SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben geen turk maar hier komtie dan.
Te moe om te genietenquote:
Mietje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door expans op 04-09-2014 15:39:36 ]
Ik heb eergisteren 20 km gefietst en gewichten geheven. Gisteren heb ik 10 km gefietst, gewichten geheven, paar km gelopen, de was en afwas gedaan, en de keuken grotendeels schoongemaakt. En dan nog gaan socializen in een andere stad. Dus niet uitsloven, jij!quote:Op donderdag 4 september 2014 15:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mietje!
Vandaag om 8:30 eerste les en daarna projectbespreking. En daarna kregen we een yogales van anderhalf uur. Zo leuk, dat yoga.
Whatever.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:00 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb eergisteren 20 km gefietst en gewichten geheven. Gisteren heb ik 10 km gefietst, gewichten geheven, paar km gelopen, de was en afwas gedaan, en de keuken grotendeels schoongemaakt. En dan nog gaan socializen in een andere stad. Dus niet uitsloven, jij!![]()
quote:Op donderdag 4 september 2014 16:40 schreef Stimorol- het volgende:
Er is er 1 jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat is .......
Jij?! Gefeliciteerd met je verjaardag!quote:Op donderdag 4 september 2014 16:40 schreef Stimorol- het volgende:
Er is er 1 jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat is .......
Veel gezien in Iran, niet geproefd tho. Hoezo?quote:
Je hebt nooit sohan geproefd?quote:Op donderdag 4 september 2014 18:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij?! Gefeliciteerd met je verjaardag!
[..]
Veel gezien in Iran, niet geproefd tho. Hoezo?
Marokkanen zijn geen Arabieren.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:06 schreef nektazje het volgende:
Arabieren welkom? Ik vind Turkse koeskoes lekkerder dan Marokkaanse koeskoes. Bullgur heet het of zo.
Turkse pizza is lekkerder dan Italiaanse pizza. Ben ik turkwaardig?
Oh maar je kent het wel.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vroeger, niet recentelijk nee.
Wat een boer niet kent...
Ook gewerkt aan je bescheidenheid?quote:Op donderdag 4 september 2014 16:00 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb eergisteren 20 km gefietst en gewichten geheven. Gisteren heb ik 10 km gefietst, gewichten geheven, paar km gelopen, de was en afwas gedaan, en de keuken grotendeels schoongemaakt. En dan nog gaan socializen in een andere stad. Dus niet uitsloven, jij!![]()
Wat wil je suggereren?quote:Op donderdag 4 september 2014 18:25 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ook gewerkt aan je bescheidenheid?
Vertel eens meer over je yogalessen.quote:
Tantra yoga? Wij vernemen het gaarne.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:43 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Vertel eens meer over je yogalessen.
Ik had na de yogales, die via de minor aangeboden werd, een andere afspraak en daar wilde ik al mn ervaringen in persoon mee delen maar dat ging helaas niet meer door. Dus vooruit typ mn ervaring hier wel uit.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:43 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Vertel eens meer over je yogalessen.
In je harembroek?quote:Op donderdag 4 september 2014 19:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik had na de yogales, die via de minor aangeboden werd, een andere afspraak en daar wilde ik al mn ervaringen in persoon mee delen maar dat ging helaas niet meer door. Dus vooruit typ mn ervaring hier wel uit.
Het was lachen, wist niet dat ik zo lenig van mezelf was.Overweeg nu wel om serieus lessen te nemen, kon even goed mn gedachten verzetten. En leuk in groepsverband.
Nee in legging en onderjurkje. Ik had dat idee wel in mijn hoofd (om zo'n hippiebroek aan te doen), maar zoals ik al zei had ik eigenlijk een afspraak daarna (die niet meer doorging) en ik wilde niet teveel meezeulen.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:00 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
In je harembroek?
Dit is een relevante vraag.
Wat was het voor afspraak dan?quote:Op donderdag 4 september 2014 20:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee in legging en onderjurkje. Ik had dat idee wel in mijn hoofd en zoals ik al zei had ik eigenlijk een afspraak daarna (die niet meer doorging) en ik wilde niet teveel meezeulen.
Oh gewoon, zoals alle andere afspraakjes.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wat was het voor afspraak dan?
Leuk!quote:Op donderdag 4 september 2014 19:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik had na de yogales, die via de minor aangeboden werd, een andere afspraak en daar wilde ik al mn ervaringen in persoon mee delen maar dat ging helaas niet meer door. Dus vooruit typ mn ervaring hier wel uit.
Het was lachen, wist niet dat ik zo lenig van mezelf was.Overweeg nu wel om serieus lessen te nemen, kon even goed mn gedachten verzetten. En leuk in groepsverband.
Oke leukleuk.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh gewoon, zoals alle andere afspraakjes.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:53 schreef zarGon het volgende:
Omdat aandacht.
Sommigen werken hard aan hun lichaam en vinden het leuk om hun lichaam te tonen. Zij krijgen na zo'n foto aandacht en leuke reacties, het zorgt dus voor een egoboost.
Anderen krijgen dankzij die foto's aandacht die ze anders niet (kunnen) krijgen. Het is makkelijk, want anoniem.
Of men vindt 't gewoon leuk. Het geeft 'n kick.
En soms ook gewoon 'omdat het kan'.
Anta majnoona 'o habla?quote:Op donderdag 4 september 2014 18:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
Marokkanen zijn geen Arabieren.
Ik heb dit vaker gegeten bij verschillende Turkse buren en vrienden. Het was nooit lekker en ongezout etc. Hoort het zo? Ik wil toch echt wel ooit een lekkere kunnen proeven.quote:
Ga naar een Koerd.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:57 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik heb dit vaker gegeten bij verschillende Turkse buren en vrienden. Het was nooit lekker en ongezout etc. Hoort het zo? Ik wil toch echt wel ooit een lekkere kunnen proeven.
Anti-klacht: Nieuwe kantine voor dit schooljaar![]()
[ afbeelding ]
Altijd sfeerloze kantines gehad.
Een flipperkast en een Pooltafel... Wat is dit voor kantine? dagbesteding via de reclassering?quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:57 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik heb dit vaker gegeten bij verschillende Turkse buren en vrienden. Het was nooit lekker en ongezout etc. Hoort het zo? Ik wil toch echt wel ooit een lekkere kunnen proeven.
Anti-klacht: Nieuwe kantine voor dit schooljaar![]()
[ afbeelding ]
Altijd sfeerloze kantines gehad.
Hahahhahahahaha - Nee. Ik mis alleen wel een voetbaltafel en een PS4 met fifa 14. Dat ga ik geleidleijk introduceren. Ik vond het ook apart. Maar zo hoort het wel toch?quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Een flipperkast en een Pooltafel... Wat is dit voor kantine? dagbesteding via de reclassering?
Ik ken maar 1 koerd. Die heeft helaas vertraging opgelopen. Maar die zie ik niet zoveel. Niemand van jullie die in Amsterdam zit?quote:
Meer iets voor brugklassers om zich thuis te voelen in hun nieuwe omgevingquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Een flipperkast en een Pooltafel... Wat is dit voor kantine? dagbesteding via de reclassering?
Jij bent echt een zuurpruim heb ik gemerktquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Meer iets voor brugklassers om zich thuis te voelen in hun nieuwe omgeving
Stress je om kantine?quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:51 schreef Santello het volgende:
[..]
Jij bent echt een zuurpruim heb ik gemerkt
Nu wel stress trouwens.quote:
hahahahaquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:29 schreef Santello het volgende:
[..]
Nu wel stress trouwens.
Alles aan deze minor is kut. Ik ga het echt niet halen. Ik ga liever de bijstand in.
Mag ik je minor zijn?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hahahaha
Ach joh, laat het over je heenkomen. Doe ik ook met deze minor.
Welke minor doe je?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:29 schreef Santello het volgende:
[..]
Nu wel stress trouwens.
Alles aan deze minor is kut. Ik ga het echt niet halen. Ik ga liever de bijstand in.
Hahha ik ga echt stuk om die comment.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mag ik je minor zijn?
[..]
Welke minor doe je?
wees mn majorquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mag ik je minor zijn?
[..]
Welke minor doe je?
welkom bij minor, wij ook meteen aan de slag hoor. Iesj normaalquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:54 schreef Santello het volgende:
[..]
Hahha ik ga echt stuk om die comment.
Jeugdzorg iets. Meteen met onderzoek beginnen ook.
Awesome.quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:28 schreef zarGon het volgende:
Ik stond gisteren (4 september) in Brabants Dagblad.
[ afbeelding ]
[..].
(Met dank aan Robuustheid!. Helaas niet beschikbaar in hogere resolutie. )
Dat bedoel ik dus, anta = jij voor man. Majnoona = gek voor vrouw. Spreek dan goed Arabisch om je punt te maken abi.quote:Op vrijdag 5 september 2014 04:15 schreef nektazje het volgende:
[..]
Anta majnoona 'o habla?als marokkanen arabisch zijn komen ze rechtstreeks uit saudi arabië; donker.
Gelukkig dat jij niet alle turken representeert, tamam. Zin in een koekje met wat chai om rustig te blijven?
Neem mij mee naar dat verre oord van jouquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:11 schreef Stimorol- het volgende:
Hoi. Ik wilde graag kenbaar maken dat het nu 34 graden is.
Weet niet waarom.
Leve auto's en airco's.
Wat zegt zequote:Op vrijdag 5 september 2014 22:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
https://soundcloud.com/ra(...)eylul-2014#t=4:40:07
Die vrouw wtf
Vanaf 4:40 tot 4:50 ongeveer
Ewa vertel danquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:03 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Weet niet precies. Voelt raar.
Jawel hoor, helemaal hip.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jongens praten niet over gevoel toch.
Oh ja, is dat zo?quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:11 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jawel hoor, helemaal hip.
Een beetje metro heeft alle girls.
Gevoelig maar toch stoer.
Jawel hoor, het is de hippe voorhoede.quote:
Mannen moeten alleen gewichten heffen en voetballen. Meer niet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:16 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jawel hoor, het is de hippe voorhoede.
Praten over je gevoel kan ook middels gedichten, Iraniers zijn daar toch behendig mee?
Dit ja. G.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:33 schreef Santello het volgende:
[..]
Mannen moeten alleen gewichten heffen en voetballen. Meer niet.
700 vs 400 stemmen. Lang zal hij er niet blijven...1/3 van de stemmen heeft ie nietquote:Op zaterdag 6 september 2014 00:38 schreef zarGon het volgende:
Kılıçdaroğlu is herkozen?! Meen je deze?!.
CHP was poep en zo te zien blijft het ook poep. Onvoorstelbaar dit.
Muarrem Ince was een betere kandidaat geweest.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:38 schreef zarGon het volgende:
Hij is niet veel anders dan kilic. Tijdens zijn toespraak was het ook allemaal weer erdogan dit erdogan dat.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:54 schreef polderturk het volgende:
[..]
Muarrem Ince was een betere kandidaat geweest.
Nog niet helemaal zelfstandig, zo'n studentenhuis met 40 mensen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Woon je op jezelf?Mooiboy gaat tot leven komen.
Have fun!
Pas bij mijn ander huisje! Maar je bent dan welkom!quote:
Ofcourse!quote:
Dat zal vast een bende zijn. Met vier mensen heb je al schoonmaakroosters nodig.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:22 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Nog niet helemaal zelfstandig, zo'n studentenhuis met 40 mensen.
Zoek nog een ander kamer, maar heb tenminste een kamer nu.
We hebben een eigen schoonmakerquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:46 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat zal vast een bende zijn. Met vier mensen heb je al schoonmaakroosters nodig.
Hebben ze jou tot schoonmaakturk verkozen?quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:57 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
We hebben een eigen schoonmaker
Wiens moeder?quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:57 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
We hebben een eigen schoonmaker
Audi a3, 5 doors als het kanquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:16 schreef Santello het volgende:
Ik heb jullie hulp nodig. Welke moet ik kopen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij bent een mocro toch? Neem de Golfquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:16 schreef Santello het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zat ook in mijn hoofd maar wilde het niet zeggen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij bent een mocro toch? Neem de Golf
BMW, like duh.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:16 schreef Santello het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://t24.com.tr/haber/k(...)a-getirecegim,269875quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:38 schreef zarGon het volgende:
jaquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:58 schreef AbdulMalik het volgende:
Serieuze vraag aan de mocros hier
Suggesties dan? Niet duur aub. 5-6kquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:38 schreef Peunage het volgende:
Koop dan een Arabisch paard. Kameel
Dat ziet er toch niet uit man.
Koop een auto voor 4K, ga op vakantie met 2K.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:09 schreef Santello het volgende:
[..]
Suggesties dan? Niet duur aub. 5-6k
Ik ga met de auto naar Marokkoquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:11 schreef expans het volgende:
[..]
Koop een auto voor 4K, ga op vakantie met 2K.
Volgens mij bedoel je het berberse woord sem7ay. Waarbij die 7 de andere ''H'' klank is waar veel niet-Arabieren moeite mee hebben. Als dat zo is dan betekent dat : Sorry.quote:
Ah ja, dat past precies in die mail. Thanks broquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:14 schreef Santello het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je het berberse woord sem7ay. Waarbij die 7 de andere ''H'' klank is waar veel niet-Arabieren moeite mee hebben. Als dat zo is dan betekent dat : Sorry.
Ik wil graag de rest lezen. Ik wacht het af.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:16 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ah ja, dat past precies in die mail. Thanks bro
a3quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:09 schreef Santello het volgende:
[..]
Suggesties dan? Niet duur aub. 5-6k
Lekker directquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja man. Knap lullig.
Hoe zie jij eruit eigenlijk?
Ik vond het wel leuk.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja man. Knap lullig.
Hoe zie jij eruit eigenlijk?
Ja, beter dan dat gedraai eromheen.quote:
Oke, misschien met een foto?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk.
Wat een vraag. Ik weet niet hoe je daar op kan antwoorden.
Ben 1.85+ , zwarte haren, bruine ogen, huidskleur is best blank en voor de rest weet ik niet.
jij?
Die hebben altijd kwaaltjes en doen moeilijk in de kou.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:38 schreef Peunage het volgende:
Koop dan een Arabisch paard. Kameel
Dat ziet er toch niet uit man.
Inderdaad, zeg. Gemiste kans dit.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:03 schreef expans het volgende:
[..]
http://t24.com.tr/haber/k(...)a-getirecegim,269875
CHP = officieel ter dood verklaard
https://twitter.com/oktayvural 4 president![]()
Nee, daar doe ik niet aan. Maar ik sta natuurlijk wel open voor foto's van jouquote:
Cupmaat?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik 1.68, bijna zwart haar (in de zon en in bepaald licht heb ik rode/bruine gloed), geen idee wat voor huidskleur ik heb, rest weet ik ook niet.
Kameel is om shit te dragen. Paard is om op te rijden. Je kunt wel een kameel achter je paard vastmaken.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die hebben altijd kwaaltjes en doen moeilijk in de kou.
Beter gewoon een kameel kopen man.
Je mag mn cupmaat weten, in ruil voor een foto van jouw hoofd.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee, daar doe ik niet aan. Maar ik sta natuurlijk wel open voor foto's van jou
[..]
Cupmaat?
Hey, jij was een tijdje afwezig hier. Hoe is het?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:42 schreef TheMagnificent het volgende:
Is het weer tijd voor foto's? Altijd een goeie gangmaker, ja.
quote:
Hmmm, lijkt me een slechte ruil.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je mag mn cupmaat weten, in ruil voor een foto van jouw hoofd.![]()
Klopt. Goed, hoor. Met jou?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey, jij was een tijdje afwezig hier. Hoe is het?
quote:
Whatever.quote:[..]
Hmmm, lijkt me een slechte ruil.
Ook wel hoor.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Klopt. Goed, hoor. Met jou?
Heb je een fotoalbum of zoiets waarin je alle fokfoto's bewaard?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je mag mn cupmaat weten, in ruil voor een foto van jouw hoofd.![]()
[..]
Hey, jij was een tijdje afwezig hier. Hoe is het?
Wattttt, nee wat zeg jij nou weer.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:46 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Heb je een fotoalbum of zoiets waarin je alle fokfoto's bewaard?
Maar ik heb gewoon een foto van mijzelf in mijn foboquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Whatever.
[..]
Ook wel hoor.
Jij bent Kevin Strootman niet, ofwel.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar ik heb gewoon een foto van mijzelf in mijn fobo
Zou zo maar kunnenquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij bent Kevin Strootman niet, ofwel.
Ik zie net dat jij mijn laatste voyeur was op mijn fotoboek. Ik wist niet eens dat ik er één had XDquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wattttt, nee wat zeg jij nou weer.Meestal bekijk ik de foto en blijft het daarbij.
Maar er zijn dus wel fokkers die dat allemaal bijhouden ja.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met je stomme [ afbeelding ]-pi. Doei.
nietquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:51 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik zie net dat jij mijn laatste voyeur was op mijn fotoboek. Ik wist niet eens dat ik er één had XD
Maar, straks ben ik heel dik en mollig enzo, dan is mn cupmaat misschien wel groter. Of juist heel dun en uitgemergeld en heb ik helemaal geen cupmaat. Geloof niet alles wat op google staat.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:57 schreef mrstylo het volgende:
Volgens google hebben mensen die kb lengte hebben vaak cupmaat c.
Hoe groot is dat in vergelijking met een gemiddelde mannenhand?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:57 schreef mrstylo het volgende:
Volgens google hebben mensen die kb lengte hebben vaak cupmaat c.
Google is een zoekmachine. Informatie komt niet van hun vandaan.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar, straks ben ik heel dik en mollig enzo, dan is mn cupmaat misschien wel groter. Of juist heel dun en uitgemergeld en heb ik helemaal geen cupmaat. Geloof niet alles wat op google staat.
Is gewoon een handvolquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:58 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Hoe groot is dat in vergelijking met een gemiddelde mannenhand?
Hoeveel weeg je?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar, straks ben ik heel dik en mollig enzo, dan is mn cupmaat misschien wel groter. Of juist heel dun en uitgemergeld en heb ik helemaal geen cupmaat. Geloof niet alles wat op google staat.
Je hebt een mooie smilequote:Op zaterdag 6 september 2014 23:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vind je me niet mooi dan?
quote:
Waarom zou ik gemiddeld zijn.quote:Op zondag 7 september 2014 00:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Google is een zoekmachine. Informatie komt niet van hun vandaan.
Maar ik ga af van de gemiddelde KB, dus maak het niet zo moeilijk
[..]
Is gewoon een handvol
Dankje.quote:
quote:Op zondag 7 september 2014 00:03 schreef Peunage het volgende:
[..]
Tot nu toe ging je echt heel erg smooth, maar dit is een major 'no no'.
Waarom niet?quote:Op zondag 7 september 2014 00:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom zou ik gemiddeld zijn.
Ga eten.quote:
Ik val op slank, dus jij boftquote:Op zondag 7 september 2014 00:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben zoveel afgevallen door stage.
quote:
Die zijn liefff.quote:
Nee, zo knap ben ik niet hoor.quote:
O, ik trek mijn woorden terugquote:Op zondag 7 september 2014 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Waar gaat dit heen dan.
[..]
Nee, zo knap ben ik niet hoor.
Mn overgrootoma was een Iraanseeeeeeeee. DUS het zit wel ergens, diep in mijn bloed.quote:
Wist niet dat jij zo oppervlakkig was.quote:
Wellusquote:Op zondag 7 september 2014 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, zo knap ben ik niet hoor.
Ik googelde op 'Persian girl'quote:
Ik ben oppervlakkiger geworden naarmate ik ouder werdquote:Op zondag 7 september 2014 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mn overgrootoma was een Iraanseeeeeeeee. DUS het zit wel ergens, diep in mijn bloed.![]()
[..]
Wist niet dat jij zo oppervlakkig was.
Is dat positief?quote:Op zondag 7 september 2014 00:11 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik ben oppervlakkiger geworden naarmate ik ouder werd
DM je insta dan.quote:Op zondag 7 september 2014 00:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wellus
Bewijs het maar met je insta (DM)
[..]
Ik googelde op 'Persian girl'
Mwah. Waarom?quote:
Treurig.quote:Op zondag 7 september 2014 00:11 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee. Imam Ali ibn Hazmquote:Op zondag 7 september 2014 00:11 schreef Peunage het volgende:
Mathemaat, ik irriteer mij aan het feit dat ik je profielfoto niet kan ontcijferen. Missen er letters omdat het originele plaatje te groot is?
quote:Op zondag 7 september 2014 00:11 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
jij moet eerste stap zetten.quote:
Best erg dat mensen serieus vissen naar je cupmaatquote:Op zondag 7 september 2014 00:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
DM je insta dan.
F=F r&R
[..]
Mwah. Waarom?
[..]
Treurig.
Ik denk niet dat het zo serieus bedoeld was hoor.quote:Op zondag 7 september 2014 00:15 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Best erg dat mensen serieus vissen naar je cupmaat
quote:Op zondag 7 september 2014 00:11 schreef Peunage het volgende:
Mathemaat, ik irriteer mij aan het feit dat ik je profielfoto niet kan ontcijferen. Missen er letters omdat het originele plaatje te groot is? Er staat in ieder geval 3aly in.
Zulke mensenquote:Op zondag 7 september 2014 00:15 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Best erg dat mensen serieus vissen naar je cupmaat
Waarom treurig? Ik ken genoeg mannen die geen waarde hechten aan smaken, geuren, vormen en kleuren, die zijn gewoon al halfdood.quote:
Denk van wel.quote:Op zondag 7 september 2014 00:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zo serieus bedoeld was hoor.
Dat is ook treurig.quote:Op zondag 7 september 2014 00:17 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Waarom treurig? Ik ken genoeg mannen die geen waarde hechten aan smaken, geuren, vormen en kleuren, die zijn gewoon al halfdood.
Je vindt het positief dusquote:Op zondag 7 september 2014 00:17 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Waarom treurig? Ik ken genoeg mannen die geen waarde hechten aan smaken, geuren, vormen en kleuren, die zijn gewoon al halfdood.
Uiterlijk is na 2 weken ook leuk geweest.quote:Op zondag 7 september 2014 00:17 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 september 2014 00:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Uiterlijk is na 2 weken ook leuk geweest.
Nope.quote:Op zondag 7 september 2014 00:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Uiterlijk is na 2 weken ook leuk geweest.
Nou dan. Nu snap je in welke zin ik oppervlakkiger ben geworden. Vroeger hechte ik alleen waarde aan inhoud, dat een vrouw bijvoorbeeld alleen gelovig moest zijn. Maar het leven is gewoon niet te doen zonder enige passiequote:
Jawel man. Ik geef toe dat ik ook eerder op een knap meisje af ga, dan een minder knappe. Alleen heb je er niks aan als het uiterlijk mooi is, maar de inhoud niets voorstelt.quote:
True, uiterlijk is desondanks geen verwaarloosbaar element. We zinjn allemaal wel deels oppervlakkigquote:Op zondag 7 september 2014 00:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mwah een leuk uiterlijk is wel fijnnnn hoor.Maar het gaat ook grotendeels om het innerlijk en hoe leuk je het samen hebt.
Ja, maar hoe jij het bracht was het als volgt: Niet knap? Ok next.quote:Op zondag 7 september 2014 00:20 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nou dan. Nu snap je in welke zin ik oppervlakkiger ben geworden. Vroeger hechte ik alleen waarde aan inhoud, dat een vrouw bijvoorbeeld alleen gelovig moest zijn. Maar het leven is gewoon niet te doen zonder enige passie
Waar ik last van heb is dat ik iedereen wel normaal eruit vind zien, maar wanneer ik close word met iemand wordt de ander echt prachtig in mijn ogen.quote:Op zondag 7 september 2014 00:22 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
True, uiterlijk is desondanks geen verwaarloosbaar element. We zinjn allemaal wel deels oppervlakkig
Ik heb dat ook.quote:Op zondag 7 september 2014 00:20 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nou dan. Nu snap je in welke zin ik oppervlakkiger ben geworden. Vroeger hechte ik alleen waarde aan inhoud, dat een vrouw bijvoorbeeld alleen gelovig moest zijn. Maar het leven is gewoon niet te doen zonder enige passie
Dat is ook wel grotendeels waar.quote:Op zondag 7 september 2014 00:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, maar hoe jij het bracht was het als volgt: Niet knap? Ok next.
Kaasje.quote:Op zondag 7 september 2014 00:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb dat ook.
Eerst wilde ik alleen koerdische meisjes, maar heb dat ook achter gelaten.
Ik ga nu alleen met nederlanders
Dat brengt mij terug op:quote:Op zondag 7 september 2014 00:24 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat is ook wel grotendeels waar.
Bij mij ook. Deels. Heb je nooit dat je iemand echt super aantrekkelijk vindt?quote:Op zondag 7 september 2014 00:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, maar hoe jij het bracht was het als volgt: Niet knap? Ok next.
[..]
Waar ik last van heb is dat ik iedereen wel normaal eruit vind zien, maar wanneer ik close word met iemand wordt de ander echt prachtig in mijn ogen.
Zijn vaak wel blond ja, maar ik ga ook voor Irakezen hoorquote:
Ben jij 15quote:Op zondag 7 september 2014 00:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb dat ook.
Eerst wilde ik alleen koerdische meisjes, maar heb dat ook achter gelaten.
Ik ga nu alleen met nederlanders
Tuurlijk zijn er uitzonderingen.quote:Op zondag 7 september 2014 00:26 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Bij mij ook. Deels. Heb je nooit dat je iemand echt super aantrekkelijk vindt?
Haha, oke. Fijn voor je?quote:Op zondag 7 september 2014 00:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zijn vaak wel blond ja, maar ik ga ook voor Irakezen hoor
Jouw meningquote:Op zondag 7 september 2014 00:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat brengt mij terug op:
Treurig.
Ik 24 over paar maanden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een paar van mn favoriete foto's die ik gemaakt heb in Iran.
Alledrie vanuit rijdende auto gemaakt ook nog eens.![]()
Hoe ouder je wordt hoe sneller het verjaringsproces. Lijkt net een omgekeerde halveringstijd.quote:Op zondag 7 september 2014 00:28 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik 24 over paar maanden.
Forever alone bro
quote:Op zondag 7 september 2014 00:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tijdens het rijden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een paar van mn favoriete foto's die ik gemaakt heb in Iran."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Geen selfies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een paar van mn favoriete foto's die ik gemaakt heb in Iran.
Alledrie vanuit rijdende auto gemaakt ook nog eens.
Oh dat is best knap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een paar van mn favoriete foto's die ik gemaakt heb in Iran.
Alledrie vanuit rijdende auto gemaakt ook nog eens.
Was dat een simpel fototoestel, want je foto's zijn behoorlijk onscherp?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een paar van mn favoriete foto's die ik gemaakt heb in Iran.
Alledrie vanuit rijdende auto gemaakt ook nog eens.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die durf ik niet meer te postennnn jullie vinden me toch al lelijkquote:Nee, facebook kwaliteit.quote:Op zondag 7 september 2014 00:35 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Was dat een simpel fototoestel, want je foto's zijn behoorlijk onscherp?Heb ze daar geupload.
quote:Op zondag 7 september 2014 00:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Deze zijn flink mooierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Die durf ik niet meer te postennnn jullie vinden me toch al lelijk
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Maar je moet ook niet vergeten dat die andere drie vanuit rijdende auto zijn geschoten. Vind ze zelf echt heel mooi gelukt.quote:
WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[..]
Nee, facebook kwaliteit.Heb ze daar geupload.
![]()
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik niet.quote:Op zondag 7 september 2014 00:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar je moet ook niet vergeten dat die andere drie vanuit rijdende auto zijn geschoten. Vind ze zelf echt heel mooi gelukt.
Heb ook awesome videos/fotos van turkije. Ga niks hier plaatsen tho.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[..]
Nee, facebook kwaliteit.Heb ze daar geupload.
Wat jij vindt boeit me gelukkig niet zo.quote:Op zondag 7 september 2014 00:39 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik niet.Ze zien eruit alsof je lens niet scherp was. Je had beter een video kunnen maken, dan waren ze beter geslaagd
Nu wil ik terug.quote:
Welterusten Kritische Karel.quote:Op zondag 7 september 2014 00:40 schreef Mathemaat het volgende:
Ik ga slapen.
Welterusten iedereen en welterusten Klinkerbotsinkje
trustenquote:Op zondag 7 september 2014 00:40 schreef Mathemaat het volgende:
Ik ga slapen.
Mooi, gelukkig ben je sterkquote:Op zondag 7 september 2014 00:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat jij vindt boeit me gelukkig niet zo.
Allah rahatlik versinquote:Op zondag 7 september 2014 00:40 schreef Mathemaat het volgende:
Ik ga slapen.
Ze is gewoon een sumo worstelaarquote:
Jij bent een hele grote mysteriequote:
Studentenquote:Harry Houdini (1874-1926): After a Montreal show, the escape artist lay on his couch in his dressing room, visiting with three McGill University students. One asked if he could test the claim that Houdini could take any punch to the stomach. Before Houdini could rise and brace himself, the student delivered a flurry of punches to his abdomen. By that evening, he was in cold sweats. Three days later, in Detroit, doctors removed his ruptured appendix. It wasn’t enough to save him and he died shortly after.
Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ook nog eens lekker agressiefquote:Op zondag 7 september 2014 00:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, wees maar bang hoor voor de dag dat ik je tegenkom.
Dat is gewoon fucked upquote:Op zondag 7 september 2014 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja pas maar op, ik mis alleen het pittige kapsel nog.
Waar zie jij mijn pics, wats deze.quote:Op zondag 7 september 2014 21:04 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
check haar pics en dan begrijp je het zelf
grt
Denk jij als jij naar mensen stuurt dat die foto's alleen bij hen blijven?quote:Op zondag 7 september 2014 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar zie jij mijn pics, wats deze.
Ja, eigenlijk wel.quote:Op zondag 7 september 2014 21:45 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Denk jij als jij naar mensen stuurt dat die foto's alleen bij hen blijven?
Okay, heb niks ontvangen hoor, wilde gewoon weten hoe je dacht.quote:Op zondag 7 september 2014 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel.
Maar maakt verder niet zoveel uit. Ik heb vroeger ook wel eens foto's op FOK! zelf gezet ensowwww. En op facebook staat het een en ander ook openbaar.
Ook toegankelijk voor anderen die meet? Oh.quote:Op zondag 7 september 2014 21:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Borte, ik en Arcadia dachten aan een meet ergens in november. Wie hebben er allemaal interesse? In dat geval kom ik half oktober ofzo op terug (wellicht met een datumprikker) wanneer iedereen beter zicht heeft op de plannen in november.
Ik ben je geschiedenis aan het lezen. Er zijn wel wat vage dingen. haha XDquote:Op zondag 7 september 2014 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel.
Maar maakt verder niet zoveel uit. Ik heb vroeger ook wel eens foto's op FOK! zelf gezet ensowwww. En op facebook staat het een en ander ook openbaar.
XD LOLquote:Op zondag 7 september 2014 22:14 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik ben je geschiedenis aan het lezen. Er zijn wel wat vage dingen. haha XD
Daarom stuur ik ook niks naar kbquote:Op zondag 7 september 2014 21:45 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Denk jij als jij naar mensen stuurt dat die foto's alleen bij hen blijven?
Oh mijn god.quote:Op zondag 7 september 2014 22:14 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Wat?quote:
quote:Op zondag 7 september 2014 22:14 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik ben je geschiedenis aan het lezen.
Weer deze jaloerse manquote:
groenappeltje ∞.0quote:Op zondag 7 september 2014 22:14 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik zie het aan je geschiedenisquote:Op zondag 7 september 2014 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh mijn god.Ik heb echt vreselijke onzin uitgekraamd op FOK!, dont judge me.
[..]
Wat?
Je hebt veel betere dan datquote:Op zondag 7 september 2014 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nu ben ik mijn eigen geschiedenis ingedoken. Ohmy. Ik heb echt onzin op FOK! geplaatst.
ONZ / Vertel hier informatie waar niemand op zit te wachten.
ONZ / Handen schudden.
ONZ / Hipsters op Facebook.
ONZ / Ik ben dom.!
KLB / Weg slaap.
JNG / [Ongesteld] Centraal topic.![]()
![]()
![]()
Je was best een kut user jaquote:Op zondag 7 september 2014 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nu ben ik mijn eigen geschiedenis ingedoken. Ohmy. Ik heb echt onzin op FOK! geplaatst.
ONZ / Vertel hier informatie waar niemand op zit te wachten.
ONZ / Handen schudden.
ONZ / Hipsters op Facebook.
ONZ / Ik ben dom.!
KLB / Weg slaap.
JNG / [Ongesteld] Centraal topic.![]()
![]()
![]()
Iedereen heeft die periode gehad. En ik was geen kutuser. Gewoon een gangmaker.quote:Op zondag 7 september 2014 22:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je was best een kut user ja
Alleen dat 7up topic was grappig
Nee, slechter!quote:Op zondag 7 september 2014 22:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Veel beter als in dat het slechter kan, of echt betere topics? Dat laatste betwijfel ik.
Ik was nooit een kut user. Ik word zelfs als de slimste fokker gezien.quote:Op zondag 7 september 2014 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Iedereen heeft die periode gehad. En ik was geen kutuser. Gewoon een gangmaker.7up topic is wel een pareltje inderdaad. Goede tijd, heb echt een halfuur zitten lachen achter de kassa.
Ik vind je niet bepaald de leukste ofzo.quote:Op zondag 7 september 2014 23:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik was nooit een kut user. Ik word zelfs als slimste fokker gezien.
Maar ik ging ook stuk ja. Zie dat zo bij mezelf gebeuren
quote:Op zondag 7 september 2014 23:39 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik vind je niet bepaald de leukste ofzo.
quote:Op zondag 7 september 2014 23:39 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
mrstylo is wel okequote:Op zondag 7 september 2014 23:39 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
http://www.telegraph.co.u(...)lly-die-a-death.htmlquote:According to the Department of Health and Human Services 69 per cent of American adults over the age of 20 are classified as overweight or obese and yet 75 per cent of America’s lesbian population falls into this category compared to half of the female population.
For gay men the results are the opposite. Heterosexual men are nearly twice as likely to be overweight as their straight counterparts.
Teach us, master. 😑quote:Op maandag 8 september 2014 07:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
Daarom ook al je emoties uit zetten.
Jeetje. Neem een Vespa.quote:Op maandag 8 september 2014 13:34 schreef zarGon het volgende:
Godverdomme, dit land maakt mij soms echt kwaad met z'n boetes..
82,10 euro boete omdat ik blijkbaar heb geparkeerd zonder een vergunning. ER WAREN GEEN BORDEN, MONGOLS. NIET IN DE STRAAT WAAR IK HEB GEPARKEERD, NIET IN DE STRAAT DAARVOOR EN OOK NIET IN DE STRAAT DAARVOOR.. Vroeger stonden er wel borden (ook te zien op Google Streetview), maar tegenwoordig niet.
Komt goed, bezwaar maken en zo. Maar altijd eerst nog even betalen eh.
Godsjanker. Wat mij al helemaal hngg doet maken is niet eens dat ik meer dan 10 euro per minuut betaal (ik stond er voor een minuut of 7; post wegbrengen), maar het feit dat de boete uit twee delen bestaat: bedrag parkeerbelasting en kosten naheffing.
Dat van die parkeerbelasting snap ik. Niet betaald, dus betalen voor de hele dag (24,10 euro). EN DAN VRAAG JE JE AF WAAR DIE FUCKING NAHEFFING VANDAAN KOMT?! NOU DAT IS OMDAT JE GEEN PARKEERBELASTING HEBT BETAALD. EN DAT IS 58 EURO. HOE BEDOEL JE WE MOETEN MEER GELD KLOPPEN UIT DE ZAKKEN DUS VERZINNEN WE EXTRA'S ERBIJ. ZELFS DE NS IS GENADEVOLLER MET EEN VERHOGING VAN SLECHTS 35 EURO.
Zo.
In t dorp. Ben je toch zo'n 50.000 mininaal kwijt. En dan heb je je inboedel nog niet.quote:Op maandag 8 september 2014 13:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je het kan ophoesten, wat is het probleem? Lijkt mij een goede investering.
quote:
Denk dat mama ze heeft verkeken op t geld hahahah..quote:Op maandag 8 september 2014 14:34 schreef zarGon het volgende:
[..].
Over een weekje of drie ben je het gewend en ben je zo voorbereid op zulke zaken dat het je niet meer ergert....
50.000 TL of EUR? Da's een hap geld ja, voor een huis in het dorp. Of je moet er vaak wonen...
Komt door de belastingen, denk ik. Kennen ze ook wat van in Turkije.quote:
wtfquote:Op maandag 8 september 2014 14:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar Erzincan is belachelijk duur.
Haar knippen en verven; 130 tl.
Dacht omg.
Turkije is ook nog een primitief land waar zelfs de president geld zou verduisteren, dus ik weet niet wat je verwachttequote:Op maandag 8 september 2014 14:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
In t dorp. Ben je toch zo'n 50.000 mininaal kwijt. En dan heb je je inboedel nog niet.
Waar ik kk para van word is hun lak aan werkethiek. Tegels gedaan, werk af en shit opruimen? Hell nah.
Meneer de tegelmaker geeft n tijd en komt niet opdagen.
De keukenboer levert je keuken. And Thats it. Je oude keuken weghalen (bij mn oma) doet ze maar zelf.
Je gaat n bouwwinkel binnen, hallo zeggen is al too much.
Je gaat nr de gemeente om iets te fixen, geopend tot 15u, mongool Egt om 14.35 ja sorry bijna tijd, ik accepteer niemand meer.
Ze leveren ramen en plakken dan stickers daarop die er niet af te krijgen zijn.
Etc etc. Fucking luie kut volk. Geen werkethiek. Kk ey. Eindelijk iets wat ik waardeer aan NL: ze doen wat je vraagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |