http://t24.com.tr/haber/k(...)a-getirecegim,269875quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:38 schreef zarGon het volgende:
Kılıçdaroğlu is herkozen?! Meen je deze?!.
CHP was poep en zo te zien blijft het ook poep. Onvoorstelbaar dit.
jaquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:58 schreef AbdulMalik het volgende:
Serieuze vraag aan de mocros hier
Suggesties dan? Niet duur aub. 5-6kquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:38 schreef Peunage het volgende:
Koop dan een Arabisch paard. Kameel
Dat ziet er toch niet uit man.
Koop een auto voor 4K, ga op vakantie met 2K.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:09 schreef Santello het volgende:
[..]
Suggesties dan? Niet duur aub. 5-6k
Ik ga met de auto naar Marokkoquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:11 schreef expans het volgende:
[..]
Koop een auto voor 4K, ga op vakantie met 2K.
Volgens mij bedoel je het berberse woord sem7ay. Waarbij die 7 de andere ''H'' klank is waar veel niet-Arabieren moeite mee hebben. Als dat zo is dan betekent dat : Sorry.quote:
Ah ja, dat past precies in die mail. Thanks broquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:14 schreef Santello het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je het berberse woord sem7ay. Waarbij die 7 de andere ''H'' klank is waar veel niet-Arabieren moeite mee hebben. Als dat zo is dan betekent dat : Sorry.
Ik wil graag de rest lezen. Ik wacht het af.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:16 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ah ja, dat past precies in die mail. Thanks bro
a3quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:09 schreef Santello het volgende:
[..]
Suggesties dan? Niet duur aub. 5-6k
Lekker directquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja man. Knap lullig.
Hoe zie jij eruit eigenlijk?
Ik vond het wel leuk.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja man. Knap lullig.
Hoe zie jij eruit eigenlijk?
Ja, beter dan dat gedraai eromheen.quote:
Oke, misschien met een foto?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk.
Wat een vraag. Ik weet niet hoe je daar op kan antwoorden.
Ben 1.85+ , zwarte haren, bruine ogen, huidskleur is best blank en voor de rest weet ik niet.
jij?
Die hebben altijd kwaaltjes en doen moeilijk in de kou.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:38 schreef Peunage het volgende:
Koop dan een Arabisch paard. Kameel
Dat ziet er toch niet uit man.
Inderdaad, zeg. Gemiste kans dit.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:03 schreef expans het volgende:
[..]
http://t24.com.tr/haber/k(...)a-getirecegim,269875
CHP = officieel ter dood verklaard
https://twitter.com/oktayvural 4 president![]()
Nee, daar doe ik niet aan. Maar ik sta natuurlijk wel open voor foto's van jouquote:
Cupmaat?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik 1.68, bijna zwart haar (in de zon en in bepaald licht heb ik rode/bruine gloed), geen idee wat voor huidskleur ik heb, rest weet ik ook niet.
Kameel is om shit te dragen. Paard is om op te rijden. Je kunt wel een kameel achter je paard vastmaken.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die hebben altijd kwaaltjes en doen moeilijk in de kou.
Beter gewoon een kameel kopen man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |