geupdatete *quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:28 schreef HostiMeister het volgende:
We kunnen deze trieste bedoeling natuurlijk door laten gaan, maar volgens mij zijn reeksen verboden.
/nsbmode
Extra bonus aanbiedingen bij de appie, althans daar gaat iemand zich vast hard voor maken.quote:
Ik kom niet meer bij!quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:23 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Jammer. Jou je troon geven die je op 6 september is ontnomen was één van de doelstellingen.
Onze eigen modrechten uitdelen.quote:
Dit.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Extra bonus aanbiedingen bij de appie, althans daar gaan iemand zich vast hard voor maken.
Heb je wel door, George Blake.quote:
Als jij nu eens lekker gaat mediteren ergens in een afgesloten donkere ruimte en een goed slot dat enkel vanaf buiten opengedaan kan worden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:26 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Pharkus is dit geen keiharde crewbash jegens jou?
Ook voor eeuwige vaders en deeltijd autisten hebben we grootse plannen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Extra bonus aanbiedingen bij de appie, althans daar gaan iemand zich vast hard voor maken.
jou soort hoeven we hier nietquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:31 schreef wuuht het volgende:
In 1 sub forum zitten en niet gewoon bij nieuwe topics kijken
Dat doenquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:31 schreef wuuht het volgende:
In 1 sub forum zitten en niet gewoon bij nieuwe topics kijken
Ik stelde enkel vragen! Het kwam over als een bash, omdat hij in de lijst staat. Ludo wat heb ik je ooit misdaan ben je zo jaloers op mij?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb je wel door, George Blake.
[..]
Als jij nu eens lekker gaat mediteren ergens in een afgesloten donkere ruimte en een goed slot dat enkel vanaf buiten opengedaan kan worden.
Alle stoeptegeljostie zoals Hostie en Spongeboss en Ludo en deadprez en guus geluk hoef je dan niet co stant te zien.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hoe moet ik dit in praktijk voor me zien?
Net zo jaloers op jou als op iemand zonder armen en jeuk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik stelde enkel vragen! Het kwam over als een bash, omdat hij in de lijst staat. Ludo wat heb ik je ooit misdaan ben je zo jaloers op mij?
Spongeboss is wel het laagste insect, de laagste onderkruiper op dit forum.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik stelde enkel vragen! Het kwam over als een bash, omdat hij in de lijst staat. Ludo wat heb ik je ooit misdaan ben je zo jaloers op mij?
Hier stopte ik met lezen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:26 schreef Copthorne het volgende:
Al jaren is KLB het pareltje van het FOK!Forum
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:34 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Alle stoeptegeljostie zoals Hostie en Spongeboss en Ludo en deadprez en guus geluk hoef je dan niet co stant te zien.
Ik als mod uiteraard. Mits mijn companen dat goedkeuren.
Co stant.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:34 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Alle stoeptegeljostie zoals Hostie en Spongeboss en Ludo en deadprez en guus geluk hoef je dan niet co stant te zien.
Hmm ja, toegeven aan jeuk. Zie ik jou wel voor aan simpel mannetje die overal aan toegeeft.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Net zo jaloers op jou als op iemand zonder armen en jeuk.
Mijn eerste opmerking was ook dat ze die moesten veroveren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:36 schreef Metalfrost het volgende:
Er is toch al een KLB-SC? Kun je daar geen tweede lopende reeks van maken zodat al jouw matties daarin hun leed kwijt kunnen..
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:34 schreef Nastico het volgende:
[..]
Spongeboss is wel het laagste insect, de laagste onderkruiper op dit forum.
Vind jij dit ook Pharkus?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:37 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mijn eerste opmerking was ook dat ze die moesten veroveren.
Jij zou je eens toe moeten geven aan je behandeling.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:37 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm ja, toegeven aan jeuk. Zie ik jou wel voor aan simpel mannetje die overal aan toegeeft.
Ik mediteer gewoon en alles gaat goed. Waar vind je mij dan vreemd overkomen, ik doe lekker normaal mee.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij zou je eens toe moeten geven aan je behandeling.
Goede gast, gisteren nog pintje mee gedronken.quote:
bietje gay liedjequote:Op dinsdag 9 september 2014 15:35 schreef Der_Mann het volgende:
wat is het officiele lied van onafhankelijk klb?
ik stem voor dese
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:35 schreef Der_Mann het volgende:
wat is het officiele lied van onafhankelijk klb?
ik stem voor dese
Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg is wel op jou van toepassing ja.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:38 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik mediteer gewoon en alles gaat goed. Waar vind je mij dan vreemd overkomen, ik doe lekker normaal mee.
Maar waar zit dan jouw probleem met mij, ik wil het graag uitpraten omdat ik merk dat je ermee zit, waar zit je mee Ludo?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg is wel op jou van toepassing ja.
Dus jouw autsitenkop kan het niet aan als mensen je niet naar de mond praten. Wat een verrot moeilijk leven zal je dan wel niet tegenmoed gaan als je ooit van je mams zolderkamer af moet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:34 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Zag ik daar een paus?quote:
Wat is een autsit???quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dus jouw autsitenkop kan het niet aan als mensen je niet naar de mond praten. Wat een verrot moeilijk leven zal je dan wel niet tegenmoed gaan als je ooit van je mams zolderkamer af moet.
Weg hier. Anders raken we nog besmet met jouw aids.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:42 schreef Rezania het volgende:
Waarom blijft dit soort aids toch open? Echt.
Hij bedoelt, autist. Zelfstandig denken is lastig.quote:
Zodat het beperkt blijft tot één topic misschien?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:42 schreef Rezania het volgende:
Omdat de mods het niet meer dicht durven te gooien.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:42 schreef Rezania het volgende:
Goede vraag, die nemen we mee naar het FB topic.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:42 schreef Rezania het volgende:
Omdat Phark redenen zoekt om dit gespuis een IP-ban te geven (geheel terecht lijkt me)quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:42 schreef Rezania het volgende:
Pharkus vind jij mij een onderkruipsel?! Ik moet het weten!!!quote:
jepquote:
Dus ik zie het zo dat Pharkus zijn intrede in het clubje van debielen heeft gemaakt enkel om deze van binnenuit de vernietigen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat Phark redenen zoekt om dit gespuis een IP-ban te geven (geheel terecht lijkt me)
Jonge, ik ziet hier heel opzichtig een revolutie te frustreren. snapdatdan.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:42 schreef Rezania het volgende:
Lijkt me duidelijk waarom hij niet met je afspreekt hequote:Op dinsdag 9 september 2014 15:43 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Pharkus vind jij mij een onderkruipsel?! Ik moet het weten!!!
tja, freddie mercury was dan ook een hommosexquote:
Jou niet, maar die spongebob sqaure pants wel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:43 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Pharkus vind jij mij een onderkruipsel?! Ik moet het weten!!!
Jij moet misschien maar niet de slogans verzinnen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:40 schreef Nastico het volgende:
We blijven sterk voor een onafhankelijker koers van KLB
Ben juist erg begaan met je, hoop je op deze manier eindelijk eens onder ogen te laten zien dat je een klap van de molen gehad hebt. Kun je lekker zelf gaan mediteren en denken dat alles oké met je gaat, maar wij van WC-eend adviseren WC-eend.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:41 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar waar zit dan jouw probleem met mij, ik wil het graag uitpraten omdat ik merk dat je ermee zit, waar zit je mee Ludo?
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:44 schreef Nastico het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk waarom hij niet met je afspreekt he
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:45 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jou niet, maar die spongebob sqaure pants wel.
Helaas. Hij is zelf ook lid van het 'gespuis'.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat Phark redenen zoekt om dit gespuis een IP-ban te geven (geheel terecht lijkt me)
daarom wind of change om het niet controversieel te houdenquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
tja, freddie mercury was dan ook een hommosex
maar haten op queen doen wij in onafhankelijk klb nie aan, schavuit
We zullen wel zien hoe sterk je ruggegraat is als je een mooie positie krijgt aangeboden binnen ons nieuwe 'Kalifaat'quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jonge, ik ziet hier heel opzichtig een revolutie te frustreren. snapdatdan.
als je zo haat op je mede klb'ers waarom ben je hier danquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij zeikt ook echt alles af hequote:Op dinsdag 9 september 2014 15:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij moet misschien maar niet de slogans verzinnen.
[..]
Ben juist erg begaan met je, hoop je op deze manier eindelijk eens onder ogen te laten zien dat je een klap van de molen gehad hebt. Kun je lekker zelf gaan mediteren en denken dat alles oké met je gaat, maar wij van WC-eend adviseren WC-eend.
Ho ho. De ene KLB-er is de andere niet, vrindquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
als je zo haat op je mede klb'ers waarom ben je hier dan
Want?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ludo het gaat wel goed met me, ben je wel dankbaar dat je om me geeft. Ik heb wat slechte jaren gehad en wat stroggles helaas hebben we een paar keer problemen gehad toen jij nog mod was. Dat kwam omdat ik verkeerd bezig was en daarvoor nog mijn late excuses. Maar ik denk dat het lijden afstamt van wat de mens allemaal wilt. Hij wilt geweldig zijn, hij wilt hoge cijfers, hij wilt presteren of hij wilt heel veel geld. Zo werkt het niet en nu ben ik daar los van. Nogmaals mijn excuses. Maar therapie helpt niet voor mij en ik doe het zo zoals ik het nu het beste kan doen. Ze hebben me geen therapie aangeboden ook niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
Ben juist erg begaan met je, hoop je op deze manier eindelijk eens onder ogen te laten zien dat je een klap van de molen gehad hebt. Kun je lekker zelf gaan mediteren en denken dat alles oké met je gaat, maar wij van WC-eend adviseren WC-eend.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:46 schreef Nastico het volgende:
Die ingebeelde superioriteit vanwege een GTST avatartje
goeien kandidaat welquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
daarom wind of change om het niet controversieel te houden
Omdat deze taalkundig niet klopt. Of is je boodschap dat je nog altijd sterk voor een onafhankelijker koers van KLB bent. Zo van: "alles leuk en wel, maar ondanks alle argumenten ben ik nog steeds voor..."quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:46 schreef Nastico het volgende:
[..]
Want?
Het is je smaak niet?
Die ingebeelde superioriteit vanwege een GTST avatartje
*Hij wilquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:47 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ludo het gaat wel goed met me, ben je wel dankbaar dat je om me geeft. Ik heb wat slechte jaren gehad en wat stroggles helaas hebben we een paar keer problemen gehad toen jij nog mod was. Dat kwam omdat ik verkeerd bezig was en daarvoor nog mijn late excuses. Maar ik denk dat het lijden afstamt van wat de mens allemaal wilt. Hij wilt geweldig zijn, hij wilt hoge cijfers, hij wilt presteren of hij wilt heel veel geld. Zo werkt het niet en nu ben ik daar los van. Nogmaals mijn excuses. Maar therapie helpt niet voor mij en ik doe het zo zoals ik het nu het beste kan doen. Ze hebben me geen therapie aangeboden ook niet.
Kan iemand de prullenbak even open houden?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat deze taalkundig niet klopt. Of is je boodschap dat je nog altijd sterk voor een onafhankelijker koers van KLB bent. Zo van: "alles leuk en wel, maar ondanks alle argumenten ben ik nog steeds voor..."
Wat de koers is lijkt me duidelijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat deze taalkundig niet klopt. Of is je boodschap dat je nog altijd sterk voor een onafhankelijker koers van KLB bent. Zo van: "alles leuk en wel, maar ondanks alle argumenten ben ik nog steeds voor..."
Dan niet, dan niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
*Hij wil
Het zal me verder een worst wezen dat zweverige gezwam van je.
Je hoort jezelf leeglopen. Dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:51 schreef HetHeiligeKruis het volgende:
[..]
hoor ik daar een kameel poepen?
Gewoon keihard neerslaan, niet half toleren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jonge, ik ziet hier heel opzichtig een revolutie te frustreren. snapdatdan.
Make me, laat maar zien hoe machtig jullie zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:53 schreef Nastico het volgende:
[..]
Rot jij nou ook eens op eventjes?
Zo jammer dat je het woord die de regel persoonlijke verbintenis geeft, verkeerd gespeld hebt. Zo zou je denken dat heel de regel een motormerk is, volgens de Italianen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:27 schreef Spongeboss het volgende:
Aut inveniam viam aut faciam mijn moto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |