wees mn majorquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mag ik je minor zijn?
[..]
Welke minor doe je?
welkom bij minor, wij ook meteen aan de slag hoor. Iesj normaalquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:54 schreef Santello het volgende:
[..]
Hahha ik ga echt stuk om die comment.
Jeugdzorg iets. Meteen met onderzoek beginnen ook.
Awesome.quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:28 schreef zarGon het volgende:
Ik stond gisteren (4 september) in Brabants Dagblad.
[ afbeelding ]
[..].
(Met dank aan Robuustheid!. Helaas niet beschikbaar in hogere resolutie. )
Dat bedoel ik dus, anta = jij voor man. Majnoona = gek voor vrouw. Spreek dan goed Arabisch om je punt te maken abi.quote:Op vrijdag 5 september 2014 04:15 schreef nektazje het volgende:
[..]
Anta majnoona 'o habla?als marokkanen arabisch zijn komen ze rechtstreeks uit saudi arabië; donker.
Gelukkig dat jij niet alle turken representeert, tamam. Zin in een koekje met wat chai om rustig te blijven?
Neem mij mee naar dat verre oord van jouquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:11 schreef Stimorol- het volgende:
Hoi. Ik wilde graag kenbaar maken dat het nu 34 graden is.
Weet niet waarom.
Leve auto's en airco's.
Wat zegt zequote:Op vrijdag 5 september 2014 22:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
https://soundcloud.com/ra(...)eylul-2014#t=4:40:07
Die vrouw wtf
Vanaf 4:40 tot 4:50 ongeveer
Ewa vertel danquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:03 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Weet niet precies. Voelt raar.
Jawel hoor, helemaal hip.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jongens praten niet over gevoel toch.
Oh ja, is dat zo?quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:11 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jawel hoor, helemaal hip.
Een beetje metro heeft alle girls.
Gevoelig maar toch stoer.
Jawel hoor, het is de hippe voorhoede.quote:
Mannen moeten alleen gewichten heffen en voetballen. Meer niet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:16 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jawel hoor, het is de hippe voorhoede.
Praten over je gevoel kan ook middels gedichten, Iraniers zijn daar toch behendig mee?
Dit ja. G.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:33 schreef Santello het volgende:
[..]
Mannen moeten alleen gewichten heffen en voetballen. Meer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |