Audi a3, 5 doors als het kanquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:16 schreef Santello het volgende:
Ik heb jullie hulp nodig. Welke moet ik kopen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij bent een mocro toch? Neem de Golfquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:16 schreef Santello het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zat ook in mijn hoofd maar wilde het niet zeggen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij bent een mocro toch? Neem de Golf
BMW, like duh.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:16 schreef Santello het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://t24.com.tr/haber/k(...)a-getirecegim,269875quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:38 schreef zarGon het volgende:
Kılıçdaroğlu is herkozen?! Meen je deze?!.
CHP was poep en zo te zien blijft het ook poep. Onvoorstelbaar dit.
jaquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:58 schreef AbdulMalik het volgende:
Serieuze vraag aan de mocros hier
Suggesties dan? Niet duur aub. 5-6kquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:38 schreef Peunage het volgende:
Koop dan een Arabisch paard. Kameel
Dat ziet er toch niet uit man.
Koop een auto voor 4K, ga op vakantie met 2K.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:09 schreef Santello het volgende:
[..]
Suggesties dan? Niet duur aub. 5-6k
Ik ga met de auto naar Marokkoquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:11 schreef expans het volgende:
[..]
Koop een auto voor 4K, ga op vakantie met 2K.
Volgens mij bedoel je het berberse woord sem7ay. Waarbij die 7 de andere ''H'' klank is waar veel niet-Arabieren moeite mee hebben. Als dat zo is dan betekent dat : Sorry.quote:
Ah ja, dat past precies in die mail. Thanks broquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:14 schreef Santello het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je het berberse woord sem7ay. Waarbij die 7 de andere ''H'' klank is waar veel niet-Arabieren moeite mee hebben. Als dat zo is dan betekent dat : Sorry.
Ik wil graag de rest lezen. Ik wacht het af.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:16 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ah ja, dat past precies in die mail. Thanks bro
a3quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:09 schreef Santello het volgende:
[..]
Suggesties dan? Niet duur aub. 5-6k
Lekker directquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja man. Knap lullig.
Hoe zie jij eruit eigenlijk?
Ik vond het wel leuk.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja man. Knap lullig.
Hoe zie jij eruit eigenlijk?
Ja, beter dan dat gedraai eromheen.quote:
Oke, misschien met een foto?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk.
Wat een vraag. Ik weet niet hoe je daar op kan antwoorden.
Ben 1.85+ , zwarte haren, bruine ogen, huidskleur is best blank en voor de rest weet ik niet.
jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |