Zo dan.quote:Op vrijdag 4 april 2014 00:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet je nou nog niet dat je van motorforum niet kunt linken?
Smooth.quote:Op vrijdag 4 april 2014 00:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien moet je even een foto sturen dan teken ik het wel na in paint.
Kom jij nou maar eerst eens met je penerquote:Op vrijdag 4 april 2014 00:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien kun je ze overtrekken.quote:Op vrijdag 4 april 2014 00:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 april 2014 00:30 schreef sp3c het volgende:
ik ga gewoon maffen stelletje sukkels
ik verwacht tetten morgenochtend in deze slowchat
dikke ronde mannentetten
Dit is wel erg direct.quote:Op vrijdag 4 april 2014 00:29 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Kom jij nou maar eerst eens met je pener
mafkees.quote:Op vrijdag 4 april 2014 00:30 schreef sp3c het volgende:
ik ga gewoon maffen stelletje sukkels
ik verwacht tetten morgenochtend in deze slowchat
dikke ronde manmade tetten
Ik ga die ene foto van wat draag je vandaag wel natekenen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 00:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien kun je ze overtrekken.
No pun intended.
iemand moet deze inkoppen hoorquote:
Ik zie hem nietquote:Op vrijdag 4 april 2014 00:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
iemand moet deze inkoppen hoor
waar is timtimtimmers als je hem nodig hebt?
Saaiquote:Op vrijdag 4 april 2014 00:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ga die ene foto van wat draag je vandaag wel natekenen.
Sp3c is de grap, valt niet uit te leggenquote:Op vrijdag 4 april 2014 00:36 schreef Specularium het volgende:
Voor 5 euro wil ik het grapje van sp3c wel uitleggen voor de mensen die het niet volgen.
Praat jij ook met zo'n accent?quote:Op vrijdag 4 april 2014 00:38 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Sp3c is de grap, valt niet uit te leggen
Jammer dat je je slaap niet eens voor mij uit wil stellen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 00:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi Johannes. Je hebt pech ik ga slapen.
Tot morgen dus
Supermatig weer dit.quote:Op vrijdag 4 april 2014 00:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi Johannes. Je hebt pech ik ga slapen.
Tot morgen dus
Sorry man. Morgenochtend ben ik er weerquote:Op vrijdag 4 april 2014 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat je je slaap niet eens voor mij uit wil stellen.
Tja ik heb mijn schoonheidsslaapje nodig he? Niet dat het helpt verder.quote:Op vrijdag 4 april 2014 00:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Supermatig weer dit.
Maarja, je moet wat als je 392 bent.
Nee, ga maar gewoon weg nu.quote:Op vrijdag 4 april 2014 00:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja ik heb mijn schoonheidsslaapje nodig he? Niet dat het helpt verder.
Oh ga je weer zo doen. Ik ben al weg man. Toedeloe.quote:Op vrijdag 4 april 2014 00:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, ga maar gewoon weg nu.
Woorden helpen niet meer.
Ik ga ook slapenquote:
Was hij zo klein?quote:Op vrijdag 4 april 2014 00:50 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik ga ook slapen
Je hebt me teleurgesteld hoor
Ik volg dit voorbeeldquote:
Pics.quote:Op vrijdag 4 april 2014 00:51 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben er nog. Lig allang in bed maar nu moet ik naar de wc. /bedtroubles
Beetje donker nu.quote:
We zullen helaas nooit weten wat Corrie gezegd zou hebben.quote:Op vrijdag 4 april 2014 01:02 schreef Latert het volgende:
[..]
Corrie zou zeggen dat ik te latert ben. En niemand die haar kaartjes koopt.
Niet zo.dramatisch, morgen is ze er weer.quote:Op vrijdag 4 april 2014 01:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We zullen helaas nooit weten wat Corrie gezegd zou hebben.
Na het poetsen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 01:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet zo.dramatisch, morgen is ze er weer.
Ging ze dat niet vandaag doen?quote:
Ha ha, nee, morgen moet de was worden gedaan. En het bed verschoond.quote:Op vrijdag 4 april 2014 01:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet zo.dramatisch, morgen is ze er weer.
Volgens mij is het afgelopen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 01:19 schreef Latert het volgende:
Gaat hier nog wat gebeuren of kan ik naar bed?
Ik doe dat vandaag vanuit huis, lekker vanuit bed zo achter mijn pc, dus vroeg begonnen, mijn eigen theesmaakjes zonder de halve supermarkt in mijn tas, radio aan, kwetterende parkieten (ok dat is iets minder fijn) op de achtergrond en aan de slag!!quote:
Thuiswerken FTWquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik doe dat vandaag vanuit huis, lekker vanuit bed zo achter mijn pc, dus vroeg begonnen, mijn eigen theesmaakjes zonder de halve supermarkt in mijn tas, radio aan, kwetterende parkieten (ok dat is iets minder fijn) op de achtergrond en aan de slag!!
Oh dat kan ik ook wel even doen, zat nog bij Radio 2quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Thuiswerken FTWIk zit lekker naar het "foute uur" te luisteren op Q-Music
quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:24 schreef Karina het volgende:
Ik hoef alleen nog maar boodschappen te doen
Takki,quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:20 schreef Takaiki het volgende:
Voor Sp3c, gewoon omdat het kan![]()
[ afbeelding ]
En wat vind jij vanuit je kast?quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:02 schreef Webschip het volgende:
Ik denk dat Voorbips Zlatan geen lekker ding vindt.
Als ik die postzegels heb, heb ik wat om te likkenquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:52 schreef Specularium het volgende:
Corrie is wel ineens verdacht stil.
Maar die vindt ook Zlatan's neus om af te likken.
quote:Aangifte tegen Peter-Jan Rens
De intellectueel zou onder meer een tafel hebben gestolen.
De verhuurder van een vakantiehuisje heeft aangifte gedaan tegen intellectueel Peter-Jan Rens wegens diefstal.
Intellectueel Rens en zijn straatmeid Virginia woonden in 2013 in een huisje van de verhuurder. Die claimt dat de intellectueel hem nog 4000 euro verschuldigd is. Bovendien zou Rens meubels uit het huis hebben gestolen.
De verhuurder deed aangifte nadat hij een filmpje op internet zag waarin de intellectueel aan een tafel zat die aan de verhuurder toebehoort. Dat meldt RTL Boulevard.
Volgens rodeopaard Virginia klopt er niets van het verhaal en zijn juist spullen van haar en de intellectueel verdwenen.
Je kan ook gewoon hier langskomen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik die postzegels heb, heb ik wat om te likken
En jou aflikkenquote:
Ga poetsen dan Yoki. Je bent aan het traineren jongen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, mijn hol. Of de vloer, mag ook. Het is poetsdag verdomme!
Ik ga wel met mijn nieuwe stofzuiger spelen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga poetsen dan Yoki. Je bent aan het traineren jongen.
Doe dat ik ga me zo omkleden. Zit nog in mijn ouwe kloffie.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga wel met mijn nieuwe stofzuiger spelen.
Nou en?quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe dat ik ga me zo omkleden. Zit nog in mijn ouwe kloffie.
Gewoon het hele weekend meurenquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga zo wassen en dit gooi ik erbij. vandaar.
Dat ik alleen ben hoeft niet te betekenen dat ik moet gaan zitten stinken he? Ben geen zwerver.quote:
Nee, NWS en POL vallen daar niet onder.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:00 schreef arjan1112 het volgende:
is dit volgens Uccie het jankballen topic ?
welke is het dan ? dan ga ik eens kijkenquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, NWS en POL vallen daar niet onder.
NWS en POL zijn dan ook regelrechte Topshows.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, NWS en POL vallen daar niet onder.
Als je daar net zo binnenkomt als hier...nee laat maarquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:39 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
welke is het dan ? dan ga ik eens kijken
JAAAAAA! die rare uccie zei dat jullie allemaal van die getikte jankerts zijn... mwhehehehehquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als je daar net zo binnenkomt als hier...nee laat maar
quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:47 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
[..]
JAAAAAA! die rare uccie zei dat jullie allemaal van die getikte jankerts zijn... mwheheheheh
Omdat ik zo aan kan schuivenquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom sta jij niet in de keuken?
Als ze het apparaat nog niet kennen welquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:42 schreef Specularium het volgende:
Alleen vrouwen staan daardoor niet zo lang in de keuken, dat is wel jammer.
Je bent zelf niet grappigquote:Op vrijdag 4 april 2014 20:04 schreef Tem het volgende:
Snap er geen reet van dat ze die halve zool daar iedere keer uitnodigen. Hij is gewoon niet grappig.
Jij bent zelf een Armeense Turk. Ik ben een Irakees.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was jij nou een Turk of een Armeen?
Ik moet eerlijk zeggen, het is echt leuk.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:32 schreef Peunage het volgende:
Of nee, dat ga ik niet eens doen. Want ik wil Gerard helemaal niet zien. Ik weet nu al dat Andrea weer als en drugsverslaafde staat te dansen.
Meteen naar jijbuis uploaden.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:37 schreef YokiKater het volgende:
Als het beter met mij gaat en de drone is wat verder afgebouwd en afgesteld dan ga ik er wel een keer naar toe.
Maakt niet uit, ik plak er gewoon een Playboy bunny sticker op, misschien laat Robin dan wel haar tetten zien.quote:
Hoe lang kun je er eigenlijk mee vliegen?quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:42 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb nog een 5,8GHz FPV kit nodig met een kilometer bereik, een ander onderstel voor een dual battery setup en een gimball.
Als dat er eenmaal opzit en ik voel mij goed genoeg om die rit heen en terug te maken dan ga ik wel een leuk filmpje maken. Ga ik tussen de 500 en 1000 meter afstand zitten en kom ik aan op 300 meter hoogte, dan zien en horen ze hem ook niet aankomen.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:45 schreef Specularium het volgende:
Uiteindelijk komt het er op neer dat er een Youtube kanaal komt vol met filmpjes van Corrie op het balkon.
20 tot 30 minuten.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hoe lang kun je er eigenlijk mee vliegen?
Lol,quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik plak er gewoon een Playboy bunny sticker op, misschien laat Robin dan wel haar tetten zien.
UTO / [INWONERS] Robinquote:Op vrijdag 4 april 2014 21:46 schreef Specularium het volgende:
Wie is Robin nou weer?
Ik ken al die mensen niet.
Ik ken er geen eentje.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:46 schreef Specularium het volgende:
Wie is Robin nou weer?
Ik ken al die mensen niet.
Mooie woordkeuze.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je hebt je echt wel verdiept in kontseks.
Een kont is niet voor seks gemaakt. Een kont heeft een zit- en poepfunctiequote:Op vrijdag 4 april 2014 21:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je hebt je echt wel verdiept in kontseks.
Het is wel een grappig concept. Er zit ook een zwaar gelovige zwerver in en een gelovige zweefteef.quote:
En een scheetfunctie natuurlijkquote:Op vrijdag 4 april 2014 21:55 schreef Webschip het volgende:
[..]
Een kont is niet voor seks gemaakt. Een kont heeft een zit- en poepfunctie
Het kan mij eerlijk gezegd niet meer boeien al dat reallife gedoe.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is wel een grappig concept. Er zit ook een zwaar gelovige zwerver in en een gelovige zweefteef.
Mij zal het me ook aan mn reet roestenquote:Op vrijdag 4 april 2014 21:57 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het kan mij eerlijk gezegd niet meer boeien al dat reallife gedoe.
Big Brother was de eerste versie. Dat was nog wel aardig. Maar daarna is het nieuwje eraf.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:00 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Mij zal het me ook aan mn reet roesten
Ook nauwelijks gezienquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:01 schreef Webschip het volgende:
[..]
Big Brother was de eerste versie. Dat was nog wel aardig. Maar daarna is het nieuwje eraf.
Mjah, hierbij moeten ze echt een samenleving opbouwen heh. Ze hadden eerst niets en een startkapitaal van 10k geloof ik en inmiddels hebben ze toch aardig wat op weten te bouwen en generen ze goede inkomsten om steeds verder uit te breiden. En het zijn ook allemaal verschillende karakters. Dat levert soms best wel vermakelijke TV op.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:01 schreef Webschip het volgende:
[..]
Big Brother was de eerste versie. Dat was nog wel aardig. Maar daarna is het nieuwje eraf.
Maar we hebben u wel FOK dankzij dat.*O*quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:03 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ook nauwelijks gezien
Flauwekul allemaal
Ook allemaal flauwekulquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar we hebben u wel FOK dankzij dat.*O*
Ik kan me voorstellen dat het leuk is als je het vanaf het eerste moment volgt. Het valt me wel op dat het zo weinig het nieuws haalt.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, hierbij moeten ze echt een samenleving opbouwen heh. Ze hadden eerst niets en een startkapitaal van 10k geloof ik en inmiddels hebben ze toch aardig wat op weten te bouwen en generen ze goede inkomsten om steeds verder uit te breiden. En het zijn ook allemaal verschillende karakters. Dat levert soms best wel vermakelijke TV op.
Kijk je geen shownieuws meer? Daar is het toch regelmatig een onderwerp.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:12 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het leuk is als je het vanaf het eerste moment volgt. Het valt me wle op dat het zo weinig het nieuws haalt.
Ledje inbouwen moet lukken.quote:
Showprogramma's mijd ik liever.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Kijk je geen shownieuws meer? Daar is het toch regelmatig een onderwerp.
[..]
Ledje inbouwen moet lukken.
Is het ookquote:
Dat mee te moeten kijken is misschien nog slechter dan meeroken.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:21 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Is het ook
Elke avond huil ik me in slaap
Doe ik ook nog!quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:21 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat mee te moeten kijken is misschien nog slechter dan meeroken.
Ik zag het. De rest is helemaal weer uien.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Enige leuke item omdat haatreligieuzen weer boos zijn om die film.
weglopen naar een andere coupe?quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Goedenavond. Wie is de p&w man? Een christen?
Ik ben echt paranoide aan het worden, heb het idee dat gast in de trein foto's van me aan het maken is.
Dat is Adriaan, hij gaat dat zo hier posten.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben echt paranoide aan het worden, heb het idee dat gast in de trein foto's van me aan het maken is.
Je hebt vouwfietsen voor mensen tot 2 meter lang ofzo hoorquote:
Dan moet ie passenquote:Op vrijdag 4 april 2014 23:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is ongeveer net zo groot als mijn pener.
Gaat er weer hard aan toe hier vanavondquote:
Njovelein is jaloers hoor.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gaat er weer hard aan toe hier vanavond
Moet je betalen?quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:30 schreef arjan1112 het volgende:
nee dat niet; niemand had wat
alleen de auto
Nou in dat opzicht nog goed afgelopen dan. Wel klote verder, veel schade?quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:30 schreef arjan1112 het volgende:
nee dat niet; niemand had wat
alleen de auto
Waarom deed je dat?quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:26 schreef arjan1112 het volgende:
grote ellende vandaag; ben tegen een auto opgereden
politie erbij
enz.
Ja, van jou in de trein ofzo.quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Zijn er vanavond nog foto's gepost hier?
Oh nou als dat alles is heb ik niks groots gemist.quote:
Goede klap geweest danquote:Op zaterdag 5 april 2014 08:21 schreef arjan1112 het volgende:
er zat een grote deuk in de portieren van die andere auto, en bij mij was die bumper helemaal verrot in 10 stukken de motorkap ook weg , cabareteur nog goed, motor wel een klap gehad, misschien verbogen ofzo tjsa; auto's zijn weggesleept
Beter om dat in alle rust te doenquote:Op zaterdag 5 april 2014 08:34 schreef arjan1112 het volgende:
ja bij die andere kwam die airbag in werking daar kreeg ie een klap van zeg maar van die airbag, maar verder had ie niks, ik had ook niks , was alleen een beetje overspannen; ongeluk , de politie komt, die andere was misschien boos enz enz mijn moeder had ook niks. Die meneer had zijn vrouw gebeld en die komt maandag naar mijn huis om samen met mijn moeder die papieren in te vullen
quote:
Gelukkig dat iedereen er verder gezond uit is gekomen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 08:34 schreef arjan1112 het volgende:
ja bij die andere kwam die airbag in werking daar kreeg ie een klap van zeg maar van die airbag, maar verder had ie niks, ik had ook niks , was alleen een beetje overspannen; ongeluk , de politie komt, die andere was misschien boos enz enz mijn moeder had ook niks. Die meneer had zijn vrouw gebeld en die komt maandag naar mijn huis om samen met mijn moeder die papieren in te vullen
Ik heb geen tuin schatquote:Op zaterdag 5 april 2014 11:35 schreef YokiKater het volgende:
Corrie, ik heb zaad voor in je moestuin
[ afbeelding ]
Beetje te vroeg hiervoor he? Gekquote:Op zaterdag 5 april 2014 11:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Naja, dan douw je het toch in je hol?
Hier wel een moestuinquote:Op zaterdag 5 april 2014 11:35 schreef YokiKater het volgende:
Corrie, ik heb zaad voor in je moestuin
[ afbeelding ]
Hij heeft toch zo'n brommobiel, zo'n 45 km/p uur "autootje" ?quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:08 schreef Specularium het volgende:
Ik wist trouwens niet dat Adriaan een auto heeft.
Of ik ben het vergeten want zo gaat dat vaak.
Dacht dat ie alles op de brommer deed met petje op.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:08 schreef Specularium het volgende:
Ik wist trouwens niet dat Adriaan een auto heeft.
Of ik ben het vergeten want zo gaat dat vaak.
Dacht dat ie alles op de brommer deed met petje op.
Das vooruit en achteruitquote:Op zaterdag 5 april 2014 12:19 schreef YokiKater het volgende:
Zitten er versnellingen op of is het een variomaat?
Gaaf! Thnxs voor de link man.quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:23 schreef arjan1112 het volgende:
er zijn wel mensen die dat doen, zie 45tuners.nl foto's en alles
quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:21 schreef arjan1112 het volgende:
maak weer een zooitje van me leven gezeik en gedoe hm
ja daar was ik ook bij , kwam ik ook met een foto aanzetten, die worden verkocht bij de bijenkorf ofzoquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:08 schreef Karina het volgende:
Je hebt ook Hummer scootmobiels (had ik volgens mij al eens gepost, maar maakt het uit):
http://www.autoblog.nl/im(...)-Hummer_Scootmobiel/
[ afbeelding ]
Ik ga er alvast over nadenken.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan mag jij de volgende verzinnen.
Dat ga ik gewoon niet kijken.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:07 schreef Specularium het volgende:
Vanavond Sterren Springen, zie ik net.
Smoking hot bodyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |