Ik moet eerlijk zeggen, het is echt leuk.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:32 schreef Peunage het volgende:
Of nee, dat ga ik niet eens doen. Want ik wil Gerard helemaal niet zien. Ik weet nu al dat Andrea weer als en drugsverslaafde staat te dansen.
Meteen naar jijbuis uploaden.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:37 schreef YokiKater het volgende:
Als het beter met mij gaat en de drone is wat verder afgebouwd en afgesteld dan ga ik er wel een keer naar toe.
Maakt niet uit, ik plak er gewoon een Playboy bunny sticker op, misschien laat Robin dan wel haar tetten zien.quote:
Hoe lang kun je er eigenlijk mee vliegen?quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:42 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb nog een 5,8GHz FPV kit nodig met een kilometer bereik, een ander onderstel voor een dual battery setup en een gimball.
Als dat er eenmaal opzit en ik voel mij goed genoeg om die rit heen en terug te maken dan ga ik wel een leuk filmpje maken. Ga ik tussen de 500 en 1000 meter afstand zitten en kom ik aan op 300 meter hoogte, dan zien en horen ze hem ook niet aankomen.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:45 schreef Specularium het volgende:
Uiteindelijk komt het er op neer dat er een Youtube kanaal komt vol met filmpjes van Corrie op het balkon.
20 tot 30 minuten.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hoe lang kun je er eigenlijk mee vliegen?
Lol,quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik plak er gewoon een Playboy bunny sticker op, misschien laat Robin dan wel haar tetten zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |