Je kan ook gewoon hier langskomen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik die postzegels heb, heb ik wat om te likken
En jou aflikkenquote:
Ga poetsen dan Yoki. Je bent aan het traineren jongen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, mijn hol. Of de vloer, mag ook. Het is poetsdag verdomme!
Ik ga wel met mijn nieuwe stofzuiger spelen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga poetsen dan Yoki. Je bent aan het traineren jongen.
Doe dat ik ga me zo omkleden. Zit nog in mijn ouwe kloffie.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga wel met mijn nieuwe stofzuiger spelen.
Nou en?quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe dat ik ga me zo omkleden. Zit nog in mijn ouwe kloffie.
Gewoon het hele weekend meurenquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga zo wassen en dit gooi ik erbij. vandaar.
Dat ik alleen ben hoeft niet te betekenen dat ik moet gaan zitten stinken he? Ben geen zwerver.quote:
Nee, NWS en POL vallen daar niet onder.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:00 schreef arjan1112 het volgende:
is dit volgens Uccie het jankballen topic ?
welke is het dan ? dan ga ik eens kijkenquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, NWS en POL vallen daar niet onder.
NWS en POL zijn dan ook regelrechte Topshows.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, NWS en POL vallen daar niet onder.
Als je daar net zo binnenkomt als hier...nee laat maarquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:39 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
welke is het dan ? dan ga ik eens kijken
JAAAAAA! die rare uccie zei dat jullie allemaal van die getikte jankerts zijn... mwhehehehehquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als je daar net zo binnenkomt als hier...nee laat maar
quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:47 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
[..]
JAAAAAA! die rare uccie zei dat jullie allemaal van die getikte jankerts zijn... mwheheheheh
Omdat ik zo aan kan schuivenquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom sta jij niet in de keuken?
Als ze het apparaat nog niet kennen welquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:42 schreef Specularium het volgende:
Alleen vrouwen staan daardoor niet zo lang in de keuken, dat is wel jammer.
Je bent zelf niet grappigquote:Op vrijdag 4 april 2014 20:04 schreef Tem het volgende:
Snap er geen reet van dat ze die halve zool daar iedere keer uitnodigen. Hij is gewoon niet grappig.
Jij bent zelf een Armeense Turk. Ik ben een Irakees.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was jij nou een Turk of een Armeen?
Ik moet eerlijk zeggen, het is echt leuk.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:32 schreef Peunage het volgende:
Of nee, dat ga ik niet eens doen. Want ik wil Gerard helemaal niet zien. Ik weet nu al dat Andrea weer als en drugsverslaafde staat te dansen.
Meteen naar jijbuis uploaden.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:37 schreef YokiKater het volgende:
Als het beter met mij gaat en de drone is wat verder afgebouwd en afgesteld dan ga ik er wel een keer naar toe.
Maakt niet uit, ik plak er gewoon een Playboy bunny sticker op, misschien laat Robin dan wel haar tetten zien.quote:
Hoe lang kun je er eigenlijk mee vliegen?quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:42 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb nog een 5,8GHz FPV kit nodig met een kilometer bereik, een ander onderstel voor een dual battery setup en een gimball.
Als dat er eenmaal opzit en ik voel mij goed genoeg om die rit heen en terug te maken dan ga ik wel een leuk filmpje maken. Ga ik tussen de 500 en 1000 meter afstand zitten en kom ik aan op 300 meter hoogte, dan zien en horen ze hem ook niet aankomen.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:45 schreef Specularium het volgende:
Uiteindelijk komt het er op neer dat er een Youtube kanaal komt vol met filmpjes van Corrie op het balkon.
20 tot 30 minuten.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hoe lang kun je er eigenlijk mee vliegen?
Lol,quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik plak er gewoon een Playboy bunny sticker op, misschien laat Robin dan wel haar tetten zien.
UTO / [INWONERS] Robinquote:Op vrijdag 4 april 2014 21:46 schreef Specularium het volgende:
Wie is Robin nou weer?
Ik ken al die mensen niet.
Ik ken er geen eentje.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:46 schreef Specularium het volgende:
Wie is Robin nou weer?
Ik ken al die mensen niet.
Mooie woordkeuze.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je hebt je echt wel verdiept in kontseks.
Een kont is niet voor seks gemaakt. Een kont heeft een zit- en poepfunctiequote:Op vrijdag 4 april 2014 21:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je hebt je echt wel verdiept in kontseks.
Het is wel een grappig concept. Er zit ook een zwaar gelovige zwerver in en een gelovige zweefteef.quote:
En een scheetfunctie natuurlijkquote:Op vrijdag 4 april 2014 21:55 schreef Webschip het volgende:
[..]
Een kont is niet voor seks gemaakt. Een kont heeft een zit- en poepfunctie
Het kan mij eerlijk gezegd niet meer boeien al dat reallife gedoe.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is wel een grappig concept. Er zit ook een zwaar gelovige zwerver in en een gelovige zweefteef.
Mij zal het me ook aan mn reet roestenquote:Op vrijdag 4 april 2014 21:57 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het kan mij eerlijk gezegd niet meer boeien al dat reallife gedoe.
Big Brother was de eerste versie. Dat was nog wel aardig. Maar daarna is het nieuwje eraf.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:00 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Mij zal het me ook aan mn reet roesten
Ook nauwelijks gezienquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:01 schreef Webschip het volgende:
[..]
Big Brother was de eerste versie. Dat was nog wel aardig. Maar daarna is het nieuwje eraf.
Mjah, hierbij moeten ze echt een samenleving opbouwen heh. Ze hadden eerst niets en een startkapitaal van 10k geloof ik en inmiddels hebben ze toch aardig wat op weten te bouwen en generen ze goede inkomsten om steeds verder uit te breiden. En het zijn ook allemaal verschillende karakters. Dat levert soms best wel vermakelijke TV op.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:01 schreef Webschip het volgende:
[..]
Big Brother was de eerste versie. Dat was nog wel aardig. Maar daarna is het nieuwje eraf.
Maar we hebben u wel FOK dankzij dat.*O*quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:03 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ook nauwelijks gezien
Flauwekul allemaal
Ook allemaal flauwekulquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar we hebben u wel FOK dankzij dat.*O*
Ik kan me voorstellen dat het leuk is als je het vanaf het eerste moment volgt. Het valt me wel op dat het zo weinig het nieuws haalt.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, hierbij moeten ze echt een samenleving opbouwen heh. Ze hadden eerst niets en een startkapitaal van 10k geloof ik en inmiddels hebben ze toch aardig wat op weten te bouwen en generen ze goede inkomsten om steeds verder uit te breiden. En het zijn ook allemaal verschillende karakters. Dat levert soms best wel vermakelijke TV op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |