Oke leukleuk.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh gewoon, zoals alle andere afspraakjes.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:53 schreef zarGon het volgende:
Omdat aandacht.
Sommigen werken hard aan hun lichaam en vinden het leuk om hun lichaam te tonen. Zij krijgen na zo'n foto aandacht en leuke reacties, het zorgt dus voor een egoboost.
Anderen krijgen dankzij die foto's aandacht die ze anders niet (kunnen) krijgen. Het is makkelijk, want anoniem.
Of men vindt 't gewoon leuk. Het geeft 'n kick.
En soms ook gewoon 'omdat het kan'.
Anta majnoona 'o habla?quote:Op donderdag 4 september 2014 18:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
Marokkanen zijn geen Arabieren.
Ik heb dit vaker gegeten bij verschillende Turkse buren en vrienden. Het was nooit lekker en ongezout etc. Hoort het zo? Ik wil toch echt wel ooit een lekkere kunnen proeven.quote:
Ga naar een Koerd.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:57 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik heb dit vaker gegeten bij verschillende Turkse buren en vrienden. Het was nooit lekker en ongezout etc. Hoort het zo? Ik wil toch echt wel ooit een lekkere kunnen proeven.
Anti-klacht: Nieuwe kantine voor dit schooljaar![]()
[ afbeelding ]
Altijd sfeerloze kantines gehad.
Een flipperkast en een Pooltafel... Wat is dit voor kantine? dagbesteding via de reclassering?quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:57 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik heb dit vaker gegeten bij verschillende Turkse buren en vrienden. Het was nooit lekker en ongezout etc. Hoort het zo? Ik wil toch echt wel ooit een lekkere kunnen proeven.
Anti-klacht: Nieuwe kantine voor dit schooljaar![]()
[ afbeelding ]
Altijd sfeerloze kantines gehad.
Hahahhahahahaha - Nee. Ik mis alleen wel een voetbaltafel en een PS4 met fifa 14. Dat ga ik geleidleijk introduceren. Ik vond het ook apart. Maar zo hoort het wel toch?quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Een flipperkast en een Pooltafel... Wat is dit voor kantine? dagbesteding via de reclassering?
Ik ken maar 1 koerd. Die heeft helaas vertraging opgelopen. Maar die zie ik niet zoveel. Niemand van jullie die in Amsterdam zit?quote:
Meer iets voor brugklassers om zich thuis te voelen in hun nieuwe omgevingquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Een flipperkast en een Pooltafel... Wat is dit voor kantine? dagbesteding via de reclassering?
Jij bent echt een zuurpruim heb ik gemerktquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Meer iets voor brugklassers om zich thuis te voelen in hun nieuwe omgeving
Stress je om kantine?quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:51 schreef Santello het volgende:
[..]
Jij bent echt een zuurpruim heb ik gemerkt
Nu wel stress trouwens.quote:
hahahahaquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:29 schreef Santello het volgende:
[..]
Nu wel stress trouwens.
Alles aan deze minor is kut. Ik ga het echt niet halen. Ik ga liever de bijstand in.
Mag ik je minor zijn?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hahahaha
Ach joh, laat het over je heenkomen. Doe ik ook met deze minor.
Welke minor doe je?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:29 schreef Santello het volgende:
[..]
Nu wel stress trouwens.
Alles aan deze minor is kut. Ik ga het echt niet halen. Ik ga liever de bijstand in.
Hahha ik ga echt stuk om die comment.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mag ik je minor zijn?
[..]
Welke minor doe je?
wees mn majorquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mag ik je minor zijn?
[..]
Welke minor doe je?
welkom bij minor, wij ook meteen aan de slag hoor. Iesj normaalquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:54 schreef Santello het volgende:
[..]
Hahha ik ga echt stuk om die comment.
Jeugdzorg iets. Meteen met onderzoek beginnen ook.
Awesome.quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:28 schreef zarGon het volgende:
Ik stond gisteren (4 september) in Brabants Dagblad.
[ afbeelding ]
[..].
(Met dank aan Robuustheid!. Helaas niet beschikbaar in hogere resolutie. )
Dat bedoel ik dus, anta = jij voor man. Majnoona = gek voor vrouw. Spreek dan goed Arabisch om je punt te maken abi.quote:Op vrijdag 5 september 2014 04:15 schreef nektazje het volgende:
[..]
Anta majnoona 'o habla?als marokkanen arabisch zijn komen ze rechtstreeks uit saudi arabië; donker.
Gelukkig dat jij niet alle turken representeert, tamam. Zin in een koekje met wat chai om rustig te blijven?
Neem mij mee naar dat verre oord van jouquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:11 schreef Stimorol- het volgende:
Hoi. Ik wilde graag kenbaar maken dat het nu 34 graden is.
Weet niet waarom.
Leve auto's en airco's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |