Je kan ook gewoon hier langskomen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik die postzegels heb, heb ik wat om te likken
En jou aflikkenquote:
Ga poetsen dan Yoki. Je bent aan het traineren jongen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, mijn hol. Of de vloer, mag ook. Het is poetsdag verdomme!
Ik ga wel met mijn nieuwe stofzuiger spelen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga poetsen dan Yoki. Je bent aan het traineren jongen.
Doe dat ik ga me zo omkleden. Zit nog in mijn ouwe kloffie.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga wel met mijn nieuwe stofzuiger spelen.
Nou en?quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe dat ik ga me zo omkleden. Zit nog in mijn ouwe kloffie.
Gewoon het hele weekend meurenquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga zo wassen en dit gooi ik erbij. vandaar.
Dat ik alleen ben hoeft niet te betekenen dat ik moet gaan zitten stinken he? Ben geen zwerver.quote:
Nee, NWS en POL vallen daar niet onder.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:00 schreef arjan1112 het volgende:
is dit volgens Uccie het jankballen topic ?
welke is het dan ? dan ga ik eens kijkenquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, NWS en POL vallen daar niet onder.
NWS en POL zijn dan ook regelrechte Topshows.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, NWS en POL vallen daar niet onder.
Als je daar net zo binnenkomt als hier...nee laat maarquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:39 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
welke is het dan ? dan ga ik eens kijken
JAAAAAA! die rare uccie zei dat jullie allemaal van die getikte jankerts zijn... mwhehehehehquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als je daar net zo binnenkomt als hier...nee laat maar
quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:47 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
[..]
JAAAAAA! die rare uccie zei dat jullie allemaal van die getikte jankerts zijn... mwheheheheh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |