Sorry man, maar als jij op lijst in op stond, zou jij op de laatste plek staan om admin te worden. Ik bedoe hoe kun jij het opnemen tegen een baas als Befferton of Pausnicholaas of Nastico, als ik Pharkus was zou ik bang zijn dat ik de zak zou krijgen.quote:
Heb ik dat? Om 15:04 ben ik helaas verhinderd zie ik net.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:06 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Pharkus je had me nog beloofd dat we samen eens gingen roeien, heb je volgende week maandag tijd om 15:04?
Nou echt hè, aan die users kan ik niet tippen hoor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:19 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Sorry man, maar als jij op lijst in op stond, zou jij op de laatste plek staan om admin te worden. Ik bedoe hoe kun jij het opnemen tegen een baas als Befferton of Pausnicholaas of Nastico, als ik Pharkus was zou ik bang zijn dat ik de zak zou krijgen.
Dit.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:19 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Sorry man, maar als jij op lijst in op stond, zou jij op de laatste plek staan om admin te worden. Ik bedoe hoe kun jij het opnemen tegen een baas als Befferton of Pausnicholaas of Nastico, als ik Pharkus was zou ik bang zijn dat ik de zak zou krijgen.
blij dat je het zelf doorhebquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou echt hè, aan die users kan ik niet tippen hoor.
quote:
Duurde ff maar:quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou echt hè, aan die users kan ik niet tippen hoor.
Ja dat heb je, uhm wat dacht je van volgende week donderdag 18:07 of 12:29? Of heb je nog een tijdsvak open op een andere dag? Misschien aankomende weekend op een zondag om 12:22 of 14:39?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:19 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Heb ik dat? Om 15:04 ben ik helaas verhinderd zie ik net.
jij.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:21 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja dat heb je, uhm wat dacht je van volgende week donderdag 18:07 of 12:29? Of heb je nog een tijdsvak open op een andere dag? Misschien aankomende weekend op een zondag om 12:22 of 14:39?
Aparte tijden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:21 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja dat heb je, uhm wat dacht je van volgende week donderdag 18:07 of 12:29? Of heb je nog een tijdsvak open op een andere dag? Misschien aankomende weekend op een zondag om 12:22 of 14:39?
Fixed.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:22 schreef voederbietel het volgende:
Dit topic is wel nog een keer zo hoge kwaliteit geworden dan dat het al was.
Doe mee, mattie.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:31 schreef M0cr1nat0r het volgende:
Haten op michael
Die man heeft meer verdiend in z'n eentje dan dat jouw hele familie in 1000 jaar zal verdienen TS.
Haha. Nee.quote:
nee hebt t verkeerd begrepen, die namen zijn juist de goeie usersquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:23 schreef LudoSanders het volgende:
Mooie verzameling namen in de OP die de admins linea recta kunnen deporteren.
Jammer. Jou je troon geven die je op 6 september is ontnomen was één van de doelstellingen.quote:
Nou en.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:23 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Jammer. Jou je troon geven die je op 6 september is ontnomen was één van de doelstellingen.
Goed ideequote:Op dinsdag 9 september 2014 15:23 schreef LudoSanders het volgende:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:23 schreef LudoSanders het volgende:
Pharkus is dit geen keiharde crewbash jegens jou?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |