kijk hem extra hard zijn best doen om andere te overtuigen dat ie geen hommo isquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:09 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wist wat precies? Stel ik zou gay zijn dan is daar niets mis mee. Het is niet dat ik dan opeens een untermensch ben, dus ik zie het probleem niet met het accepteren van je homofiele wensen.
Ik Spongeboss ben geen homoseksueel, maar als ik dat zou zijn zou het ook niet erg zijn. Er is niets mis mee met homo te zijn. Begrijp je dit?
Gay hoeft anno 2014 niet homoseksueel te betekenen, beste spons. Heden ten dagen is het een vervanging ( en erkend) voor rare kwiebus of aansteller. En dat ben je zeker.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:09 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wist wat precies? Stel ik zou gay zijn dan is daar niets mis mee. Het is niet dat ik dan opeens een untermensch ben, dus ik zie het probleem niet met het accepteren van je homofiele wensen.
Ik Spongeboss ben geen homoseksueel, maar als ik dat zou zijn zou het ook niet erg zijn. Er is niets mis mee met homo te zijn. Begrijp je dit?
Overtuigen? Ik hoef niemand te overtuigen, het boeit mij geen flikker wat jij denkt....quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kijk hem extra hard zijn best doen om andere te overtuigen dat ie geen hommo is
Dankzij deze opmerking is het nu nog moeilijker voor befferton om uit de kast te komen.quote:
Bron?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:10 schreef beverton het volgende:
[..]
Gay hoeft anno 2014 niet homoseksueel te betekenen, beste spons. Heden ten dagen is het een vervanging ( en erkend) voor rare kwiebus of aansteller. En dat ben je zeker.
Klopt, wat een homo.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kijk hem extra hard zijn best doen om andere te overtuigen dat ie geen hommo is
quote:
Zou de titel met trots dragen als het door een (althans door mij) gerespecteerde user gezegd werd.quote:
Accepteer dat dan ook gewoon.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:11 schreef Spongeboss het volgende:
[..]En stel ik was homo wat is daar dan mis mee?
Nou, niets mis met de geaardheid, maar nog steeds met jou. Als aanstellerquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:11 schreef Spongeboss het volgende:
[..]En stel ik was homo wat is daar dan mis mee?
Ik ook een beetje. Zolang hij deadprez niet weer gaat kontlikken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:12 schreef Der_Mann het volgende:
ik krijg respect voor beverton door dit topiek
Waar heb je dat ooit waargenomenquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:13 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik ook een beetje. Zolang hij deadprez niet weer gaat kontlikken.
hey kijk nog een hommoquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Iemand perse willen oormerken als homo
Waarom mij dan weg willen zetten als homo?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:12 schreef beverton het volgende:
[..]
Nou, niets mis met de geaardheid, maar nog steeds met jou. Als aansteller
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:13 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Waarom mij dan weg willen zetten als homo?
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Iemand perse willen oormerken als homo
quote:
Vanwaar dan denigrerende reacties?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:12 schreef beverton het volgende:
[..]
Nou, niets mis met de geaardheid, maar nog steeds met jou. Als aansteller
Nou?quote:
okquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:15 schreef HostiMeister het volgende:
Gebruik dan het woord filkker, dat impliceert tenminste niet dat het iets met seksuele geaardheid te maken heeft en een eventuele negatieve connotatie van voorgenoemde seksuele oriëntatie van de flikker in kwestie.
Kijk, stukken beter. Nu impliceer je dat spongeboss irritant is en niet dat je afkeurt dat hij van pik houdt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ok
spongeboss je bent een filkker
Heeft mijn derde oog waargenomen. Excuses als ik het fout heb.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:13 schreef beverton het volgende:
[..]
Waar heb je dat ooit waargenomen?
Jij ook btwquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kijk, stukken beter. Nu impliceer je dat spongeboss irritant is en niet dat je afkeurt dat hij van pik houdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |