President lijkt me een geschikte positie voor Nastico. Hij is eerlijk, betrouwbaar en hij heeft deze reeks gestart.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:19 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Hoofd van KLB 'Kalifaat Louter Badboys'
Jij bent president tog?
mijn stem heb jequote:Op dinsdag 9 september 2014 16:34 schreef Nastico het volgende:
Jongens ik wil graag een Semi-presidentieel systeem voorstellen met een uitvoerende President en Minister President die samen de koers van Vrijstaat Onafhankelijk KLB bepalen.
Minister President lijkt me een zeer geschikte post voor Copthorne. Een constante en betrouwbare factor in het geheel.
Wat vinden mijn companen daar van?
ook mee eenschquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:38 schreef Copthorne het volgende:
[..]
President lijkt me een geschikte positie voor Nastico. Hij is eerlijk, betrouwbaar en hij heeft deze reeks gestart.
Wat vinden mijn companen daarvan?
Voor!quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:34 schreef Nastico het volgende:
Jongens ik wil graag een Semi-presidentieel systeem voorstellen met een uitvoerende President en Minister President die samen de koers van Vrijstaat Onafhankelijk KLB bepalen.
Minister President lijkt me een zeer geschikte post voor Copthorne. Een constante en betrouwbare factor in het geheel.
Wat vinden mijn companen daar van?
Nee man plofkipquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik wil graag KFC als nationaal eten als het ff kan
Copthorne is wel tof het doet me pijn dat hij zich ophoudt met dit stelletje ongeregeld, zelfde voor Eend112 maar die doet het vast voor de lulz vermeen ik.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geweldige peopleskillz deze. Wauw. Wat een inschattingsvermogen.
Minister van riool - Befferton.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:44 schreef Copthorne het volgende:
Tijd om de posities te verdelen:
President: Nastico
Minister-president: Copthorne
Minister van Defensie: SgtPorkbeans
Wat zijn de overige posities/kandidaten?
Ik ben Paus.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:44 schreef Copthorne het volgende:
ik ben minister van tetten verklaard.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:44 schreef Copthorne het volgende:
hoezo, ging je erheen en was er niemand dan?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:47 schreef BozeHaas het volgende:
De basisscholen zijn nog niet begonnen?
Nice.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:49 schreef Copthorne het volgende:
Maarschalk, Opperbevelhebber van het leger en Ambassadeur op GeenStijl: beverton
Minister van Tetten: Der_Mann
Hoofd van de Klaagbaakkerk: PausNicolaas
Zoiets?
ik had zelfs snoep bij mequote:Op dinsdag 9 september 2014 16:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoezo, ging je erheen en was er niemand dan?
Minister zonder Post?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:56 schreef adnapekkid het volgende:
Mag ik een nutteloze totaal overbodige taak in het bestuur?
ja is goed, klinkt wel lekkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |