geupdatete *quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:28 schreef HostiMeister het volgende:
We kunnen deze trieste bedoeling natuurlijk door laten gaan, maar volgens mij zijn reeksen verboden.
/nsbmode
Extra bonus aanbiedingen bij de appie, althans daar gaat iemand zich vast hard voor maken.quote:
Ik kom niet meer bij!quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:23 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Jammer. Jou je troon geven die je op 6 september is ontnomen was één van de doelstellingen.
Onze eigen modrechten uitdelen.quote:
Dit.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Extra bonus aanbiedingen bij de appie, althans daar gaan iemand zich vast hard voor maken.
Heb je wel door, George Blake.quote:
Als jij nu eens lekker gaat mediteren ergens in een afgesloten donkere ruimte en een goed slot dat enkel vanaf buiten opengedaan kan worden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:26 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Pharkus is dit geen keiharde crewbash jegens jou?
Ook voor eeuwige vaders en deeltijd autisten hebben we grootse plannen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Extra bonus aanbiedingen bij de appie, althans daar gaan iemand zich vast hard voor maken.
jou soort hoeven we hier nietquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:31 schreef wuuht het volgende:
In 1 sub forum zitten en niet gewoon bij nieuwe topics kijken
Dat doenquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:31 schreef wuuht het volgende:
In 1 sub forum zitten en niet gewoon bij nieuwe topics kijken
Ik stelde enkel vragen! Het kwam over als een bash, omdat hij in de lijst staat. Ludo wat heb ik je ooit misdaan ben je zo jaloers op mij?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb je wel door, George Blake.
[..]
Als jij nu eens lekker gaat mediteren ergens in een afgesloten donkere ruimte en een goed slot dat enkel vanaf buiten opengedaan kan worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |