Karwij? Ik ken wel karwijzaad.quote:Op maandag 15 september 2014 20:04 schreef sp3c het volgende:
en granaatappel
das een heel karwij maar als je ze eenmaal open hebt is het een topshow van hier tot Brussel
Verkeerde topicquote:Op maandag 15 september 2014 20:19 schreef Viro het volgende:
¤90 armer
Beter een boete in Frankrijk krijgen dan hier
Aardbei fanboy zeker?quote:Op maandag 15 september 2014 20:30 schreef Karina het volgende:
Haha ik ben niet in de stemming om te lachen nu. Eigenlijk nooit nu ik eraan denk
Ook die met vijgen? En welke winkel?quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn stem ging uit naar de pruim.
Oh, dat zou ik niet weten.quote:Op maandag 15 september 2014 21:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ook die met vijgen? En welke winkel?
quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Wat is jullie lievelingsfruit, nu incl al die andere dingen
Je hebt gestemd op: sinaasappel
Je IP is: 0800-Corrie
Nek-aan-nek race.quote:Op maandag 15 september 2014 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De meningen zijn nogal verdeeld geloof ik.
[ afbeelding ]
Bovendien zie ik ook enkele onthoudingen van stemmen.
Wat krijgt de winnaar?quote:
quote:
Je bent zelf ugly.quote:Op maandag 15 september 2014 21:09 schreef Specularium het volgende:
Ik wist niet wat ugli was.
Snap ook niet wat het in deze poll doet.
Kan het overnieuw?
Van het meest gekozen fruit ga ik morgen een doosje kopen.quote:Op maandag 15 september 2014 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat krijgt de winnaar?
Of is het zoiets als het winnen van een aflevering van Dit was het nieuws.
Dan had je daar maar op moeten stemmen om deze poll te ondermijnen.quote:Op maandag 15 september 2014 21:09 schreef Specularium het volgende:
Kan het overnieuw?
Ik zou voor pruim gaan, als die überhaupt nu nog te koop zijn.quote:Op maandag 15 september 2014 21:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Van het meest gekozen fruit ga ik morgen een doosje kopen.
Wist ik ook niet maar het stond in de lijst van fruit op wikipedia en ik vond het wel toepasselijk klinken.quote:Op maandag 15 september 2014 21:09 schreef Specularium het volgende:
Kan het overnieuw?
Heb je een goeden TT voor de volgende?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |