Die hebben altijd kwaaltjes en doen moeilijk in de kou.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:38 schreef Peunage het volgende:
Koop dan een Arabisch paard. Kameel
Dat ziet er toch niet uit man.
Inderdaad, zeg. Gemiste kans dit.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:03 schreef expans het volgende:
[..]
http://t24.com.tr/haber/k(...)a-getirecegim,269875
CHP = officieel ter dood verklaard
https://twitter.com/oktayvural 4 president![]()
Nee, daar doe ik niet aan. Maar ik sta natuurlijk wel open voor foto's van jouquote:
Cupmaat?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik 1.68, bijna zwart haar (in de zon en in bepaald licht heb ik rode/bruine gloed), geen idee wat voor huidskleur ik heb, rest weet ik ook niet.
Kameel is om shit te dragen. Paard is om op te rijden. Je kunt wel een kameel achter je paard vastmaken.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die hebben altijd kwaaltjes en doen moeilijk in de kou.
Beter gewoon een kameel kopen man.
Je mag mn cupmaat weten, in ruil voor een foto van jouw hoofd.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee, daar doe ik niet aan. Maar ik sta natuurlijk wel open voor foto's van jou
[..]
Cupmaat?
Hey, jij was een tijdje afwezig hier. Hoe is het?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:42 schreef TheMagnificent het volgende:
Is het weer tijd voor foto's? Altijd een goeie gangmaker, ja.
quote:
Hmmm, lijkt me een slechte ruil.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je mag mn cupmaat weten, in ruil voor een foto van jouw hoofd.![]()
Klopt. Goed, hoor. Met jou?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey, jij was een tijdje afwezig hier. Hoe is het?
quote:
Whatever.quote:[..]
Hmmm, lijkt me een slechte ruil.
Ook wel hoor.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Klopt. Goed, hoor. Met jou?
Heb je een fotoalbum of zoiets waarin je alle fokfoto's bewaard?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je mag mn cupmaat weten, in ruil voor een foto van jouw hoofd.![]()
[..]
Hey, jij was een tijdje afwezig hier. Hoe is het?
Wattttt, nee wat zeg jij nou weer.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:46 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Heb je een fotoalbum of zoiets waarin je alle fokfoto's bewaard?
Maar ik heb gewoon een foto van mijzelf in mijn foboquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Whatever.
[..]
Ook wel hoor.
Jij bent Kevin Strootman niet, ofwel.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar ik heb gewoon een foto van mijzelf in mijn fobo
Zou zo maar kunnenquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij bent Kevin Strootman niet, ofwel.
Ik zie net dat jij mijn laatste voyeur was op mijn fotoboek. Ik wist niet eens dat ik er één had XDquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wattttt, nee wat zeg jij nou weer.Meestal bekijk ik de foto en blijft het daarbij.
Maar er zijn dus wel fokkers die dat allemaal bijhouden ja.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met je stomme [ afbeelding ]-pi. Doei.
nietquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:51 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik zie net dat jij mijn laatste voyeur was op mijn fotoboek. Ik wist niet eens dat ik er één had XD
Maar, straks ben ik heel dik en mollig enzo, dan is mn cupmaat misschien wel groter. Of juist heel dun en uitgemergeld en heb ik helemaal geen cupmaat. Geloof niet alles wat op google staat.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:57 schreef mrstylo het volgende:
Volgens google hebben mensen die kb lengte hebben vaak cupmaat c.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |