En dat terwijl hij altijd supersnel praat.quote:Op maandag 15 september 2014 13:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij was iets te enthousiast want de tijd van het programma was al op toen hij pas over de helft verteld had ofzo.
Klopt, maar ook superveel.quote:Op maandag 15 september 2014 13:50 schreef Karina het volgende:
[..]
En dat terwijl hij altijd supersnel praat.
Ja hoor, no worriesquote:Op maandag 15 september 2014 13:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat was even een shock gisteravond.. Maar het gaat goed komen heb ik begrepen.
Ah, ja dan is het wel lastig.quote:Op maandag 15 september 2014 13:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb zo'n klein vriezer gedeelte in mijn koelkast, maar daar past maar heel weinig in, en ik moet natuurlijk ook dingen als brood/vlees/ijs soms invriezen dus dat gaat meestal niet.
Wat is er allemaal aan het handje?quote:
Ter variatie eet ik er de ene keer een augurk bij en de andere keer een perzik.quote:
Dat is wel een goed ideequote:Op maandag 15 september 2014 13:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is er allemaal aan het handje?
[..]
Ter variatie eet ik er de ene keer een augurk bij en de andere keer een perzik.
Ja was misschien een betere keus geweest.quote:
Nee zo van die komkommerplakjes op de ogen tegen de wallen.quote:Op maandag 15 september 2014 19:23 schreef Specularium het volgende:
Vrouwen smeren dat spul toch normaal op hun gezicht?
Is natuurlijk ook smerig bitter.quote:Op maandag 15 september 2014 19:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja was misschien een betere keus geweest.
Is wortel zo bitter dan? Heb nog nooit wortelsap gehad maar waaghals zegt dat het vies is.quote:Op maandag 15 september 2014 19:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook smerig bitter.
Nah is niet bitter, maar ik vind het ook niet lekker. Althans, zo herinner ik het me (al een jaar of twintig niet op)quote:Op maandag 15 september 2014 19:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is wortel zo bitter dan? Heb nog nooit wortelsap gehad maar waaghals zegt dat het vies is.
In zo'n linkse smoothie wordt alles bitter.quote:Op maandag 15 september 2014 19:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is wortel zo bitter dan? Heb nog nooit wortelsap gehad maar waaghals zegt dat het vies is.
Wat is daar vies aan? Of ben je allergisch ofzo?quote:
Nee, vind ze niet zo lekker. Beetje laf zuur.quote:Op maandag 15 september 2014 19:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat is daar vies aan? Of ben je allergisch ofzo?
Aardbeien zijn niet zuur joh. Net als de users hierquote:Op maandag 15 september 2014 19:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, vind ze niet zo lekker. Beetje laf zuur.
Net als veel users hier.
Doe mij maar lekker puur natuur, geen suiker of andere zoetstoffenquote:Op maandag 15 september 2014 19:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op je beschuit met een kilo suiker.
quote:Op maandag 15 september 2014 19:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Aardbeien zijn niet zuur joh. Net als de users hier
Banaanquote:Op maandag 15 september 2014 19:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat is jullie lievelingsfruit?
Oh misschien kan ik er een poll van maken, even kijken.
Jaaaaaaaaa....waar haal jij die vandaan. Die dingen zijn verdomme al 3jr uitgestorven in Den Haag!quote:Op maandag 15 september 2014 19:50 schreef sp3c het volgende:
kruisbessen zijn een topshow
maar je moet het wel gewoon eten, voor de hipstershake gebruik je maar broccoli en bloemkool, daar valt niet zoveel aan te verneuken
Geen kruisbessenquote:Op maandag 15 september 2014 19:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Poll: Wat is jullie lievelingsfruit?
• aardbei
• ananas
• appel
• banaan
• bramen
• bessen
• citroen
• dadel
• druif
• framboos
• grapefruit
• kiwi
• lychee
• mandarijn
• mango
• meloen
• nectarine
• passievrucht
• peer
• sinaasappel
• ugli
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ze groeiden bij ons in de tuin, heel makkelijk plantjequote:Op maandag 15 september 2014 19:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa....waar haal jij die vandaan. Die dingen zijn verdomme al 3jr uitgestorven in Den Haag!
Nee, al 3 jaar niet meer. Die dure met ook frambozen in het middenpad had ze altijd.quote:Op maandag 15 september 2014 20:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
ze groeiden bij ons in de tuin, heel makkelijk plantje
heb er al in geen eeuwigheid meer een gegeten, haagse markt kom ik ze niet meer tegen iig
Die was ik ook vergetenquote:
Kun je ook een pomelo toevoegen?quote:Op maandag 15 september 2014 20:01 schreef Njosnavelin het volgende:
Poll: Wat is jullie lievelingsfruit, nu incl al die andere dingen
• aardbei
• ananas
• appel
• banaan
• bramen
• bessen
• citroen
• dadel
• druif
• framboos
• grapefruit
• kersjes
• kiwi
• kruisbesjes
• lychee
• mandarijn
• mango
• meloen
• nectarine
• passievrucht
• peer
• perzik
• pruim
• sinaasappel
• ugli
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik blijf niet bezig zegquote:
quote:Op maandag 15 september 2014 20:04 schreef sp3c het volgende:
en granaatappel
das een heel karwij maar als je ze eenmaal open hebt is het een topshow van hier tot Brussel
Oja, vijgen zijn ook lekker. Ik had in Spanje een toetje met griekse yoghurt en vijg, echt lekker was dat.quote:Op maandag 15 september 2014 20:06 schreef Uccie het volgende:
Die cactusvijgen zijn ook wel een topshow, alleen die stekels zijn een beetje minder.
En wat voor meloen bedoel je....want ik lust ze niet allemaal.quote:
Oh maar dat zijn die andere, die zijn heel lekker uit de oven met honing en geitenkaas....ja en rauwe ham (maar dat eet jij niet)quote:Op maandag 15 september 2014 20:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja, vijgen zijn ook lekker. Ik had in Spanje een toetje met griekse yoghurt en vijg, echt lekker was dat.
Vrije interpretatie.quote:Op maandag 15 september 2014 20:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
En wat voor meloen bedoel je....want ik lust ze niet allemaal.
Ja met geitenkaas is ook lekker jaquote:Op maandag 15 september 2014 20:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh maar dat zijn die andere, die zijn heel lekker uit de oven met honing en geitenkaas....ja en rauwe ham (maar dat eet jij niet)
Oikos hebben ze hier ook ja.quote:Op maandag 15 september 2014 20:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja met geitenkaas is ook lekker ja
Cactusvijgen ken ik niet, even googlen.
Dit was dat toetje, verkopen ze dat hier ook?
[ afbeelding ]
Karwij? Ik ken wel karwijzaad.quote:Op maandag 15 september 2014 20:04 schreef sp3c het volgende:
en granaatappel
das een heel karwij maar als je ze eenmaal open hebt is het een topshow van hier tot Brussel
Verkeerde topicquote:Op maandag 15 september 2014 20:19 schreef Viro het volgende:
¤90 armer
Beter een boete in Frankrijk krijgen dan hier
Aardbei fanboy zeker?quote:Op maandag 15 september 2014 20:30 schreef Karina het volgende:
Haha ik ben niet in de stemming om te lachen nu. Eigenlijk nooit nu ik eraan denk
Ook die met vijgen? En welke winkel?quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn stem ging uit naar de pruim.
Oh, dat zou ik niet weten.quote:Op maandag 15 september 2014 21:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ook die met vijgen? En welke winkel?
quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Wat is jullie lievelingsfruit, nu incl al die andere dingen
Je hebt gestemd op: sinaasappel
Je IP is: 0800-Corrie
Nek-aan-nek race.quote:Op maandag 15 september 2014 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De meningen zijn nogal verdeeld geloof ik.
[ afbeelding ]
Bovendien zie ik ook enkele onthoudingen van stemmen.
Wat krijgt de winnaar?quote:
quote:
Je bent zelf ugly.quote:Op maandag 15 september 2014 21:09 schreef Specularium het volgende:
Ik wist niet wat ugli was.
Snap ook niet wat het in deze poll doet.
Kan het overnieuw?
Van het meest gekozen fruit ga ik morgen een doosje kopen.quote:Op maandag 15 september 2014 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat krijgt de winnaar?
Of is het zoiets als het winnen van een aflevering van Dit was het nieuws.
Dan had je daar maar op moeten stemmen om deze poll te ondermijnen.quote:Op maandag 15 september 2014 21:09 schreef Specularium het volgende:
Kan het overnieuw?
Ik zou voor pruim gaan, als die überhaupt nu nog te koop zijn.quote:Op maandag 15 september 2014 21:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Van het meest gekozen fruit ga ik morgen een doosje kopen.
Wist ik ook niet maar het stond in de lijst van fruit op wikipedia en ik vond het wel toepasselijk klinken.quote:Op maandag 15 september 2014 21:09 schreef Specularium het volgende:
Kan het overnieuw?
Heb je een goeden TT voor de volgende?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |