quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:11 schreef Copthorne het volgende:
Onder de verantwoordelijkheid van MAHL vallen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:17 schreef Copthorne het volgende:
[ afbeelding ]
Vrijstaat Klaagbaak
Dagelijks bestuur:
President: Nastico
Minister-president: Copthorne
Minister van Defensie: SgtPorkbeans
Maarschalk, Opperbevelhebber van het leger en Ambassadeur op GeenStijl: beverton
Minister van Tetten: Der_Mann
Hoofd van de Klaagbaak Kerk: PausNicolaas
Minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap: adnapekkid
Minister van de paarsgepunte lans: Starm
quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:22 schreef Copthorne het volgende:
[..]
We begroeten ons 22ste lid met veel plezier.Welkom.
Welkom Atemno inderdaadquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:22 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dat doe mij deugt. Ik kan eventueel lobbyen in andere subfora om de KLB-ideologie over te brengen als pr-man?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:22 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Lijkt me een mooie functie voor je!quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:24 schreef Atemno het volgende:
[..]
Dat doe mij deugt. Ik kan eventueel lobbyen in andere subfora om de KLB-ideologie over te brengen als pr-man?
Klinkt prima!quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:14 schreef Copthorne het volgende:
richolio als Minister van Buitenklaagbaak Zaken, wat vinden jullie daarvan?
Hij heeft het plaatje in de OP gemaakt.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:24 schreef Der_Mann het volgende:
wij hebben nu meer leden dan dat er mensen in t leger zijn in costa rica, andorra, ijsland en vaticaanstad bij elkaar![]()
Een duidelijke organisatiestructuur is zeer belangrijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:27 schreef beverton het volgende:
Wij gaan goed zoooooo. We zijn nu tevens al beter georganiseerd dan Fok! door Danny
Ik ben online.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:27 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Als hij weer online is, dan pols ik hem even.
Minister propoganda lijkt me meer iets voor jou, Vaticaanstad heeft 110 leden van de Zwitserse Garde.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:24 schreef Der_Mann het volgende:
wij hebben nu meer leden dan dat er mensen in t leger zijn in costa rica, andorra, ijsland en vaticaanstad bij elkaar![]()
Klopt, echter moeten we tevens strijders rekruteren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:28 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Een duidelijke organisatiestructuur is zeer belangrijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |