houd jij je stink bek maar even snel dichtquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:52 schreef Nastico het volgende:
[..]
Je hoort jezelf leeglopen. Dat zal het zijn.
De huidige bende kutusers van KLB maken zich samen sterk voor een onafhankelijk KLB en Pharkus is geinfiltreerd in de hoop voor eens en altijd een einde te maken aan de puinhoop die ze er de afgelopen tijd van hebben gemaakt.quote:
Matthew 5:39quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:57 schreef HetHeiligeKruis het volgende:
[..]
houd jij je stink bek maar even snel dicht
Bepaal ik nog altijd zelf.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:57 schreef HetHeiligeKruis het volgende:
[..]
houd jij je stink bek maar even snel dicht
het slimste wat beverton ooit heb gezegdquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:00 schreef beverton het volgende:
SpongeGay is gay. Conclusie van de middag
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:00 schreef beverton het volgende:
Bedankt. Ik vind het zij aan zij strijden met elkaar (op een niet homoseksuele manier) best fijnquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het slimste wat beverton ooit heb gezegd
Is al goed pijperton.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:00 schreef beverton het volgende:
Ik keek enkel naar de UI's en "De huidige bende kutusers van KLB" is wel een perfecte beschrijving jaquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
De huidige bende kutusers van KLB maken zich samen sterk voor een onafhankelijk KLB en Pharkus is geinfiltreerd in de hoop voor eens en altijd een einde te maken aan de puinhoop die ze er de afgelopen tijd van hebben gemaakt.
Ziet er goed uit, Minister van Propagandaquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:01 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
Voor jullie strijders.
Nope. Veel rotte vis en niets substantieelsquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:02 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik keek enkel naar de UI's en "De huidige bende kutusers van KLB" is wel een perfecte beschrijving ja
Teruglezen niet waard zeker?
Eend is wel tof en Copthorne ook wel, jammer dat ze zich hier aan ophouden. Pharkus doet het puur voor zijn werkquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nope. Veel rotte vis en niets substantieels
Mwoah, niet echt nee. Ik heb een paar pagina's gelezen en het is niet eens vermakelijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:02 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik keek enkel naar de UI's en "De huidige bende kutusers van KLB" is wel een perfecte beschrijving ja
Teruglezen niet waard zeker?
En zie hier: een referentie aan een erotische handeling en gezien het feit ik van mannelijke komaf bent een homo-erotische referentie. Bewijs dus dat je gay bentquote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:58 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Matthew 5:39
John 8:7
Denk eraan, denk eraan.
Aan de groeiende lijst leden te zien word je steeds meer een schreeuwende in de woestijnquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nope. Veel rotte vis en niets substantieels
Nee jij bent de gene die de handeling uitvoert ik niet. Ik betrok mijzelf er niet in, dat jij mannen pijpt is een ander feit dan dat ik zeg 'pijp mij.'quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:03 schreef beverton het volgende:
[..]
En zie hier: een referentie aan een erotische handeling en gezien het feit ik van mannelijke komaf bent een homo-erotische referentie. Bewijs dus dat je gay bent
Echter is Paus wel aandoenlijk met zijn pogingen ruig te doen. Moest ik wel een beetje om gniffelen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mwoah, niet echt nee. Ik heb een paar pagina's gelezen en het is niet eens vermakelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |