SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben geen turk maar hier komtie dan.
Te moe om te genietenquote:
Mietje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door expans op 04-09-2014 15:39:36 ]
Ik heb eergisteren 20 km gefietst en gewichten geheven. Gisteren heb ik 10 km gefietst, gewichten geheven, paar km gelopen, de was en afwas gedaan, en de keuken grotendeels schoongemaakt. En dan nog gaan socializen in een andere stad. Dus niet uitsloven, jij!quote:Op donderdag 4 september 2014 15:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mietje!
Vandaag om 8:30 eerste les en daarna projectbespreking. En daarna kregen we een yogales van anderhalf uur. Zo leuk, dat yoga.
Whatever.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:00 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb eergisteren 20 km gefietst en gewichten geheven. Gisteren heb ik 10 km gefietst, gewichten geheven, paar km gelopen, de was en afwas gedaan, en de keuken grotendeels schoongemaakt. En dan nog gaan socializen in een andere stad. Dus niet uitsloven, jij!![]()
quote:Op donderdag 4 september 2014 16:40 schreef Stimorol- het volgende:
Er is er 1 jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat is .......
Jij?! Gefeliciteerd met je verjaardag!quote:Op donderdag 4 september 2014 16:40 schreef Stimorol- het volgende:
Er is er 1 jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat is .......
Veel gezien in Iran, niet geproefd tho. Hoezo?quote:
Je hebt nooit sohan geproefd?quote:Op donderdag 4 september 2014 18:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij?! Gefeliciteerd met je verjaardag!
[..]
Veel gezien in Iran, niet geproefd tho. Hoezo?
Marokkanen zijn geen Arabieren.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:06 schreef nektazje het volgende:
Arabieren welkom? Ik vind Turkse koeskoes lekkerder dan Marokkaanse koeskoes. Bullgur heet het of zo.
Turkse pizza is lekkerder dan Italiaanse pizza. Ben ik turkwaardig?
Oh maar je kent het wel.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vroeger, niet recentelijk nee.
Wat een boer niet kent...
Ook gewerkt aan je bescheidenheid?quote:Op donderdag 4 september 2014 16:00 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb eergisteren 20 km gefietst en gewichten geheven. Gisteren heb ik 10 km gefietst, gewichten geheven, paar km gelopen, de was en afwas gedaan, en de keuken grotendeels schoongemaakt. En dan nog gaan socializen in een andere stad. Dus niet uitsloven, jij!![]()
Wat wil je suggereren?quote:Op donderdag 4 september 2014 18:25 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ook gewerkt aan je bescheidenheid?
Vertel eens meer over je yogalessen.quote:
Tantra yoga? Wij vernemen het gaarne.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:43 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Vertel eens meer over je yogalessen.
Ik had na de yogales, die via de minor aangeboden werd, een andere afspraak en daar wilde ik al mn ervaringen in persoon mee delen maar dat ging helaas niet meer door. Dus vooruit typ mn ervaring hier wel uit.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:43 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Vertel eens meer over je yogalessen.
In je harembroek?quote:Op donderdag 4 september 2014 19:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik had na de yogales, die via de minor aangeboden werd, een andere afspraak en daar wilde ik al mn ervaringen in persoon mee delen maar dat ging helaas niet meer door. Dus vooruit typ mn ervaring hier wel uit.
Het was lachen, wist niet dat ik zo lenig van mezelf was.Overweeg nu wel om serieus lessen te nemen, kon even goed mn gedachten verzetten. En leuk in groepsverband.
Nee in legging en onderjurkje. Ik had dat idee wel in mijn hoofd (om zo'n hippiebroek aan te doen), maar zoals ik al zei had ik eigenlijk een afspraak daarna (die niet meer doorging) en ik wilde niet teveel meezeulen.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:00 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
In je harembroek?
Dit is een relevante vraag.
Wat was het voor afspraak dan?quote:Op donderdag 4 september 2014 20:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee in legging en onderjurkje. Ik had dat idee wel in mijn hoofd en zoals ik al zei had ik eigenlijk een afspraak daarna (die niet meer doorging) en ik wilde niet teveel meezeulen.
Oh gewoon, zoals alle andere afspraakjes.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wat was het voor afspraak dan?
Leuk!quote:Op donderdag 4 september 2014 19:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik had na de yogales, die via de minor aangeboden werd, een andere afspraak en daar wilde ik al mn ervaringen in persoon mee delen maar dat ging helaas niet meer door. Dus vooruit typ mn ervaring hier wel uit.
Het was lachen, wist niet dat ik zo lenig van mezelf was.Overweeg nu wel om serieus lessen te nemen, kon even goed mn gedachten verzetten. En leuk in groepsverband.
Oke leukleuk.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh gewoon, zoals alle andere afspraakjes.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:53 schreef zarGon het volgende:
Omdat aandacht.
Sommigen werken hard aan hun lichaam en vinden het leuk om hun lichaam te tonen. Zij krijgen na zo'n foto aandacht en leuke reacties, het zorgt dus voor een egoboost.
Anderen krijgen dankzij die foto's aandacht die ze anders niet (kunnen) krijgen. Het is makkelijk, want anoniem.
Of men vindt 't gewoon leuk. Het geeft 'n kick.
En soms ook gewoon 'omdat het kan'.
Anta majnoona 'o habla?quote:Op donderdag 4 september 2014 18:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
Marokkanen zijn geen Arabieren.
Ik heb dit vaker gegeten bij verschillende Turkse buren en vrienden. Het was nooit lekker en ongezout etc. Hoort het zo? Ik wil toch echt wel ooit een lekkere kunnen proeven.quote:
Ga naar een Koerd.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:57 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik heb dit vaker gegeten bij verschillende Turkse buren en vrienden. Het was nooit lekker en ongezout etc. Hoort het zo? Ik wil toch echt wel ooit een lekkere kunnen proeven.
Anti-klacht: Nieuwe kantine voor dit schooljaar![]()
[ afbeelding ]
Altijd sfeerloze kantines gehad.
Een flipperkast en een Pooltafel... Wat is dit voor kantine? dagbesteding via de reclassering?quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:57 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik heb dit vaker gegeten bij verschillende Turkse buren en vrienden. Het was nooit lekker en ongezout etc. Hoort het zo? Ik wil toch echt wel ooit een lekkere kunnen proeven.
Anti-klacht: Nieuwe kantine voor dit schooljaar![]()
[ afbeelding ]
Altijd sfeerloze kantines gehad.
Hahahhahahahaha - Nee. Ik mis alleen wel een voetbaltafel en een PS4 met fifa 14. Dat ga ik geleidleijk introduceren. Ik vond het ook apart. Maar zo hoort het wel toch?quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Een flipperkast en een Pooltafel... Wat is dit voor kantine? dagbesteding via de reclassering?
Ik ken maar 1 koerd. Die heeft helaas vertraging opgelopen. Maar die zie ik niet zoveel. Niemand van jullie die in Amsterdam zit?quote:
Meer iets voor brugklassers om zich thuis te voelen in hun nieuwe omgevingquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Een flipperkast en een Pooltafel... Wat is dit voor kantine? dagbesteding via de reclassering?
Jij bent echt een zuurpruim heb ik gemerktquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Meer iets voor brugklassers om zich thuis te voelen in hun nieuwe omgeving
Stress je om kantine?quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:51 schreef Santello het volgende:
[..]
Jij bent echt een zuurpruim heb ik gemerkt
Nu wel stress trouwens.quote:
hahahahaquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:29 schreef Santello het volgende:
[..]
Nu wel stress trouwens.
Alles aan deze minor is kut. Ik ga het echt niet halen. Ik ga liever de bijstand in.
Mag ik je minor zijn?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hahahaha
Ach joh, laat het over je heenkomen. Doe ik ook met deze minor.
Welke minor doe je?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:29 schreef Santello het volgende:
[..]
Nu wel stress trouwens.
Alles aan deze minor is kut. Ik ga het echt niet halen. Ik ga liever de bijstand in.
Hahha ik ga echt stuk om die comment.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mag ik je minor zijn?
[..]
Welke minor doe je?
wees mn majorquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mag ik je minor zijn?
[..]
Welke minor doe je?
welkom bij minor, wij ook meteen aan de slag hoor. Iesj normaalquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:54 schreef Santello het volgende:
[..]
Hahha ik ga echt stuk om die comment.
Jeugdzorg iets. Meteen met onderzoek beginnen ook.
Awesome.quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:28 schreef zarGon het volgende:
Ik stond gisteren (4 september) in Brabants Dagblad.
[ afbeelding ]
[..].
(Met dank aan Robuustheid!. Helaas niet beschikbaar in hogere resolutie. )
Dat bedoel ik dus, anta = jij voor man. Majnoona = gek voor vrouw. Spreek dan goed Arabisch om je punt te maken abi.quote:Op vrijdag 5 september 2014 04:15 schreef nektazje het volgende:
[..]
Anta majnoona 'o habla?als marokkanen arabisch zijn komen ze rechtstreeks uit saudi arabië; donker.
Gelukkig dat jij niet alle turken representeert, tamam. Zin in een koekje met wat chai om rustig te blijven?
Neem mij mee naar dat verre oord van jouquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:11 schreef Stimorol- het volgende:
Hoi. Ik wilde graag kenbaar maken dat het nu 34 graden is.
Weet niet waarom.
Leve auto's en airco's.
Wat zegt zequote:Op vrijdag 5 september 2014 22:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
https://soundcloud.com/ra(...)eylul-2014#t=4:40:07
Die vrouw wtf
Vanaf 4:40 tot 4:50 ongeveer
Ewa vertel danquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:03 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Weet niet precies. Voelt raar.
Jawel hoor, helemaal hip.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jongens praten niet over gevoel toch.
Oh ja, is dat zo?quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:11 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jawel hoor, helemaal hip.
Een beetje metro heeft alle girls.
Gevoelig maar toch stoer.
Jawel hoor, het is de hippe voorhoede.quote:
Mannen moeten alleen gewichten heffen en voetballen. Meer niet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:16 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jawel hoor, het is de hippe voorhoede.
Praten over je gevoel kan ook middels gedichten, Iraniers zijn daar toch behendig mee?
Dit ja. G.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:33 schreef Santello het volgende:
[..]
Mannen moeten alleen gewichten heffen en voetballen. Meer niet.
700 vs 400 stemmen. Lang zal hij er niet blijven...1/3 van de stemmen heeft ie nietquote:Op zaterdag 6 september 2014 00:38 schreef zarGon het volgende:
Kılıçdaroğlu is herkozen?! Meen je deze?!.
CHP was poep en zo te zien blijft het ook poep. Onvoorstelbaar dit.
Muarrem Ince was een betere kandidaat geweest.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:38 schreef zarGon het volgende:
Kılıçdaroğlu is herkozen?! Meen je deze?!.
CHP was poep en zo te zien blijft het ook poep. Onvoorstelbaar dit.
Hij is niet veel anders dan kilic. Tijdens zijn toespraak was het ook allemaal weer erdogan dit erdogan dat.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:54 schreef polderturk het volgende:
[..]
Muarrem Ince was een betere kandidaat geweest.
Nog niet helemaal zelfstandig, zo'n studentenhuis met 40 mensen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Woon je op jezelf?Mooiboy gaat tot leven komen.
Have fun!
Pas bij mijn ander huisje! Maar je bent dan welkom!quote:
Ofcourse!quote:
Dat zal vast een bende zijn. Met vier mensen heb je al schoonmaakroosters nodig.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:22 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Nog niet helemaal zelfstandig, zo'n studentenhuis met 40 mensen.
Zoek nog een ander kamer, maar heb tenminste een kamer nu.
We hebben een eigen schoonmakerquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:46 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat zal vast een bende zijn. Met vier mensen heb je al schoonmaakroosters nodig.
Hebben ze jou tot schoonmaakturk verkozen?quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:57 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
We hebben een eigen schoonmaker
Wiens moeder?quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:57 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
We hebben een eigen schoonmaker
Audi a3, 5 doors als het kanquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:16 schreef Santello het volgende:
Ik heb jullie hulp nodig. Welke moet ik kopen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij bent een mocro toch? Neem de Golfquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:16 schreef Santello het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zat ook in mijn hoofd maar wilde het niet zeggen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij bent een mocro toch? Neem de Golf
BMW, like duh.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:16 schreef Santello het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |