Ja, het zijn nog altijd hoofdzakelijk kutusers op die lijst hoorquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:04 schreef Nastico het volgende:
[..]
Aan de groeiende lijst leden te zien word je steeds meer een schreeuwende in de woestijn
Hij en Spongegay kunnen strakjes weer na een dag hard trollen elkaars ruggetje insmeren met babyoliequote:Op dinsdag 9 september 2014 16:04 schreef Nastico het volgende:
[..]
Aan de groeiende lijst leden te zien word je steeds meer een schreeuwende in de woestijn
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja, het zijn nog altijd hoofdzakelijk kutusers op die lijst hoorDaar heeft KLB er gewoon meer dan genoeg van.
Waar fantaseer jij over?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:05 schreef beverton het volgende:
[..]
Hij en Spongegay kunnen strakjes weer na een dag hard trollen elkaars ruggetje insmeren met babyolie
Er waren ook veel nazi's. Je punt?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:04 schreef Nastico het volgende:
[..]
Klopt ja. Jij voorop.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja, het zijn nog altijd hoofdzakelijk kutusers op die lijst hoorDaar heeft KLB er gewoon meer dan genoeg van.
Gezien je homo-erotische referenties en gedachten is het veilig om te stellen dat je gay bent.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:04 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee jij bent de gene die de handeling uitvoert ik niet. Ik betrok mijzelf er niet in, dat jij mannen pijpt is een ander feit dan dat ik zeg 'pijp mij.'
Hou ook van jou.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Echter is Paus wel aandoenlijk met zijn pogingen ruig te doen. Moest ik wel een beetje om gniffelen.
Voorstander. Count me in.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Extra bonus aanbiedingen bij de appie, althans daar gaat iemand zich vast hard voor maken.
Sorry, wat?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:05 schreef beverton het volgende:
[..]
Hij en Spongegay kunnen strakjes weer na een dag hard trollen elkaars ruggetje insmeren met babyolie
Weer een godwin.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Er waren ook veel nazi's. Je punt?
Ik heb een prijscheck gedaan en aanbieder vraagt er ¤150,- voor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
iemand enig idee hoe duur de domein klb.nl is?
Groeiende lijst.. Nou poe poequote:Op dinsdag 9 september 2014 16:04 schreef Nastico het volgende:
[..]
iedereen een tientje en we zijn erquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:06 schreef beverton het volgende:
[..]
Ik heb een prijscheck gedaan en aanbieder vraagt er ¤150,- voor.
Hij projecteert zijn lusten en hart op andere, door andere in een gay positie te stoppen. Ontkenningsfase.quote:
Je hoeft niet te ontkennen hoor. De rest wist het allangquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:07 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hij projecteert zijn lusten en hart op andere, door andere in een gay positie te stoppen. Ontkenningsfase.
Prima, er zijn genoeg IS(IS) strijders, of er zijn genoeg Scientology aanhangers, genoeg terroristen. Moet ik doorgaan?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:06 schreef Nastico het volgende:
[..]
Weer een godwin.
Zwak hoor dat je het zonder referenties aan het derde rijk je punt niet kunt maken.
Wist wat precies? Stel ik zou gay zijn dan is daar niets mis mee. Het is niet dat ik dan opeens een untermensch ben, dus ik zie het probleem niet met het accepteren van je homofiele wensen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:08 schreef beverton het volgende:
[..]
Je hoeft niet te ontkennen hoor. De rest wist het allang
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
klaagbaak.nl is nog vrij jongens
Homosexueel zijnquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:09 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wist wat precies? Stel ik zou gay zijn dan is daar niets mis mee. Het is niet dat ik dan opeens een untermensch ben, dus ik zie het probleem niet met het accepteren van je homofiele wensen.
Ik Spongeboss ben geen homoseksueel, maar als ik dat zou zijn zou het ook niet erg zijn. Er is niets mis mee met homo te zijn. Begrijp je dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |