Laatst ging het er ook over bij Kassa.quote:
Goedemiddagquote:
Mijn vogeltjes krijgen anders prima maaltijden dagelijks....soms beter dan ikzelf.quote:Op maandag 15 september 2014 13:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laatst ging het er ook over bij Kassa.
Kok des vaderlands Pierre Wind werd van de meeste maaltijden niet zo vrolijk.
Pierre Wind is wel een baas, die kan altijd zo leuk en enthousiast vertellen over eten/koken.quote:Op maandag 15 september 2014 13:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laatst ging het er ook over bij Kassa.
Kok des vaderlands Pierre Wind werd van de meeste maaltijden niet zo vrolijk.
Ik kook meestal voor meerdere dagen. Smaakt natuurlijk altijd goed, maar soms is meerdere dagen achter elkaar hetzelfde eten wel irritant.quote:Op maandag 15 september 2014 13:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Goedemiddag
[..]
Mijn vogeltjes krijgen anders prima maaltijden dagelijks....soms beter dan ikzelf.
Heb je geen vriezer?quote:Op maandag 15 september 2014 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kook meestal voor meerdere dagen. Smaakt natuurlijk altijd goed, maar soms is meerdere dagen achter elkaar hetzelfde eten wel irritant.
Hij was iets te enthousiast want de tijd van het programma was al op toen hij pas over de helft verteld had ofzo.quote:Op maandag 15 september 2014 13:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Pierre Wind is wel een baas, die kan altijd zo leuk en enthousiast vertellen over eten/koken.
quote:Op maandag 15 september 2014 13:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij was iets te enthousiast want de tijd van het programma was al op toen hij pas over de helft verteld had ofzo.
Ik heb zo'n klein vriezer gedeelte in mijn koelkast, maar daar past maar heel weinig in, en ik moet natuurlijk ook dingen als brood/vlees/ijs soms invriezen dus dat gaat meestal niet.quote:Op maandag 15 september 2014 13:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb je geen vriezer?
Dan kun je het een weekje ofzo bewaren en heb je wat meer variatie. Doe ik ook als ik het druk heb.
En dat terwijl hij altijd supersnel praat.quote:Op maandag 15 september 2014 13:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij was iets te enthousiast want de tijd van het programma was al op toen hij pas over de helft verteld had ofzo.
Klopt, maar ook superveel.quote:Op maandag 15 september 2014 13:50 schreef Karina het volgende:
[..]
En dat terwijl hij altijd supersnel praat.
Ja hoor, no worriesquote:Op maandag 15 september 2014 13:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat was even een shock gisteravond.. Maar het gaat goed komen heb ik begrepen.
Ah, ja dan is het wel lastig.quote:Op maandag 15 september 2014 13:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb zo'n klein vriezer gedeelte in mijn koelkast, maar daar past maar heel weinig in, en ik moet natuurlijk ook dingen als brood/vlees/ijs soms invriezen dus dat gaat meestal niet.
Wat is er allemaal aan het handje?quote:
Ter variatie eet ik er de ene keer een augurk bij en de andere keer een perzik.quote:
Dat is wel een goed ideequote:Op maandag 15 september 2014 13:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is er allemaal aan het handje?
[..]
Ter variatie eet ik er de ene keer een augurk bij en de andere keer een perzik.
Ja was misschien een betere keus geweest.quote:
Nee zo van die komkommerplakjes op de ogen tegen de wallen.quote:Op maandag 15 september 2014 19:23 schreef Specularium het volgende:
Vrouwen smeren dat spul toch normaal op hun gezicht?
Is natuurlijk ook smerig bitter.quote:Op maandag 15 september 2014 19:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja was misschien een betere keus geweest.
Is wortel zo bitter dan? Heb nog nooit wortelsap gehad maar waaghals zegt dat het vies is.quote:Op maandag 15 september 2014 19:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook smerig bitter.
Nah is niet bitter, maar ik vind het ook niet lekker. Althans, zo herinner ik het me (al een jaar of twintig niet op)quote:Op maandag 15 september 2014 19:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is wortel zo bitter dan? Heb nog nooit wortelsap gehad maar waaghals zegt dat het vies is.
In zo'n linkse smoothie wordt alles bitter.quote:Op maandag 15 september 2014 19:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is wortel zo bitter dan? Heb nog nooit wortelsap gehad maar waaghals zegt dat het vies is.
Wat is daar vies aan? Of ben je allergisch ofzo?quote:
Nee, vind ze niet zo lekker. Beetje laf zuur.quote:Op maandag 15 september 2014 19:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat is daar vies aan? Of ben je allergisch ofzo?
Aardbeien zijn niet zuur joh. Net als de users hierquote:Op maandag 15 september 2014 19:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, vind ze niet zo lekker. Beetje laf zuur.
Net als veel users hier.
Doe mij maar lekker puur natuur, geen suiker of andere zoetstoffenquote:Op maandag 15 september 2014 19:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op je beschuit met een kilo suiker.
quote:Op maandag 15 september 2014 19:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Aardbeien zijn niet zuur joh. Net als de users hier
Banaanquote:Op maandag 15 september 2014 19:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat is jullie lievelingsfruit?
Oh misschien kan ik er een poll van maken, even kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |