Ik bak wel een taart.quote:Op zondag 14 september 2014 18:43 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik eet die bami van specularium wel.
Ik vermoed dat hij zich beperkt tot alleen de inhoud.quote:Op zondag 14 september 2014 18:44 schreef Webschip het volgende:
Ik vraag me af of Specularium heel het blik bami ineens opeet.
Ja alles is prima hoor.quote:Op zondag 14 september 2014 18:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik bak wel een taart.
Maar jou heb ik al even niet gezien, alles goed?
quote:Op zondag 14 september 2014 18:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij zich beperkt tot alleen de inhoud.
Niet bepaald. Want?quote:Op zondag 14 september 2014 17:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben jij een theedrinker, Elflettering?
Kijk je ook Heel Holland bakt?quote:Op zondag 14 september 2014 18:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik bak wel een taart.
Maar jou heb ik al even niet gezien, alles goed?
ja denk het wel.quote:Op zondag 14 september 2014 19:04 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh lol ik lees nu pas de vorige pagina. Ik kijk vnv ook, zie ik je in dat topic Uccie?
Nou, ik was er nog niet helemaal uit.quote:
Haha ja Menno, die vind ik ook leuk. Fleur vind ik irritant maar ook wel grappig. En die Vincent (?, die ene die die vriezerdeur te hard had dichtgeslagen) moest ik ook wel om lachen.quote:Op zondag 14 september 2014 19:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou, ik was er nog niet helemaal uit.
Vind die met die baard wel apart
Ohja diequote:Op zondag 14 september 2014 19:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha ja Menno, die vind ik ook leuk. Fleur vind ik irritant maar ook wel grappig. En die Vincent (?, die ene die die vriezerdeur te hard had dichtgeslagen) moest ik ook wel om lachen.
Ik moest wel lachen om die Marokkaanse en die Limburger net.quote:
Ha dat had ik ook vandaag. Alleen geen vlees maar dit:quote:Op zondag 14 september 2014 23:41 schreef Specularium het volgende:
Gewoon aardappelen, vlees en groente, en geen flauwekulletjes.
Ik lach alleen om Koefnoen, dat weet je toch?quote:Op zondag 14 september 2014 23:34 schreef Specularium het volgende:
Elflettering scheen daar ook hard om te moeten lachen.
Gewoon posten in CUL, inclusief foto's van hoe hoe je het blik open moet maken en hoe het in een pan te verwarmen.quote:Op maandag 15 september 2014 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
Ik verwachtte eigenlijk iets als:
1) Loop naar de supermarkt
2) Koop en kant-en-klaar-maaltijd
3) Prik gaatjes in het plastic, verwarm de maaltijd 5 minuten in de magnetron
4) Doe de verwarmde maaltijd op een bord
5) Serveren en er sip bij kijken. [ afbeelding ]
Klinkt wel als een goed idee. Ik denk alleen dat het topic geen lang leven beschoren zal zijn.quote:Op maandag 15 september 2014 00:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon posten in CUL, inclusief foto's van hoe hoe je het blik open moet maken en hoe het in een pan te verwarmen.
Die kennen we al!quote:Op maandag 15 september 2014 00:19 schreef Njosnavelin het volgende:
WOW aflevering van southpark op tv
Als je het maar goed brengt kan je zomaar een succesvolle reeks hebben.quote:Op maandag 15 september 2014 00:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klinkt wel als een goed idee. Ik denk alleen dat het topic geen lang leven beschoren zal zijn.
Een "DE DUITSERS KOMEN!"-topic op de eerste maandag van de maand in ONZ gaat langer mee.
Blijft leukquote:
Dan zou ik me al helemaal schuldig voelenquote:Op maandag 15 september 2014 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als je het maar goed brengt kan je zomaar een succesvolle reeks hebben.
Ik zie het al voor me, een complete topic chain met deeltjes alsquote:Op maandag 15 september 2014 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als je het maar goed brengt kan je zomaar een succesvolle reeks hebben.
Stiekem kijk ik nu ook.quote:Op maandag 15 september 2014 00:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Blijft leuk
[..]
Dan zou ik me al helemaal schuldig voelenbad karma
Waar johannes_vermeer zijn maaltijd laat vallen op weg naar de magnetron.quote:Op maandag 15 september 2014 00:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, een complete topic chain met deeltjes als
CUL / Magnetronmaaltijden deel #345: Waar johannes_vermeer twijfelt tussen Boni en Jumbo
CUL / Magnetronmaaltijden deel #512: Waar Specularium een prakje van gisteren opwarmt
CUL / Magnetronmaaltijden deel #704: Waar Elfletterig de macaroni met currysaus op smaak brengt
Dat is deeltje 346quote:Op maandag 15 september 2014 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar johannes_vermeer zijn maaltijd laat vallen op weg naar de magnetron.
Want die dingen gebeuren he!
345 klopt trouwens niet, want we hebben in Groningen geen Boni.quote:Op maandag 15 september 2014 00:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is deeltje 346![]()
CUL / Magnetronmaaltijden deel #346: Waar je bij johannes_vermeer van de vloer kunt eten
En desondanks twijfel jij tussen de Boni en de Jumbo. Kun je nagaan wat dat over jou zegt....quote:Op maandag 15 september 2014 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
345 klopt trouwens niet, want we hebben in Groningen geen Boni.
Of over dat voedsel van de Jumbo natuurlijk.quote:Op maandag 15 september 2014 00:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En desondanks twijfel jij tussen de Boni en de Jumbo. Kun je nagaan wat dat over jou zegt....
Ik zou daar postenquote:Op maandag 15 september 2014 00:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, een complete topic chain met deeltjes als
CUL / Magnetronmaaltijden deel #345: Waar johannes_vermeer twijfelt tussen Boni en Jumbo
CUL / Magnetronmaaltijden deel #512: Waar Specularium een prakje van gisteren opwarmt
CUL / Magnetronmaaltijden deel #704: Waar Elfletterig de macaroni met currysaus op smaak brengt
quote:Op maandag 15 september 2014 13:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
#830 Waar Uccie de restjes aan de vogels voert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |