geupdatete *quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:28 schreef HostiMeister het volgende:
We kunnen deze trieste bedoeling natuurlijk door laten gaan, maar volgens mij zijn reeksen verboden.
/nsbmode
Extra bonus aanbiedingen bij de appie, althans daar gaat iemand zich vast hard voor maken.quote:
Ik kom niet meer bij!quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:23 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Jammer. Jou je troon geven die je op 6 september is ontnomen was één van de doelstellingen.
Onze eigen modrechten uitdelen.quote:
Dit.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Extra bonus aanbiedingen bij de appie, althans daar gaan iemand zich vast hard voor maken.
Heb je wel door, George Blake.quote:
Als jij nu eens lekker gaat mediteren ergens in een afgesloten donkere ruimte en een goed slot dat enkel vanaf buiten opengedaan kan worden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:26 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Pharkus is dit geen keiharde crewbash jegens jou?
Ook voor eeuwige vaders en deeltijd autisten hebben we grootse plannen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Extra bonus aanbiedingen bij de appie, althans daar gaan iemand zich vast hard voor maken.
jou soort hoeven we hier nietquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:31 schreef wuuht het volgende:
In 1 sub forum zitten en niet gewoon bij nieuwe topics kijken
Dat doenquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:31 schreef wuuht het volgende:
In 1 sub forum zitten en niet gewoon bij nieuwe topics kijken
Ik stelde enkel vragen! Het kwam over als een bash, omdat hij in de lijst staat. Ludo wat heb ik je ooit misdaan ben je zo jaloers op mij?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb je wel door, George Blake.
[..]
Als jij nu eens lekker gaat mediteren ergens in een afgesloten donkere ruimte en een goed slot dat enkel vanaf buiten opengedaan kan worden.
Alle stoeptegeljostie zoals Hostie en Spongeboss en Ludo en deadprez en guus geluk hoef je dan niet co stant te zien.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hoe moet ik dit in praktijk voor me zien?
Net zo jaloers op jou als op iemand zonder armen en jeuk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik stelde enkel vragen! Het kwam over als een bash, omdat hij in de lijst staat. Ludo wat heb ik je ooit misdaan ben je zo jaloers op mij?
Spongeboss is wel het laagste insect, de laagste onderkruiper op dit forum.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik stelde enkel vragen! Het kwam over als een bash, omdat hij in de lijst staat. Ludo wat heb ik je ooit misdaan ben je zo jaloers op mij?
Hier stopte ik met lezen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:26 schreef Copthorne het volgende:
Al jaren is KLB het pareltje van het FOK!Forum
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:34 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Alle stoeptegeljostie zoals Hostie en Spongeboss en Ludo en deadprez en guus geluk hoef je dan niet co stant te zien.
Ik als mod uiteraard. Mits mijn companen dat goedkeuren.
Co stant.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:34 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Alle stoeptegeljostie zoals Hostie en Spongeboss en Ludo en deadprez en guus geluk hoef je dan niet co stant te zien.
Hmm ja, toegeven aan jeuk. Zie ik jou wel voor aan simpel mannetje die overal aan toegeeft.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Net zo jaloers op jou als op iemand zonder armen en jeuk.
Mijn eerste opmerking was ook dat ze die moesten veroveren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:36 schreef Metalfrost het volgende:
Er is toch al een KLB-SC? Kun je daar geen tweede lopende reeks van maken zodat al jouw matties daarin hun leed kwijt kunnen..
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:34 schreef Nastico het volgende:
[..]
Spongeboss is wel het laagste insect, de laagste onderkruiper op dit forum.
Vind jij dit ook Pharkus?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:37 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mijn eerste opmerking was ook dat ze die moesten veroveren.
Jij zou je eens toe moeten geven aan je behandeling.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:37 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm ja, toegeven aan jeuk. Zie ik jou wel voor aan simpel mannetje die overal aan toegeeft.
Ik mediteer gewoon en alles gaat goed. Waar vind je mij dan vreemd overkomen, ik doe lekker normaal mee.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij zou je eens toe moeten geven aan je behandeling.
Goede gast, gisteren nog pintje mee gedronken.quote:
bietje gay liedjequote:Op dinsdag 9 september 2014 15:35 schreef Der_Mann het volgende:
wat is het officiele lied van onafhankelijk klb?
ik stem voor dese
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:35 schreef Der_Mann het volgende:
wat is het officiele lied van onafhankelijk klb?
ik stem voor dese
Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg is wel op jou van toepassing ja.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:38 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik mediteer gewoon en alles gaat goed. Waar vind je mij dan vreemd overkomen, ik doe lekker normaal mee.
Maar waar zit dan jouw probleem met mij, ik wil het graag uitpraten omdat ik merk dat je ermee zit, waar zit je mee Ludo?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg is wel op jou van toepassing ja.
Dus jouw autsitenkop kan het niet aan als mensen je niet naar de mond praten. Wat een verrot moeilijk leven zal je dan wel niet tegenmoed gaan als je ooit van je mams zolderkamer af moet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:34 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Zag ik daar een paus?quote:
Wat is een autsit???quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dus jouw autsitenkop kan het niet aan als mensen je niet naar de mond praten. Wat een verrot moeilijk leven zal je dan wel niet tegenmoed gaan als je ooit van je mams zolderkamer af moet.
Weg hier. Anders raken we nog besmet met jouw aids.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:42 schreef Rezania het volgende:
Waarom blijft dit soort aids toch open? Echt.
Hij bedoelt, autist. Zelfstandig denken is lastig.quote:
Zodat het beperkt blijft tot één topic misschien?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:42 schreef Rezania het volgende:
Omdat de mods het niet meer dicht durven te gooien.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:42 schreef Rezania het volgende:
Goede vraag, die nemen we mee naar het FB topic.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:42 schreef Rezania het volgende:
Omdat Phark redenen zoekt om dit gespuis een IP-ban te geven (geheel terecht lijkt me)quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:42 schreef Rezania het volgende:
Pharkus vind jij mij een onderkruipsel?! Ik moet het weten!!!quote:
jepquote:
Dus ik zie het zo dat Pharkus zijn intrede in het clubje van debielen heeft gemaakt enkel om deze van binnenuit de vernietigen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat Phark redenen zoekt om dit gespuis een IP-ban te geven (geheel terecht lijkt me)
Jonge, ik ziet hier heel opzichtig een revolutie te frustreren. snapdatdan.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:42 schreef Rezania het volgende:
Lijkt me duidelijk waarom hij niet met je afspreekt hequote:Op dinsdag 9 september 2014 15:43 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Pharkus vind jij mij een onderkruipsel?! Ik moet het weten!!!
tja, freddie mercury was dan ook een hommosexquote:
Jou niet, maar die spongebob sqaure pants wel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:43 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Pharkus vind jij mij een onderkruipsel?! Ik moet het weten!!!
Jij moet misschien maar niet de slogans verzinnen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:40 schreef Nastico het volgende:
We blijven sterk voor een onafhankelijker koers van KLB
Ben juist erg begaan met je, hoop je op deze manier eindelijk eens onder ogen te laten zien dat je een klap van de molen gehad hebt. Kun je lekker zelf gaan mediteren en denken dat alles oké met je gaat, maar wij van WC-eend adviseren WC-eend.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:41 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar waar zit dan jouw probleem met mij, ik wil het graag uitpraten omdat ik merk dat je ermee zit, waar zit je mee Ludo?
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:44 schreef Nastico het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk waarom hij niet met je afspreekt he
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:45 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jou niet, maar die spongebob sqaure pants wel.
Helaas. Hij is zelf ook lid van het 'gespuis'.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat Phark redenen zoekt om dit gespuis een IP-ban te geven (geheel terecht lijkt me)
daarom wind of change om het niet controversieel te houdenquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
tja, freddie mercury was dan ook een hommosex
maar haten op queen doen wij in onafhankelijk klb nie aan, schavuit
We zullen wel zien hoe sterk je ruggegraat is als je een mooie positie krijgt aangeboden binnen ons nieuwe 'Kalifaat'quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jonge, ik ziet hier heel opzichtig een revolutie te frustreren. snapdatdan.
als je zo haat op je mede klb'ers waarom ben je hier danquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij zeikt ook echt alles af hequote:Op dinsdag 9 september 2014 15:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij moet misschien maar niet de slogans verzinnen.
[..]
Ben juist erg begaan met je, hoop je op deze manier eindelijk eens onder ogen te laten zien dat je een klap van de molen gehad hebt. Kun je lekker zelf gaan mediteren en denken dat alles oké met je gaat, maar wij van WC-eend adviseren WC-eend.
Ho ho. De ene KLB-er is de andere niet, vrindquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
als je zo haat op je mede klb'ers waarom ben je hier dan
Want?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ludo het gaat wel goed met me, ben je wel dankbaar dat je om me geeft. Ik heb wat slechte jaren gehad en wat stroggles helaas hebben we een paar keer problemen gehad toen jij nog mod was. Dat kwam omdat ik verkeerd bezig was en daarvoor nog mijn late excuses. Maar ik denk dat het lijden afstamt van wat de mens allemaal wilt. Hij wilt geweldig zijn, hij wilt hoge cijfers, hij wilt presteren of hij wilt heel veel geld. Zo werkt het niet en nu ben ik daar los van. Nogmaals mijn excuses. Maar therapie helpt niet voor mij en ik doe het zo zoals ik het nu het beste kan doen. Ze hebben me geen therapie aangeboden ook niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
Ben juist erg begaan met je, hoop je op deze manier eindelijk eens onder ogen te laten zien dat je een klap van de molen gehad hebt. Kun je lekker zelf gaan mediteren en denken dat alles oké met je gaat, maar wij van WC-eend adviseren WC-eend.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:46 schreef Nastico het volgende:
Die ingebeelde superioriteit vanwege een GTST avatartje
goeien kandidaat welquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
daarom wind of change om het niet controversieel te houden
Omdat deze taalkundig niet klopt. Of is je boodschap dat je nog altijd sterk voor een onafhankelijker koers van KLB bent. Zo van: "alles leuk en wel, maar ondanks alle argumenten ben ik nog steeds voor..."quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:46 schreef Nastico het volgende:
[..]
Want?
Het is je smaak niet?
Die ingebeelde superioriteit vanwege een GTST avatartje
*Hij wilquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:47 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ludo het gaat wel goed met me, ben je wel dankbaar dat je om me geeft. Ik heb wat slechte jaren gehad en wat stroggles helaas hebben we een paar keer problemen gehad toen jij nog mod was. Dat kwam omdat ik verkeerd bezig was en daarvoor nog mijn late excuses. Maar ik denk dat het lijden afstamt van wat de mens allemaal wilt. Hij wilt geweldig zijn, hij wilt hoge cijfers, hij wilt presteren of hij wilt heel veel geld. Zo werkt het niet en nu ben ik daar los van. Nogmaals mijn excuses. Maar therapie helpt niet voor mij en ik doe het zo zoals ik het nu het beste kan doen. Ze hebben me geen therapie aangeboden ook niet.
Kan iemand de prullenbak even open houden?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat deze taalkundig niet klopt. Of is je boodschap dat je nog altijd sterk voor een onafhankelijker koers van KLB bent. Zo van: "alles leuk en wel, maar ondanks alle argumenten ben ik nog steeds voor..."
Wat de koers is lijkt me duidelijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat deze taalkundig niet klopt. Of is je boodschap dat je nog altijd sterk voor een onafhankelijker koers van KLB bent. Zo van: "alles leuk en wel, maar ondanks alle argumenten ben ik nog steeds voor..."
Dan niet, dan niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
*Hij wil
Het zal me verder een worst wezen dat zweverige gezwam van je.
Je hoort jezelf leeglopen. Dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:51 schreef HetHeiligeKruis het volgende:
[..]
hoor ik daar een kameel poepen?
Gewoon keihard neerslaan, niet half toleren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jonge, ik ziet hier heel opzichtig een revolutie te frustreren. snapdatdan.
Make me, laat maar zien hoe machtig jullie zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:53 schreef Nastico het volgende:
[..]
Rot jij nou ook eens op eventjes?
Zo jammer dat je het woord die de regel persoonlijke verbintenis geeft, verkeerd gespeld hebt. Zo zou je denken dat heel de regel een motormerk is, volgens de Italianen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:27 schreef Spongeboss het volgende:
Aut inveniam viam aut faciam mijn moto.
houd jij je stink bek maar even snel dichtquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:52 schreef Nastico het volgende:
[..]
Je hoort jezelf leeglopen. Dat zal het zijn.
De huidige bende kutusers van KLB maken zich samen sterk voor een onafhankelijk KLB en Pharkus is geinfiltreerd in de hoop voor eens en altijd een einde te maken aan de puinhoop die ze er de afgelopen tijd van hebben gemaakt.quote:
Matthew 5:39quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:57 schreef HetHeiligeKruis het volgende:
[..]
houd jij je stink bek maar even snel dicht
Bepaal ik nog altijd zelf.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:57 schreef HetHeiligeKruis het volgende:
[..]
houd jij je stink bek maar even snel dicht
het slimste wat beverton ooit heb gezegdquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:00 schreef beverton het volgende:
SpongeGay is gay. Conclusie van de middag
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:00 schreef beverton het volgende:
Bedankt. Ik vind het zij aan zij strijden met elkaar (op een niet homoseksuele manier) best fijnquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het slimste wat beverton ooit heb gezegd
Is al goed pijperton.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:00 schreef beverton het volgende:
Ik keek enkel naar de UI's en "De huidige bende kutusers van KLB" is wel een perfecte beschrijving jaquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
De huidige bende kutusers van KLB maken zich samen sterk voor een onafhankelijk KLB en Pharkus is geinfiltreerd in de hoop voor eens en altijd een einde te maken aan de puinhoop die ze er de afgelopen tijd van hebben gemaakt.
Ziet er goed uit, Minister van Propagandaquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:01 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
Voor jullie strijders.
Nope. Veel rotte vis en niets substantieelsquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:02 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik keek enkel naar de UI's en "De huidige bende kutusers van KLB" is wel een perfecte beschrijving ja
Teruglezen niet waard zeker?
Eend is wel tof en Copthorne ook wel, jammer dat ze zich hier aan ophouden. Pharkus doet het puur voor zijn werkquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nope. Veel rotte vis en niets substantieels
Mwoah, niet echt nee. Ik heb een paar pagina's gelezen en het is niet eens vermakelijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:02 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik keek enkel naar de UI's en "De huidige bende kutusers van KLB" is wel een perfecte beschrijving ja
Teruglezen niet waard zeker?
En zie hier: een referentie aan een erotische handeling en gezien het feit ik van mannelijke komaf bent een homo-erotische referentie. Bewijs dus dat je gay bentquote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:58 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Matthew 5:39
John 8:7
Denk eraan, denk eraan.
Aan de groeiende lijst leden te zien word je steeds meer een schreeuwende in de woestijnquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nope. Veel rotte vis en niets substantieels
Nee jij bent de gene die de handeling uitvoert ik niet. Ik betrok mijzelf er niet in, dat jij mannen pijpt is een ander feit dan dat ik zeg 'pijp mij.'quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:03 schreef beverton het volgende:
[..]
En zie hier: een referentie aan een erotische handeling en gezien het feit ik van mannelijke komaf bent een homo-erotische referentie. Bewijs dus dat je gay bent
Echter is Paus wel aandoenlijk met zijn pogingen ruig te doen. Moest ik wel een beetje om gniffelen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mwoah, niet echt nee. Ik heb een paar pagina's gelezen en het is niet eens vermakelijk.
Ja, het zijn nog altijd hoofdzakelijk kutusers op die lijst hoorquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:04 schreef Nastico het volgende:
[..]
Aan de groeiende lijst leden te zien word je steeds meer een schreeuwende in de woestijn
Hij en Spongegay kunnen strakjes weer na een dag hard trollen elkaars ruggetje insmeren met babyoliequote:Op dinsdag 9 september 2014 16:04 schreef Nastico het volgende:
[..]
Aan de groeiende lijst leden te zien word je steeds meer een schreeuwende in de woestijn
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja, het zijn nog altijd hoofdzakelijk kutusers op die lijst hoorDaar heeft KLB er gewoon meer dan genoeg van.
Waar fantaseer jij over?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:05 schreef beverton het volgende:
[..]
Hij en Spongegay kunnen strakjes weer na een dag hard trollen elkaars ruggetje insmeren met babyolie
Er waren ook veel nazi's. Je punt?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:04 schreef Nastico het volgende:
[..]
Klopt ja. Jij voorop.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja, het zijn nog altijd hoofdzakelijk kutusers op die lijst hoorDaar heeft KLB er gewoon meer dan genoeg van.
Gezien je homo-erotische referenties en gedachten is het veilig om te stellen dat je gay bent.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:04 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee jij bent de gene die de handeling uitvoert ik niet. Ik betrok mijzelf er niet in, dat jij mannen pijpt is een ander feit dan dat ik zeg 'pijp mij.'
Hou ook van jou.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Echter is Paus wel aandoenlijk met zijn pogingen ruig te doen. Moest ik wel een beetje om gniffelen.
Voorstander. Count me in.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Extra bonus aanbiedingen bij de appie, althans daar gaat iemand zich vast hard voor maken.
Sorry, wat?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:05 schreef beverton het volgende:
[..]
Hij en Spongegay kunnen strakjes weer na een dag hard trollen elkaars ruggetje insmeren met babyolie
Weer een godwin.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Er waren ook veel nazi's. Je punt?
Ik heb een prijscheck gedaan en aanbieder vraagt er ¤150,- voor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
iemand enig idee hoe duur de domein klb.nl is?
Groeiende lijst.. Nou poe poequote:Op dinsdag 9 september 2014 16:04 schreef Nastico het volgende:
[..]
iedereen een tientje en we zijn erquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:06 schreef beverton het volgende:
[..]
Ik heb een prijscheck gedaan en aanbieder vraagt er ¤150,- voor.
Hij projecteert zijn lusten en hart op andere, door andere in een gay positie te stoppen. Ontkenningsfase.quote:
Je hoeft niet te ontkennen hoor. De rest wist het allangquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:07 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hij projecteert zijn lusten en hart op andere, door andere in een gay positie te stoppen. Ontkenningsfase.
Prima, er zijn genoeg IS(IS) strijders, of er zijn genoeg Scientology aanhangers, genoeg terroristen. Moet ik doorgaan?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:06 schreef Nastico het volgende:
[..]
Weer een godwin.
Zwak hoor dat je het zonder referenties aan het derde rijk je punt niet kunt maken.
Wist wat precies? Stel ik zou gay zijn dan is daar niets mis mee. Het is niet dat ik dan opeens een untermensch ben, dus ik zie het probleem niet met het accepteren van je homofiele wensen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:08 schreef beverton het volgende:
[..]
Je hoeft niet te ontkennen hoor. De rest wist het allang
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
klaagbaak.nl is nog vrij jongens
Homosexueel zijnquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:09 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wist wat precies? Stel ik zou gay zijn dan is daar niets mis mee. Het is niet dat ik dan opeens een untermensch ben, dus ik zie het probleem niet met het accepteren van je homofiele wensen.
Ik Spongeboss ben geen homoseksueel, maar als ik dat zou zijn zou het ook niet erg zijn. Er is niets mis mee met homo te zijn. Begrijp je dit?
kijk hem extra hard zijn best doen om andere te overtuigen dat ie geen hommo isquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:09 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wist wat precies? Stel ik zou gay zijn dan is daar niets mis mee. Het is niet dat ik dan opeens een untermensch ben, dus ik zie het probleem niet met het accepteren van je homofiele wensen.
Ik Spongeboss ben geen homoseksueel, maar als ik dat zou zijn zou het ook niet erg zijn. Er is niets mis mee met homo te zijn. Begrijp je dit?
Gay hoeft anno 2014 niet homoseksueel te betekenen, beste spons. Heden ten dagen is het een vervanging ( en erkend) voor rare kwiebus of aansteller. En dat ben je zeker.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:09 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Overtuigen? Ik hoef niemand te overtuigen, het boeit mij geen flikker wat jij denkt....quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kijk hem extra hard zijn best doen om andere te overtuigen dat ie geen hommo is
Dankzij deze opmerking is het nu nog moeilijker voor befferton om uit de kast te komen.quote:
Bron?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:10 schreef beverton het volgende:
[..]
Gay hoeft anno 2014 niet homoseksueel te betekenen, beste spons. Heden ten dagen is het een vervanging ( en erkend) voor rare kwiebus of aansteller. En dat ben je zeker.
Klopt, wat een homo.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kijk hem extra hard zijn best doen om andere te overtuigen dat ie geen hommo is
quote:
Zou de titel met trots dragen als het door een (althans door mij) gerespecteerde user gezegd werd.quote:
Accepteer dat dan ook gewoon.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:11 schreef Spongeboss het volgende:
[..]En stel ik was homo wat is daar dan mis mee?
Nou, niets mis met de geaardheid, maar nog steeds met jou. Als aanstellerquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:11 schreef Spongeboss het volgende:
[..]En stel ik was homo wat is daar dan mis mee?
Ik ook een beetje. Zolang hij deadprez niet weer gaat kontlikken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:12 schreef Der_Mann het volgende:
ik krijg respect voor beverton door dit topiek
Waar heb je dat ooit waargenomenquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:13 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik ook een beetje. Zolang hij deadprez niet weer gaat kontlikken.
hey kijk nog een hommoquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Iemand perse willen oormerken als homo
Waarom mij dan weg willen zetten als homo?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:12 schreef beverton het volgende:
[..]
Nou, niets mis met de geaardheid, maar nog steeds met jou. Als aansteller
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:13 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Waarom mij dan weg willen zetten als homo?
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Iemand perse willen oormerken als homo
quote:
Vanwaar dan denigrerende reacties?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:12 schreef beverton het volgende:
[..]
Nou, niets mis met de geaardheid, maar nog steeds met jou. Als aansteller
Nou?quote:
okquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:15 schreef HostiMeister het volgende:
Gebruik dan het woord filkker, dat impliceert tenminste niet dat het iets met seksuele geaardheid te maken heeft en een eventuele negatieve connotatie van voorgenoemde seksuele oriëntatie van de flikker in kwestie.
Kijk, stukken beter. Nu impliceer je dat spongeboss irritant is en niet dat je afkeurt dat hij van pik houdt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ok
spongeboss je bent een filkker
Heeft mijn derde oog waargenomen. Excuses als ik het fout heb.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:13 schreef beverton het volgende:
[..]
Waar heb je dat ooit waargenomen?
Jij ook btwquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kijk, stukken beter. Nu impliceer je dat spongeboss irritant is en niet dat je afkeurt dat hij van pik houdt.
Is je vergevenquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:17 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Heeft mijn derde oog waargenomen. Excuses als ik het fout heb.
Mag ik dan minster van Defensie wordenquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:17 schreef Nastico het volgende:
Ik wil wel Minister van BuitenKLB Zaken worden
ik stem voorquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:18 schreef Nastico het volgende:
Mits mijn companen mij daar in steunen.
Uiteraard. Het is een post die jou zeer goed zou sieren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:18 schreef Nastico het volgende:
Mits mijn companen mij daar in steunen.
Neem het dan helemaal in de mond jochie, moet je als jong Pausje wel gewend zijn toch? Nu maak je je er een beetje makkelijk van af. Kom er dan voor uit en sta achter je overtuiging.quote:
En jij een watje en een lamlul.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ok
spongeboss je bent een filkker
Hoofd van KLB 'Kalifaat Louter Badboys'quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:17 schreef Nastico het volgende:
Ik wil wel Minister van BuitenKLB Zaken worden
beter dan een filkkerquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:19 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
En jij een watje en een lamlul.
quote:
Dus wat is er beter ik ben liever irritant dan een lamlul. Laat staan een watje.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kijk, stukken beter. Nu impliceer je dat spongeboss irritant is en niet dat je afkeurt dat hij van pik houdt.
Geen postduif utiliserenquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:21 schreef PausNicolaas het volgende:
Laten we anders een whatsapp maken voor de kwaliteitsusers hier.
Paas me Hoofd KLB-Kerkquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:20 schreef beverton het volgende:
Copthorne > Modpresident
Beverton > Maarschalk, opperbevelhebber van het leger én ambassadeur in GeenStijllandia
SgtPorkbeans > Minister van Defensie
Nastico > Minister van BuitenKLB Zaken
minister van officiele tetten dacht ik zelf aanquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:21 schreef beverton het volgende:
[..]
Lamlul, waar is het bierWat is jouw ministerpost/rang na de strijd?
Die zijn overgelopenquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:22 schreef Godshand het volgende:
Waar zijn de FOK! ordetroepen als je ze nodig hebt?
Siert je goed.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
minister van officiele tetten dacht ik zelf aan
Er wordt hier een eenzame strijd gevochten.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:22 schreef Godshand het volgende:
Vraag maar aan de opperbevelhebberquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:22 schreef Godshand het volgende:
Een onafhankelijk KLB is net zo gedoemd te mislukken als een onafhankelijk Friesland of Catalunya jaquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Er wordt hier een eenzame strijd gevochten.
Precies, en dan helemaal met dat zooitje kneuzen aan het hoofd van de operatie.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Een onafhankelijk KLB is net zo gedoemd te mislukken als een onafhankelijk Friesland of Catalunya ja
Cum Deum nos faci fort KLB.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Een onafhankelijk KLB is net zo gedoemd te mislukken als een onafhankelijk Friesland of Catalunya ja
Jostimeister is stiekem jaloers op deze broederschapquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:25 schreef Der_Mann het volgende:
jostimeister post nog steeds in dese topiek
Een lokroep voor zijn vriendjes deamon_from_heaven en gilles_de_la_tourettequote:Op dinsdag 9 september 2014 16:25 schreef Der_Mann het volgende:
jostimeister post nog steeds in dese topiek
Wat had je dan verwacht een paar lamstralen, wat mietjes en een stel ongeorganiseerde kraaien met hondsdolheid. Daar krijg je geen fatsoenlijke meer uit.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Precies, en dan helemaal met dat zooitje kneuzen aan het hoofd van de operatie.
Huilie huilieeeeequote:Op dinsdag 9 september 2014 16:27 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht een paar lamstralen, wat mietjes en een stel ongeorganiseerde kraaien met hondsdolheid. Daar krijg je geen fatsoenlijke meer uit.
Get out you imposter!quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:27 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht een paar lamstralen, wat mietjes en een stel ongeorganiseerde kraaien met hondsdolheid. Daar krijg je geen fatsoenlijke meer uit.
Bewijs dat ik huil? Wat denk je dat je meer dan mij bent dat je kloten van brons hebt? Je bent slechts een platgeslagen puist, meer niet.quote:
Vrienden op FOK!quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:26 schreef beverton het volgende:
[..]
Een lokroep voor zijn vriendjes deamon_from_heaven en gilles_de_la_tourette
Leuk. Je komt heel stoer, recalcitrant en 'uniek' over.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:29 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Bewijs dat ik huil? Wat denk je dat je meer dan mij bent dat je kloten van brons hebt? Je bent slechts een platgeslagen puist, meer niet.
Recalcitrant mijn aars, warempel je bent een losgeslagen gek dat ben je. Beetje woordjes die je hebt leren googlen op de BLO opleiding.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:29 schreef beverton het volgende:
[..]
Leuk. Je komt heel stoer, recalcitrant en 'uniek' over.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:27 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja, je hebt helemaal bijna gelijkquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:30 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Recalcitrant mijn aars, warempel je bent een losgeslagen gek dat ben je. Beetje woordjes die je hebt leren googlen op de BLO opleiding.
Vallende ziekte aan mijn kloten.quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Vallende ziekte aan mijn kloten.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Vallende ziekte aan mijn kloten.
Ik ben voorquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:34 schreef Nastico het volgende:
Jongens ik wil graag een Semi-presidentieel systeem voorstellen met een uitvoerende President en Minister President die samen de koers van Vrijstaat Onafhankelijk KLB bepalen.
Minister President lijkt me een zeer geschikte post voor Copthorne. Een constante en betrouwbare factor in het geheel.
Wat vinden mijn companen daar van?
Ik ben ook voorquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:34 schreef Nastico het volgende:
Jongens ik wil graag een Semi-presidentieel systeem voorstellen met een uitvoerende President en Minister President die samen de koers van Vrijstaat Onafhankelijk KLB bepalen.
Minister President lijkt me een zeer geschikte post voor Copthorne. Een constante en betrouwbare factor in het geheel.
Mijn instemming heeft u.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:34 schreef Nastico het volgende:
Ik zou eerst een psychische screening laten uitvoeren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:34 schreef Nastico het volgende:
Kan die linea recta naar een gesloten inrichtingquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou eerst een psychische screening laten uitvoeren.
Geweldige peopleskillz deze. Wauw. Wat een inschattingsvermogen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:34 schreef Nastico het volgende:
President lijkt me een geschikte positie voor Nastico. Hij is eerlijk, betrouwbaar en hij heeft deze reeks gestart.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:19 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Hoofd van KLB 'Kalifaat Louter Badboys'
Jij bent president tog?
mijn stem heb jequote:Op dinsdag 9 september 2014 16:34 schreef Nastico het volgende:
ook mee eenschquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:38 schreef Copthorne het volgende:
[..]
President lijkt me een geschikte positie voor Nastico. Hij is eerlijk, betrouwbaar en hij heeft deze reeks gestart.
Wat vinden mijn companen daarvan?
Voor!quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:34 schreef Nastico het volgende:
Nee man plofkipquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik wil graag KFC als nationaal eten als het ff kan
Copthorne is wel tof het doet me pijn dat hij zich ophoudt met dit stelletje ongeregeld, zelfde voor Eend112 maar die doet het vast voor de lulz vermeen ik.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geweldige peopleskillz deze. Wauw. Wat een inschattingsvermogen.
Minister van riool - Befferton.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:44 schreef Copthorne het volgende:
Tijd om de posities te verdelen:
President: Nastico
Minister-president: Copthorne
Minister van Defensie: SgtPorkbeans
Wat zijn de overige posities/kandidaten?
Ik ben Paus.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:44 schreef Copthorne het volgende:
ik ben minister van tetten verklaard.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:44 schreef Copthorne het volgende:
hoezo, ging je erheen en was er niemand dan?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:47 schreef BozeHaas het volgende:
De basisscholen zijn nog niet begonnen?
Nice.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:49 schreef Copthorne het volgende:
Maarschalk, Opperbevelhebber van het leger en Ambassadeur op GeenStijl: beverton
Minister van Tetten: Der_Mann
Hoofd van de Klaagbaakkerk: PausNicolaas
Zoiets?
ik had zelfs snoep bij mequote:Op dinsdag 9 september 2014 16:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoezo, ging je erheen en was er niemand dan?
Minister zonder Post?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:56 schreef adnapekkid het volgende:
Mag ik een nutteloze totaal overbodige taak in het bestuur?
ja is goed, klinkt wel lekkerquote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:59 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap (OCW)?
doe die maar ja, die is nog beterquote:
en nu ben je boos op iedereen die in een club zit omdat niemand jou poepclubs wilde joinen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:56 schreef voederbietel het volgende:
Ik richtte ook wel clubjes op toen ik in groep 3 zat.
Verschrikkelijk ja.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en nu ben je boos op iedereen die in een club zit omdat niemand jou poepclubs wilde joinen?
quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:02 schreef Copthorne het volgende:
Dagelijks bestuur:
Maarschalk, Opperbevelhebber van het leger en Ambassadeur op GeenStijl: beverton
Hoofd van de Klaagbaak Kerk: PausNicolaas
Minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap: adnapekkid
Het is serieus.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Vinden mensen dit echt grappig?
Dit soort dingen zeg maar...quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:02 schreef Copthorne het volgende:
Dagelijks bestuur:
wie zegt dat dit grappig is?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Bedankt, dit subforum heet dan ook KLAAGBAAK.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij bent de opperbaas van de zeikstralen
quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:05 schreef MAHL het volgende:
Graag een positie als staatssecretaris van Oostbloksletjes in het ministerie van tetten
[ afbeelding ]
Het is intriest inderdaadquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
dus daarom moet je echt in elke post die je plaatst zeiken om iets? nog nooit een post van jou gezien hier waarin je geen droeftoeter shit postequote:Op dinsdag 9 september 2014 17:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Bedankt, dit subforum heet dan ook KLAAGBAAK.
Welkom.
Zijn er suggesties voor andere ministersposten?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:11 schreef PausNicolaas het volgende:
Hoeveel ministers komen er nog? Een ministerie groter dan het aantal leden is niet zo efdicient xD
quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:11 schreef Copthorne het volgende:
Onder de verantwoordelijkheid van MAHL vallen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:17 schreef Copthorne het volgende:
[ afbeelding ]
Vrijstaat Klaagbaak
Dagelijks bestuur:
Minister van de paarsgepunte lans: Starm
quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:22 schreef Copthorne het volgende:
[..]
We begroeten ons 22ste lid met veel plezier.Welkom.
Welkom Atemno inderdaadquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:22 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dat doe mij deugt. Ik kan eventueel lobbyen in andere subfora om de KLB-ideologie over te brengen als pr-man?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:22 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Lijkt me een mooie functie voor je!quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:24 schreef Atemno het volgende:
[..]
Dat doe mij deugt. Ik kan eventueel lobbyen in andere subfora om de KLB-ideologie over te brengen als pr-man?
Klinkt prima!quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:14 schreef Copthorne het volgende:
richolio als Minister van Buitenklaagbaak Zaken, wat vinden jullie daarvan?
Hij heeft het plaatje in de OP gemaakt.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:24 schreef Der_Mann het volgende:
wij hebben nu meer leden dan dat er mensen in t leger zijn in costa rica, andorra, ijsland en vaticaanstad bij elkaar![]()
Een duidelijke organisatiestructuur is zeer belangrijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:27 schreef beverton het volgende:
Wij gaan goed zoooooo. We zijn nu tevens al beter georganiseerd dan Fok! door Danny
Ik ben online.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:27 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Als hij weer online is, dan pols ik hem even.
Minister propoganda lijkt me meer iets voor jou, Vaticaanstad heeft 110 leden van de Zwitserse Garde.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:24 schreef Der_Mann het volgende:
wij hebben nu meer leden dan dat er mensen in t leger zijn in costa rica, andorra, ijsland en vaticaanstad bij elkaar![]()
Klopt, echter moeten we tevens strijders rekruteren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:28 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Een duidelijke organisatiestructuur is zeer belangrijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |