SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben geen turk maar hier komtie dan.
Te moe om te genietenquote:
Mietje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door expans op 04-09-2014 15:39:36 ]
Ik heb eergisteren 20 km gefietst en gewichten geheven. Gisteren heb ik 10 km gefietst, gewichten geheven, paar km gelopen, de was en afwas gedaan, en de keuken grotendeels schoongemaakt. En dan nog gaan socializen in een andere stad. Dus niet uitsloven, jij!quote:Op donderdag 4 september 2014 15:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mietje!
Vandaag om 8:30 eerste les en daarna projectbespreking. En daarna kregen we een yogales van anderhalf uur. Zo leuk, dat yoga.
Whatever.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:00 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb eergisteren 20 km gefietst en gewichten geheven. Gisteren heb ik 10 km gefietst, gewichten geheven, paar km gelopen, de was en afwas gedaan, en de keuken grotendeels schoongemaakt. En dan nog gaan socializen in een andere stad. Dus niet uitsloven, jij!![]()
quote:Op donderdag 4 september 2014 16:40 schreef Stimorol- het volgende:
Er is er 1 jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat is .......
Jij?! Gefeliciteerd met je verjaardag!quote:Op donderdag 4 september 2014 16:40 schreef Stimorol- het volgende:
Er is er 1 jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat is .......
Veel gezien in Iran, niet geproefd tho. Hoezo?quote:
Je hebt nooit sohan geproefd?quote:Op donderdag 4 september 2014 18:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij?! Gefeliciteerd met je verjaardag!
[..]
Veel gezien in Iran, niet geproefd tho. Hoezo?
Marokkanen zijn geen Arabieren.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:06 schreef nektazje het volgende:
Arabieren welkom? Ik vind Turkse koeskoes lekkerder dan Marokkaanse koeskoes. Bullgur heet het of zo.
Turkse pizza is lekkerder dan Italiaanse pizza. Ben ik turkwaardig?
Oh maar je kent het wel.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vroeger, niet recentelijk nee.
Wat een boer niet kent...
Ook gewerkt aan je bescheidenheid?quote:Op donderdag 4 september 2014 16:00 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb eergisteren 20 km gefietst en gewichten geheven. Gisteren heb ik 10 km gefietst, gewichten geheven, paar km gelopen, de was en afwas gedaan, en de keuken grotendeels schoongemaakt. En dan nog gaan socializen in een andere stad. Dus niet uitsloven, jij!![]()
Wat wil je suggereren?quote:Op donderdag 4 september 2014 18:25 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ook gewerkt aan je bescheidenheid?
Vertel eens meer over je yogalessen.quote:
Tantra yoga? Wij vernemen het gaarne.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:43 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Vertel eens meer over je yogalessen.
Ik had na de yogales, die via de minor aangeboden werd, een andere afspraak en daar wilde ik al mn ervaringen in persoon mee delen maar dat ging helaas niet meer door. Dus vooruit typ mn ervaring hier wel uit.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:43 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Vertel eens meer over je yogalessen.
In je harembroek?quote:Op donderdag 4 september 2014 19:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik had na de yogales, die via de minor aangeboden werd, een andere afspraak en daar wilde ik al mn ervaringen in persoon mee delen maar dat ging helaas niet meer door. Dus vooruit typ mn ervaring hier wel uit.
Het was lachen, wist niet dat ik zo lenig van mezelf was.Overweeg nu wel om serieus lessen te nemen, kon even goed mn gedachten verzetten. En leuk in groepsverband.
Nee in legging en onderjurkje. Ik had dat idee wel in mijn hoofd (om zo'n hippiebroek aan te doen), maar zoals ik al zei had ik eigenlijk een afspraak daarna (die niet meer doorging) en ik wilde niet teveel meezeulen.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:00 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
In je harembroek?
Dit is een relevante vraag.
Wat was het voor afspraak dan?quote:Op donderdag 4 september 2014 20:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee in legging en onderjurkje. Ik had dat idee wel in mijn hoofd en zoals ik al zei had ik eigenlijk een afspraak daarna (die niet meer doorging) en ik wilde niet teveel meezeulen.
Oh gewoon, zoals alle andere afspraakjes.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wat was het voor afspraak dan?
Leuk!quote:Op donderdag 4 september 2014 19:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik had na de yogales, die via de minor aangeboden werd, een andere afspraak en daar wilde ik al mn ervaringen in persoon mee delen maar dat ging helaas niet meer door. Dus vooruit typ mn ervaring hier wel uit.
Het was lachen, wist niet dat ik zo lenig van mezelf was.Overweeg nu wel om serieus lessen te nemen, kon even goed mn gedachten verzetten. En leuk in groepsverband.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |