Ha ha, nee, morgen moet de was worden gedaan. En het bed verschoond.quote:Op vrijdag 4 april 2014 01:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet zo.dramatisch, morgen is ze er weer.
Volgens mij is het afgelopen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 01:19 schreef Latert het volgende:
Gaat hier nog wat gebeuren of kan ik naar bed?
Ik doe dat vandaag vanuit huis, lekker vanuit bed zo achter mijn pc, dus vroeg begonnen, mijn eigen theesmaakjes zonder de halve supermarkt in mijn tas, radio aan, kwetterende parkieten (ok dat is iets minder fijn) op de achtergrond en aan de slag!!quote:
Thuiswerken FTWquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik doe dat vandaag vanuit huis, lekker vanuit bed zo achter mijn pc, dus vroeg begonnen, mijn eigen theesmaakjes zonder de halve supermarkt in mijn tas, radio aan, kwetterende parkieten (ok dat is iets minder fijn) op de achtergrond en aan de slag!!
Oh dat kan ik ook wel even doen, zat nog bij Radio 2quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Thuiswerken FTWIk zit lekker naar het "foute uur" te luisteren op Q-Music
quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:24 schreef Karina het volgende:
Ik hoef alleen nog maar boodschappen te doen
Takki,quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:20 schreef Takaiki het volgende:
Voor Sp3c, gewoon omdat het kan![]()
[ afbeelding ]
En wat vind jij vanuit je kast?quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:02 schreef Webschip het volgende:
Ik denk dat Voorbips Zlatan geen lekker ding vindt.
Als ik die postzegels heb, heb ik wat om te likkenquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:52 schreef Specularium het volgende:
Corrie is wel ineens verdacht stil.
Maar die vindt ook Zlatan's neus om af te likken.
quote:Aangifte tegen Peter-Jan Rens
De intellectueel zou onder meer een tafel hebben gestolen.
De verhuurder van een vakantiehuisje heeft aangifte gedaan tegen intellectueel Peter-Jan Rens wegens diefstal.
Intellectueel Rens en zijn straatmeid Virginia woonden in 2013 in een huisje van de verhuurder. Die claimt dat de intellectueel hem nog 4000 euro verschuldigd is. Bovendien zou Rens meubels uit het huis hebben gestolen.
De verhuurder deed aangifte nadat hij een filmpje op internet zag waarin de intellectueel aan een tafel zat die aan de verhuurder toebehoort. Dat meldt RTL Boulevard.
Volgens rodeopaard Virginia klopt er niets van het verhaal en zijn juist spullen van haar en de intellectueel verdwenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |