geupdatete *quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:28 schreef HostiMeister het volgende:
We kunnen deze trieste bedoeling natuurlijk door laten gaan, maar volgens mij zijn reeksen verboden.
/nsbmode
Extra bonus aanbiedingen bij de appie, althans daar gaat iemand zich vast hard voor maken.quote:
Ik kom niet meer bij!quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:23 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Jammer. Jou je troon geven die je op 6 september is ontnomen was één van de doelstellingen.
Onze eigen modrechten uitdelen.quote:
Dit.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Extra bonus aanbiedingen bij de appie, althans daar gaan iemand zich vast hard voor maken.
Heb je wel door, George Blake.quote:
Als jij nu eens lekker gaat mediteren ergens in een afgesloten donkere ruimte en een goed slot dat enkel vanaf buiten opengedaan kan worden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:26 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Pharkus is dit geen keiharde crewbash jegens jou?
Ook voor eeuwige vaders en deeltijd autisten hebben we grootse plannen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Extra bonus aanbiedingen bij de appie, althans daar gaan iemand zich vast hard voor maken.
jou soort hoeven we hier nietquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:31 schreef wuuht het volgende:
In 1 sub forum zitten en niet gewoon bij nieuwe topics kijken
Dat doenquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:31 schreef wuuht het volgende:
In 1 sub forum zitten en niet gewoon bij nieuwe topics kijken
Ik stelde enkel vragen! Het kwam over als een bash, omdat hij in de lijst staat. Ludo wat heb ik je ooit misdaan ben je zo jaloers op mij?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb je wel door, George Blake.
[..]
Als jij nu eens lekker gaat mediteren ergens in een afgesloten donkere ruimte en een goed slot dat enkel vanaf buiten opengedaan kan worden.
Alle stoeptegeljostie zoals Hostie en Spongeboss en Ludo en deadprez en guus geluk hoef je dan niet co stant te zien.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hoe moet ik dit in praktijk voor me zien?
Net zo jaloers op jou als op iemand zonder armen en jeuk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik stelde enkel vragen! Het kwam over als een bash, omdat hij in de lijst staat. Ludo wat heb ik je ooit misdaan ben je zo jaloers op mij?
Spongeboss is wel het laagste insect, de laagste onderkruiper op dit forum.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik stelde enkel vragen! Het kwam over als een bash, omdat hij in de lijst staat. Ludo wat heb ik je ooit misdaan ben je zo jaloers op mij?
Hier stopte ik met lezen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:26 schreef Copthorne het volgende:
Al jaren is KLB het pareltje van het FOK!Forum
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:34 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Alle stoeptegeljostie zoals Hostie en Spongeboss en Ludo en deadprez en guus geluk hoef je dan niet co stant te zien.
Ik als mod uiteraard. Mits mijn companen dat goedkeuren.
Co stant.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:34 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Alle stoeptegeljostie zoals Hostie en Spongeboss en Ludo en deadprez en guus geluk hoef je dan niet co stant te zien.
Hmm ja, toegeven aan jeuk. Zie ik jou wel voor aan simpel mannetje die overal aan toegeeft.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Net zo jaloers op jou als op iemand zonder armen en jeuk.
Mijn eerste opmerking was ook dat ze die moesten veroveren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:36 schreef Metalfrost het volgende:
Er is toch al een KLB-SC? Kun je daar geen tweede lopende reeks van maken zodat al jouw matties daarin hun leed kwijt kunnen..
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:34 schreef Nastico het volgende:
[..]
Spongeboss is wel het laagste insect, de laagste onderkruiper op dit forum.
Vind jij dit ook Pharkus?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:37 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mijn eerste opmerking was ook dat ze die moesten veroveren.
Jij zou je eens toe moeten geven aan je behandeling.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:37 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm ja, toegeven aan jeuk. Zie ik jou wel voor aan simpel mannetje die overal aan toegeeft.
Ik mediteer gewoon en alles gaat goed. Waar vind je mij dan vreemd overkomen, ik doe lekker normaal mee.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij zou je eens toe moeten geven aan je behandeling.
Goede gast, gisteren nog pintje mee gedronken.quote:
bietje gay liedjequote:Op dinsdag 9 september 2014 15:35 schreef Der_Mann het volgende:
wat is het officiele lied van onafhankelijk klb?
ik stem voor dese
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:35 schreef Der_Mann het volgende:
wat is het officiele lied van onafhankelijk klb?
ik stem voor dese
Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg is wel op jou van toepassing ja.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:38 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik mediteer gewoon en alles gaat goed. Waar vind je mij dan vreemd overkomen, ik doe lekker normaal mee.
Maar waar zit dan jouw probleem met mij, ik wil het graag uitpraten omdat ik merk dat je ermee zit, waar zit je mee Ludo?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg is wel op jou van toepassing ja.
Dus jouw autsitenkop kan het niet aan als mensen je niet naar de mond praten. Wat een verrot moeilijk leven zal je dan wel niet tegenmoed gaan als je ooit van je mams zolderkamer af moet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:34 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |