Is je vergevenquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:17 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Heeft mijn derde oog waargenomen. Excuses als ik het fout heb.
Mag ik dan minster van Defensie wordenquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:17 schreef Nastico het volgende:
Ik wil wel Minister van BuitenKLB Zaken worden
ik stem voorquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:18 schreef Nastico het volgende:
Mits mijn companen mij daar in steunen.
Uiteraard. Het is een post die jou zeer goed zou sieren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:18 schreef Nastico het volgende:
Mits mijn companen mij daar in steunen.
Neem het dan helemaal in de mond jochie, moet je als jong Pausje wel gewend zijn toch? Nu maak je je er een beetje makkelijk van af. Kom er dan voor uit en sta achter je overtuiging.quote:
En jij een watje en een lamlul.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ok
spongeboss je bent een filkker
Hoofd van KLB 'Kalifaat Louter Badboys'quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:17 schreef Nastico het volgende:
Ik wil wel Minister van BuitenKLB Zaken worden
beter dan een filkkerquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:19 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
En jij een watje en een lamlul.
quote:
Dus wat is er beter ik ben liever irritant dan een lamlul. Laat staan een watje.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kijk, stukken beter. Nu impliceer je dat spongeboss irritant is en niet dat je afkeurt dat hij van pik houdt.
Geen postduif utiliserenquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:21 schreef PausNicolaas het volgende:
Laten we anders een whatsapp maken voor de kwaliteitsusers hier.
Paas me Hoofd KLB-Kerkquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:20 schreef beverton het volgende:
Copthorne > Modpresident
Beverton > Maarschalk, opperbevelhebber van het leger én ambassadeur in GeenStijllandia
SgtPorkbeans > Minister van Defensie
Nastico > Minister van BuitenKLB Zaken
minister van officiele tetten dacht ik zelf aanquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:21 schreef beverton het volgende:
[..]
Lamlul, waar is het bierWat is jouw ministerpost/rang na de strijd?
Die zijn overgelopenquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:22 schreef Godshand het volgende:
Waar zijn de FOK! ordetroepen als je ze nodig hebt?
Siert je goed.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
minister van officiele tetten dacht ik zelf aan
Er wordt hier een eenzame strijd gevochten.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:22 schreef Godshand het volgende:
Vraag maar aan de opperbevelhebberquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:22 schreef Godshand het volgende:
Een onafhankelijk KLB is net zo gedoemd te mislukken als een onafhankelijk Friesland of Catalunya jaquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Er wordt hier een eenzame strijd gevochten.
Precies, en dan helemaal met dat zooitje kneuzen aan het hoofd van de operatie.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Een onafhankelijk KLB is net zo gedoemd te mislukken als een onafhankelijk Friesland of Catalunya ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |