eenschquote:Op donderdag 11 september 2014 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
KT Radical Freedom Movement! [ afbeelding ]
Dago zijn poes in zijn doos?quote:
Anders ga ik vanavond een kaarsje branden op mijn Facebook.quote:
Matige hoor. eerder een 2/10.quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dago zijn poes in zijn doos?
schien wat vergezocht
wel 8/10
quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Anders ga ik vanavond een kaarsje branden op mijn Facebook.
Dago niet in de poes.quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dago zijn poes in zijn doos?
schien wat vergezocht
wel 8/10
Ik weet niet of dit een goed idee is.quote:Volgens E! zullen de Bundy's terugkeren op tv in een nieuwe spinoff van Married... With Children. Deze spinoff zou het leven moeten volgen van David Faustino's Bud Bundy en, naar alle waarschijnlijkheid, zijn gezin. Sony Pictures Television probeert op dit moment de serie van de grond te krijgen. Het is nog onbekend of er andere acteurs uit de geliefde comedy terug zullen keren.
Married... With Children werd in 1987 bedacht door Ron Leavitt en Michael G. Moye en werd 11(!) seizoenen lang uitgezonden. Ed O'Neill speelde Al Bundy, de knorrige patriarch van een disfunctioneel gezin. Katey Sagal speelde Al's vrouw Peggy, Christina Applegate zijn dochter Kelly en Faustino zijn zoon Bud.
Deze spinoff kunnen we in het rijtje plaatsen van andere onlangs uitgezonden of aangekondigde reboots, zoals Girl Meets World en een nieuwe versie van Full House.
Adriaan, lang geleden.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:50 schreef arjan1112 het volgende:
Waarom het leven van Bud en niet gewoon opa Al ofzo
Kan best slagen. Oppassen! borduurde voort op een karakter uit Zeg Eens Aa. Die serie heeft jarenlang gedraaid.quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 07:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik mis Kingstown. kan die weer losgelaten worden?
Ik sluit me aan bij wat hier staat:quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:07 schreef Specularium het volgende:
Pauw zijn reallifesoap op 1 is wel aardig.
Mag wel meer ruzie in.
Zelfde score!quote:
Ben jij een theedrinker, Elflettering?quote:Op zondag 14 september 2014 15:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat is deze? Ben je de keukenprins aan het uithangen?
Leuk joh!quote:Op zondag 14 september 2014 17:45 schreef Webschip het volgende:
Vanavond komt Heel Holland Bakt.
Ik ga niet kijken.
Er zijn veel mensen die het leuk vinden. Maar Speculaas heeft zo te zien iets uit blik gehaald.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |