Cum Deum nos faci fort KLB.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Een onafhankelijk KLB is net zo gedoemd te mislukken als een onafhankelijk Friesland of Catalunya ja
Jostimeister is stiekem jaloers op deze broederschapquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:25 schreef Der_Mann het volgende:
jostimeister post nog steeds in dese topiek
Een lokroep voor zijn vriendjes deamon_from_heaven en gilles_de_la_tourettequote:Op dinsdag 9 september 2014 16:25 schreef Der_Mann het volgende:
jostimeister post nog steeds in dese topiek
Wat had je dan verwacht een paar lamstralen, wat mietjes en een stel ongeorganiseerde kraaien met hondsdolheid. Daar krijg je geen fatsoenlijke meer uit.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Precies, en dan helemaal met dat zooitje kneuzen aan het hoofd van de operatie.
Huilie huilieeeeequote:Op dinsdag 9 september 2014 16:27 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht een paar lamstralen, wat mietjes en een stel ongeorganiseerde kraaien met hondsdolheid. Daar krijg je geen fatsoenlijke meer uit.
Get out you imposter!quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:27 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht een paar lamstralen, wat mietjes en een stel ongeorganiseerde kraaien met hondsdolheid. Daar krijg je geen fatsoenlijke meer uit.
Bewijs dat ik huil? Wat denk je dat je meer dan mij bent dat je kloten van brons hebt? Je bent slechts een platgeslagen puist, meer niet.quote:
Vrienden op FOK!quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:26 schreef beverton het volgende:
[..]
Een lokroep voor zijn vriendjes deamon_from_heaven en gilles_de_la_tourette
Leuk. Je komt heel stoer, recalcitrant en 'uniek' over.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:29 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Bewijs dat ik huil? Wat denk je dat je meer dan mij bent dat je kloten van brons hebt? Je bent slechts een platgeslagen puist, meer niet.
Recalcitrant mijn aars, warempel je bent een losgeslagen gek dat ben je. Beetje woordjes die je hebt leren googlen op de BLO opleiding.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:29 schreef beverton het volgende:
[..]
Leuk. Je komt heel stoer, recalcitrant en 'uniek' over.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:27 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja, je hebt helemaal bijna gelijkquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:30 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Recalcitrant mijn aars, warempel je bent een losgeslagen gek dat ben je. Beetje woordjes die je hebt leren googlen op de BLO opleiding.
Vallende ziekte aan mijn kloten.quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Vallende ziekte aan mijn kloten.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Vallende ziekte aan mijn kloten.
Ik ben voorquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:34 schreef Nastico het volgende:
Jongens ik wil graag een Semi-presidentieel systeem voorstellen met een uitvoerende President en Minister President die samen de koers van Vrijstaat Onafhankelijk KLB bepalen.
Minister President lijkt me een zeer geschikte post voor Copthorne. Een constante en betrouwbare factor in het geheel.
Wat vinden mijn companen daar van?
Ik ben ook voorquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:34 schreef Nastico het volgende:
Jongens ik wil graag een Semi-presidentieel systeem voorstellen met een uitvoerende President en Minister President die samen de koers van Vrijstaat Onafhankelijk KLB bepalen.
Minister President lijkt me een zeer geschikte post voor Copthorne. Een constante en betrouwbare factor in het geheel.
Mijn instemming heeft u.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:34 schreef Nastico het volgende:
Ik zou eerst een psychische screening laten uitvoeren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:34 schreef Nastico het volgende:
Kan die linea recta naar een gesloten inrichtingquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou eerst een psychische screening laten uitvoeren.
Geweldige peopleskillz deze. Wauw. Wat een inschattingsvermogen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:34 schreef Nastico het volgende:
President lijkt me een geschikte positie voor Nastico. Hij is eerlijk, betrouwbaar en hij heeft deze reeks gestart.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:19 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Hoofd van KLB 'Kalifaat Louter Badboys'
Jij bent president tog?
mijn stem heb jequote:Op dinsdag 9 september 2014 16:34 schreef Nastico het volgende:
ook mee eenschquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:38 schreef Copthorne het volgende:
[..]
President lijkt me een geschikte positie voor Nastico. Hij is eerlijk, betrouwbaar en hij heeft deze reeks gestart.
Wat vinden mijn companen daarvan?
Voor!quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:34 schreef Nastico het volgende:
Nee man plofkipquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik wil graag KFC als nationaal eten als het ff kan
Copthorne is wel tof het doet me pijn dat hij zich ophoudt met dit stelletje ongeregeld, zelfde voor Eend112 maar die doet het vast voor de lulz vermeen ik.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geweldige peopleskillz deze. Wauw. Wat een inschattingsvermogen.
Minister van riool - Befferton.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:44 schreef Copthorne het volgende:
Tijd om de posities te verdelen:
President: Nastico
Minister-president: Copthorne
Minister van Defensie: SgtPorkbeans
Wat zijn de overige posities/kandidaten?
Ik ben Paus.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:44 schreef Copthorne het volgende:
ik ben minister van tetten verklaard.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:44 schreef Copthorne het volgende:
hoezo, ging je erheen en was er niemand dan?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:47 schreef BozeHaas het volgende:
De basisscholen zijn nog niet begonnen?
Nice.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:49 schreef Copthorne het volgende:
Maarschalk, Opperbevelhebber van het leger en Ambassadeur op GeenStijl: beverton
Minister van Tetten: Der_Mann
Hoofd van de Klaagbaakkerk: PausNicolaas
Zoiets?
ik had zelfs snoep bij mequote:Op dinsdag 9 september 2014 16:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoezo, ging je erheen en was er niemand dan?
Minister zonder Post?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:56 schreef adnapekkid het volgende:
Mag ik een nutteloze totaal overbodige taak in het bestuur?
ja is goed, klinkt wel lekkerquote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:59 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap (OCW)?
doe die maar ja, die is nog beterquote:
en nu ben je boos op iedereen die in een club zit omdat niemand jou poepclubs wilde joinen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:56 schreef voederbietel het volgende:
Ik richtte ook wel clubjes op toen ik in groep 3 zat.
Verschrikkelijk ja.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en nu ben je boos op iedereen die in een club zit omdat niemand jou poepclubs wilde joinen?
quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:02 schreef Copthorne het volgende:
Dagelijks bestuur:
Maarschalk, Opperbevelhebber van het leger en Ambassadeur op GeenStijl: beverton
Hoofd van de Klaagbaak Kerk: PausNicolaas
Minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap: adnapekkid
Het is serieus.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Vinden mensen dit echt grappig?
Dit soort dingen zeg maar...quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:02 schreef Copthorne het volgende:
Dagelijks bestuur:
wie zegt dat dit grappig is?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Bedankt, dit subforum heet dan ook KLAAGBAAK.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij bent de opperbaas van de zeikstralen
quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:05 schreef MAHL het volgende:
Graag een positie als staatssecretaris van Oostbloksletjes in het ministerie van tetten
[ afbeelding ]
Het is intriest inderdaadquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
dus daarom moet je echt in elke post die je plaatst zeiken om iets? nog nooit een post van jou gezien hier waarin je geen droeftoeter shit postequote:Op dinsdag 9 september 2014 17:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Bedankt, dit subforum heet dan ook KLAAGBAAK.
Welkom.
Zijn er suggesties voor andere ministersposten?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:11 schreef PausNicolaas het volgende:
Hoeveel ministers komen er nog? Een ministerie groter dan het aantal leden is niet zo efdicient xD
quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:11 schreef Copthorne het volgende:
Onder de verantwoordelijkheid van MAHL vallen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:17 schreef Copthorne het volgende:
[ afbeelding ]
Vrijstaat Klaagbaak
Dagelijks bestuur:
Minister van de paarsgepunte lans: Starm
quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:22 schreef Copthorne het volgende:
[..]
We begroeten ons 22ste lid met veel plezier.Welkom.
Welkom Atemno inderdaadquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:22 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dat doe mij deugt. Ik kan eventueel lobbyen in andere subfora om de KLB-ideologie over te brengen als pr-man?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:22 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Lijkt me een mooie functie voor je!quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:24 schreef Atemno het volgende:
[..]
Dat doe mij deugt. Ik kan eventueel lobbyen in andere subfora om de KLB-ideologie over te brengen als pr-man?
Klinkt prima!quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:14 schreef Copthorne het volgende:
richolio als Minister van Buitenklaagbaak Zaken, wat vinden jullie daarvan?
Hij heeft het plaatje in de OP gemaakt.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:24 schreef Der_Mann het volgende:
wij hebben nu meer leden dan dat er mensen in t leger zijn in costa rica, andorra, ijsland en vaticaanstad bij elkaar![]()
Een duidelijke organisatiestructuur is zeer belangrijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:27 schreef beverton het volgende:
Wij gaan goed zoooooo. We zijn nu tevens al beter georganiseerd dan Fok! door Danny
Ik ben online.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:27 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Als hij weer online is, dan pols ik hem even.
Minister propoganda lijkt me meer iets voor jou, Vaticaanstad heeft 110 leden van de Zwitserse Garde.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:24 schreef Der_Mann het volgende:
wij hebben nu meer leden dan dat er mensen in t leger zijn in costa rica, andorra, ijsland en vaticaanstad bij elkaar![]()
Klopt, echter moeten we tevens strijders rekruteren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:28 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Een duidelijke organisatiestructuur is zeer belangrijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |