Dat is gewoon fucked upquote:Op zondag 7 september 2014 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja pas maar op, ik mis alleen het pittige kapsel nog.
Waar zie jij mijn pics, wats deze.quote:Op zondag 7 september 2014 21:04 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
check haar pics en dan begrijp je het zelf
grt
Denk jij als jij naar mensen stuurt dat die foto's alleen bij hen blijven?quote:Op zondag 7 september 2014 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar zie jij mijn pics, wats deze.
Ja, eigenlijk wel.quote:Op zondag 7 september 2014 21:45 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Denk jij als jij naar mensen stuurt dat die foto's alleen bij hen blijven?
Okay, heb niks ontvangen hoor, wilde gewoon weten hoe je dacht.quote:Op zondag 7 september 2014 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel.
Maar maakt verder niet zoveel uit. Ik heb vroeger ook wel eens foto's op FOK! zelf gezet ensowwww. En op facebook staat het een en ander ook openbaar.
Ook toegankelijk voor anderen die meet? Oh.quote:Op zondag 7 september 2014 21:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Borte, ik en Arcadia dachten aan een meet ergens in november. Wie hebben er allemaal interesse? In dat geval kom ik half oktober ofzo op terug (wellicht met een datumprikker) wanneer iedereen beter zicht heeft op de plannen in november.
Ik ben je geschiedenis aan het lezen. Er zijn wel wat vage dingen. haha XDquote:Op zondag 7 september 2014 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel.
Maar maakt verder niet zoveel uit. Ik heb vroeger ook wel eens foto's op FOK! zelf gezet ensowwww. En op facebook staat het een en ander ook openbaar.
XD LOLquote:Op zondag 7 september 2014 22:14 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik ben je geschiedenis aan het lezen. Er zijn wel wat vage dingen. haha XD
Daarom stuur ik ook niks naar kbquote:Op zondag 7 september 2014 21:45 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Denk jij als jij naar mensen stuurt dat die foto's alleen bij hen blijven?
Oh mijn god.quote:Op zondag 7 september 2014 22:14 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Wat?quote:
quote:Op zondag 7 september 2014 22:14 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik ben je geschiedenis aan het lezen.
Weer deze jaloerse manquote:
groenappeltje ∞.0quote:Op zondag 7 september 2014 22:14 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik zie het aan je geschiedenisquote:Op zondag 7 september 2014 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh mijn god.Ik heb echt vreselijke onzin uitgekraamd op FOK!, dont judge me.
[..]
Wat?
Je hebt veel betere dan datquote:Op zondag 7 september 2014 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nu ben ik mijn eigen geschiedenis ingedoken. Ohmy. Ik heb echt onzin op FOK! geplaatst.
ONZ / Vertel hier informatie waar niemand op zit te wachten.
ONZ / Handen schudden.
ONZ / Hipsters op Facebook.
ONZ / Ik ben dom.!
KLB / Weg slaap.
JNG / [Ongesteld] Centraal topic.![]()
![]()
![]()
Je was best een kut user jaquote:Op zondag 7 september 2014 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nu ben ik mijn eigen geschiedenis ingedoken. Ohmy. Ik heb echt onzin op FOK! geplaatst.
ONZ / Vertel hier informatie waar niemand op zit te wachten.
ONZ / Handen schudden.
ONZ / Hipsters op Facebook.
ONZ / Ik ben dom.!
KLB / Weg slaap.
JNG / [Ongesteld] Centraal topic.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |