Jaaaaaaaaa....waar haal jij die vandaan. Die dingen zijn verdomme al 3jr uitgestorven in Den Haag!quote:Op maandag 15 september 2014 19:50 schreef sp3c het volgende:
kruisbessen zijn een topshow
maar je moet het wel gewoon eten, voor de hipstershake gebruik je maar broccoli en bloemkool, daar valt niet zoveel aan te verneuken
Geen kruisbessenquote:Op maandag 15 september 2014 19:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Poll: Wat is jullie lievelingsfruit?
• aardbei
• ananas
• appel
• banaan
• bramen
• bessen
• citroen
• dadel
• druif
• framboos
• grapefruit
• kiwi
• lychee
• mandarijn
• mango
• meloen
• nectarine
• passievrucht
• peer
• sinaasappel
• ugli
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ze groeiden bij ons in de tuin, heel makkelijk plantjequote:Op maandag 15 september 2014 19:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa....waar haal jij die vandaan. Die dingen zijn verdomme al 3jr uitgestorven in Den Haag!
Nee, al 3 jaar niet meer. Die dure met ook frambozen in het middenpad had ze altijd.quote:Op maandag 15 september 2014 20:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
ze groeiden bij ons in de tuin, heel makkelijk plantje
heb er al in geen eeuwigheid meer een gegeten, haagse markt kom ik ze niet meer tegen iig
Die was ik ook vergetenquote:
Kun je ook een pomelo toevoegen?quote:Op maandag 15 september 2014 20:01 schreef Njosnavelin het volgende:
Poll: Wat is jullie lievelingsfruit, nu incl al die andere dingen
• aardbei
• ananas
• appel
• banaan
• bramen
• bessen
• citroen
• dadel
• druif
• framboos
• grapefruit
• kersjes
• kiwi
• kruisbesjes
• lychee
• mandarijn
• mango
• meloen
• nectarine
• passievrucht
• peer
• perzik
• pruim
• sinaasappel
• ugli
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik blijf niet bezig zegquote:
quote:Op maandag 15 september 2014 20:04 schreef sp3c het volgende:
en granaatappel
das een heel karwij maar als je ze eenmaal open hebt is het een topshow van hier tot Brussel
Oja, vijgen zijn ook lekker. Ik had in Spanje een toetje met griekse yoghurt en vijg, echt lekker was dat.quote:Op maandag 15 september 2014 20:06 schreef Uccie het volgende:
Die cactusvijgen zijn ook wel een topshow, alleen die stekels zijn een beetje minder.
En wat voor meloen bedoel je....want ik lust ze niet allemaal.quote:
Oh maar dat zijn die andere, die zijn heel lekker uit de oven met honing en geitenkaas....ja en rauwe ham (maar dat eet jij niet)quote:Op maandag 15 september 2014 20:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja, vijgen zijn ook lekker. Ik had in Spanje een toetje met griekse yoghurt en vijg, echt lekker was dat.
Vrije interpretatie.quote:Op maandag 15 september 2014 20:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
En wat voor meloen bedoel je....want ik lust ze niet allemaal.
Ja met geitenkaas is ook lekker jaquote:Op maandag 15 september 2014 20:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh maar dat zijn die andere, die zijn heel lekker uit de oven met honing en geitenkaas....ja en rauwe ham (maar dat eet jij niet)
Oikos hebben ze hier ook ja.quote:Op maandag 15 september 2014 20:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja met geitenkaas is ook lekker ja
Cactusvijgen ken ik niet, even googlen.
Dit was dat toetje, verkopen ze dat hier ook?
[ afbeelding ]
Karwij? Ik ken wel karwijzaad.quote:Op maandag 15 september 2014 20:04 schreef sp3c het volgende:
en granaatappel
das een heel karwij maar als je ze eenmaal open hebt is het een topshow van hier tot Brussel
Verkeerde topicquote:Op maandag 15 september 2014 20:19 schreef Viro het volgende:
¤90 armer
Beter een boete in Frankrijk krijgen dan hier
Aardbei fanboy zeker?quote:Op maandag 15 september 2014 20:30 schreef Karina het volgende:
Haha ik ben niet in de stemming om te lachen nu. Eigenlijk nooit nu ik eraan denk
Ook die met vijgen? En welke winkel?quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn stem ging uit naar de pruim.
Oh, dat zou ik niet weten.quote:Op maandag 15 september 2014 21:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ook die met vijgen? En welke winkel?
quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Wat is jullie lievelingsfruit, nu incl al die andere dingen
Je hebt gestemd op: sinaasappel
Je IP is: 0800-Corrie
Nek-aan-nek race.quote:Op maandag 15 september 2014 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De meningen zijn nogal verdeeld geloof ik.
[ afbeelding ]
Bovendien zie ik ook enkele onthoudingen van stemmen.
Wat krijgt de winnaar?quote:
quote:
Je bent zelf ugly.quote:Op maandag 15 september 2014 21:09 schreef Specularium het volgende:
Ik wist niet wat ugli was.
Snap ook niet wat het in deze poll doet.
Kan het overnieuw?
Van het meest gekozen fruit ga ik morgen een doosje kopen.quote:Op maandag 15 september 2014 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat krijgt de winnaar?
Of is het zoiets als het winnen van een aflevering van Dit was het nieuws.
Dan had je daar maar op moeten stemmen om deze poll te ondermijnen.quote:Op maandag 15 september 2014 21:09 schreef Specularium het volgende:
Kan het overnieuw?
Ik zou voor pruim gaan, als die überhaupt nu nog te koop zijn.quote:Op maandag 15 september 2014 21:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Van het meest gekozen fruit ga ik morgen een doosje kopen.
Wist ik ook niet maar het stond in de lijst van fruit op wikipedia en ik vond het wel toepasselijk klinken.quote:Op maandag 15 september 2014 21:09 schreef Specularium het volgende:
Kan het overnieuw?
Heb je een goeden TT voor de volgende?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |