Hoe groot is dat in vergelijking met een gemiddelde mannenhand?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:57 schreef mrstylo het volgende:
Volgens google hebben mensen die kb lengte hebben vaak cupmaat c.
Google is een zoekmachine. Informatie komt niet van hun vandaan.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar, straks ben ik heel dik en mollig enzo, dan is mn cupmaat misschien wel groter. Of juist heel dun en uitgemergeld en heb ik helemaal geen cupmaat. Geloof niet alles wat op google staat.
Is gewoon een handvolquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:58 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Hoe groot is dat in vergelijking met een gemiddelde mannenhand?
Hoeveel weeg je?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar, straks ben ik heel dik en mollig enzo, dan is mn cupmaat misschien wel groter. Of juist heel dun en uitgemergeld en heb ik helemaal geen cupmaat. Geloof niet alles wat op google staat.
Je hebt een mooie smilequote:Op zaterdag 6 september 2014 23:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vind je me niet mooi dan?
quote:
Waarom zou ik gemiddeld zijn.quote:Op zondag 7 september 2014 00:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Google is een zoekmachine. Informatie komt niet van hun vandaan.
Maar ik ga af van de gemiddelde KB, dus maak het niet zo moeilijk
[..]
Is gewoon een handvol
Dankje.quote:
quote:Op zondag 7 september 2014 00:03 schreef Peunage het volgende:
[..]
Tot nu toe ging je echt heel erg smooth, maar dit is een major 'no no'.
Waarom niet?quote:Op zondag 7 september 2014 00:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom zou ik gemiddeld zijn.
Ga eten.quote:
Ik val op slank, dus jij boftquote:Op zondag 7 september 2014 00:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben zoveel afgevallen door stage.
quote:
Die zijn liefff.quote:
Nee, zo knap ben ik niet hoor.quote:
O, ik trek mijn woorden terugquote:Op zondag 7 september 2014 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Waar gaat dit heen dan.
[..]
Nee, zo knap ben ik niet hoor.
Mn overgrootoma was een Iraanseeeeeeeee. DUS het zit wel ergens, diep in mijn bloed.quote:
Wist niet dat jij zo oppervlakkig was.quote:
Wellusquote:Op zondag 7 september 2014 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, zo knap ben ik niet hoor.
Ik googelde op 'Persian girl'quote:
Ik ben oppervlakkiger geworden naarmate ik ouder werdquote:Op zondag 7 september 2014 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mn overgrootoma was een Iraanseeeeeeeee. DUS het zit wel ergens, diep in mijn bloed.![]()
[..]
Wist niet dat jij zo oppervlakkig was.
Is dat positief?quote:Op zondag 7 september 2014 00:11 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik ben oppervlakkiger geworden naarmate ik ouder werd
DM je insta dan.quote:Op zondag 7 september 2014 00:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wellus
Bewijs het maar met je insta (DM)
[..]
Ik googelde op 'Persian girl'
Mwah. Waarom?quote:
Treurig.quote:Op zondag 7 september 2014 00:11 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee. Imam Ali ibn Hazmquote:Op zondag 7 september 2014 00:11 schreef Peunage het volgende:
Mathemaat, ik irriteer mij aan het feit dat ik je profielfoto niet kan ontcijferen. Missen er letters omdat het originele plaatje te groot is?
quote:Op zondag 7 september 2014 00:11 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
jij moet eerste stap zetten.quote:
Best erg dat mensen serieus vissen naar je cupmaatquote:Op zondag 7 september 2014 00:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
DM je insta dan.
F=F r&R
[..]
Mwah. Waarom?
[..]
Treurig.
Ik denk niet dat het zo serieus bedoeld was hoor.quote:Op zondag 7 september 2014 00:15 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Best erg dat mensen serieus vissen naar je cupmaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |