Tuurlijk zijn er uitzonderingen.quote:Op zondag 7 september 2014 00:26 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Bij mij ook. Deels. Heb je nooit dat je iemand echt super aantrekkelijk vindt?
Haha, oke. Fijn voor je?quote:Op zondag 7 september 2014 00:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zijn vaak wel blond ja, maar ik ga ook voor Irakezen hoor
Jouw meningquote:Op zondag 7 september 2014 00:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat brengt mij terug op:
Treurig.
Ik 24 over paar maanden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een paar van mn favoriete foto's die ik gemaakt heb in Iran.
Alledrie vanuit rijdende auto gemaakt ook nog eens.![]()
Hoe ouder je wordt hoe sneller het verjaringsproces. Lijkt net een omgekeerde halveringstijd.quote:Op zondag 7 september 2014 00:28 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik 24 over paar maanden.
Forever alone bro
quote:Op zondag 7 september 2014 00:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tijdens het rijden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een paar van mn favoriete foto's die ik gemaakt heb in Iran."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Geen selfies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een paar van mn favoriete foto's die ik gemaakt heb in Iran.
Alledrie vanuit rijdende auto gemaakt ook nog eens.
Oh dat is best knap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een paar van mn favoriete foto's die ik gemaakt heb in Iran.
Alledrie vanuit rijdende auto gemaakt ook nog eens.
Was dat een simpel fototoestel, want je foto's zijn behoorlijk onscherp?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een paar van mn favoriete foto's die ik gemaakt heb in Iran.
Alledrie vanuit rijdende auto gemaakt ook nog eens.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die durf ik niet meer te postennnn jullie vinden me toch al lelijkquote:Nee, facebook kwaliteit.quote:Op zondag 7 september 2014 00:35 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Was dat een simpel fototoestel, want je foto's zijn behoorlijk onscherp?Heb ze daar geupload.
quote:Op zondag 7 september 2014 00:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Deze zijn flink mooierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Die durf ik niet meer te postennnn jullie vinden me toch al lelijk
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Maar je moet ook niet vergeten dat die andere drie vanuit rijdende auto zijn geschoten. Vind ze zelf echt heel mooi gelukt.quote:
WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[..]
Nee, facebook kwaliteit.Heb ze daar geupload.
![]()
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik niet.quote:Op zondag 7 september 2014 00:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar je moet ook niet vergeten dat die andere drie vanuit rijdende auto zijn geschoten. Vind ze zelf echt heel mooi gelukt.
Heb ook awesome videos/fotos van turkije. Ga niks hier plaatsen tho.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[..]
Nee, facebook kwaliteit.Heb ze daar geupload.
Wat jij vindt boeit me gelukkig niet zo.quote:Op zondag 7 september 2014 00:39 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik niet.Ze zien eruit alsof je lens niet scherp was. Je had beter een video kunnen maken, dan waren ze beter geslaagd
Nu wil ik terug.quote:
Welterusten Kritische Karel.quote:Op zondag 7 september 2014 00:40 schreef Mathemaat het volgende:
Ik ga slapen.
Welterusten iedereen en welterusten Klinkerbotsinkje
trustenquote:Op zondag 7 september 2014 00:40 schreef Mathemaat het volgende:
Ik ga slapen.
Mooi, gelukkig ben je sterkquote:Op zondag 7 september 2014 00:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat jij vindt boeit me gelukkig niet zo.
Allah rahatlik versinquote:Op zondag 7 september 2014 00:40 schreef Mathemaat het volgende:
Ik ga slapen.
Ze is gewoon een sumo worstelaarquote:
Jij bent een hele grote mysteriequote:
Studentenquote:Harry Houdini (1874-1926): After a Montreal show, the escape artist lay on his couch in his dressing room, visiting with three McGill University students. One asked if he could test the claim that Houdini could take any punch to the stomach. Before Houdini could rise and brace himself, the student delivered a flurry of punches to his abdomen. By that evening, he was in cold sweats. Three days later, in Detroit, doctors removed his ruptured appendix. It wasn’t enough to save him and he died shortly after.
Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ook nog eens lekker agressiefquote:Op zondag 7 september 2014 00:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, wees maar bang hoor voor de dag dat ik je tegenkom.
Dat is gewoon fucked upquote:Op zondag 7 september 2014 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja pas maar op, ik mis alleen het pittige kapsel nog.
Waar zie jij mijn pics, wats deze.quote:Op zondag 7 september 2014 21:04 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
check haar pics en dan begrijp je het zelf
grt
Denk jij als jij naar mensen stuurt dat die foto's alleen bij hen blijven?quote:Op zondag 7 september 2014 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar zie jij mijn pics, wats deze.
Ja, eigenlijk wel.quote:Op zondag 7 september 2014 21:45 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Denk jij als jij naar mensen stuurt dat die foto's alleen bij hen blijven?
Okay, heb niks ontvangen hoor, wilde gewoon weten hoe je dacht.quote:Op zondag 7 september 2014 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel.
Maar maakt verder niet zoveel uit. Ik heb vroeger ook wel eens foto's op FOK! zelf gezet ensowwww. En op facebook staat het een en ander ook openbaar.
Ook toegankelijk voor anderen die meet? Oh.quote:Op zondag 7 september 2014 21:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Borte, ik en Arcadia dachten aan een meet ergens in november. Wie hebben er allemaal interesse? In dat geval kom ik half oktober ofzo op terug (wellicht met een datumprikker) wanneer iedereen beter zicht heeft op de plannen in november.
Ik ben je geschiedenis aan het lezen. Er zijn wel wat vage dingen. haha XDquote:Op zondag 7 september 2014 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel.
Maar maakt verder niet zoveel uit. Ik heb vroeger ook wel eens foto's op FOK! zelf gezet ensowwww. En op facebook staat het een en ander ook openbaar.
XD LOLquote:Op zondag 7 september 2014 22:14 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik ben je geschiedenis aan het lezen. Er zijn wel wat vage dingen. haha XD
Daarom stuur ik ook niks naar kbquote:Op zondag 7 september 2014 21:45 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Denk jij als jij naar mensen stuurt dat die foto's alleen bij hen blijven?
Oh mijn god.quote:Op zondag 7 september 2014 22:14 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Wat?quote:
quote:Op zondag 7 september 2014 22:14 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik ben je geschiedenis aan het lezen.
Weer deze jaloerse manquote:
groenappeltje ∞.0quote:Op zondag 7 september 2014 22:14 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik zie het aan je geschiedenisquote:Op zondag 7 september 2014 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh mijn god.Ik heb echt vreselijke onzin uitgekraamd op FOK!, dont judge me.
[..]
Wat?
Je hebt veel betere dan datquote:Op zondag 7 september 2014 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nu ben ik mijn eigen geschiedenis ingedoken. Ohmy. Ik heb echt onzin op FOK! geplaatst.
ONZ / Vertel hier informatie waar niemand op zit te wachten.
ONZ / Handen schudden.
ONZ / Hipsters op Facebook.
ONZ / Ik ben dom.!
KLB / Weg slaap.
JNG / [Ongesteld] Centraal topic.![]()
![]()
![]()
Je was best een kut user jaquote:Op zondag 7 september 2014 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nu ben ik mijn eigen geschiedenis ingedoken. Ohmy. Ik heb echt onzin op FOK! geplaatst.
ONZ / Vertel hier informatie waar niemand op zit te wachten.
ONZ / Handen schudden.
ONZ / Hipsters op Facebook.
ONZ / Ik ben dom.!
KLB / Weg slaap.
JNG / [Ongesteld] Centraal topic.![]()
![]()
![]()
Iedereen heeft die periode gehad. En ik was geen kutuser. Gewoon een gangmaker.quote:Op zondag 7 september 2014 22:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je was best een kut user ja
Alleen dat 7up topic was grappig
Nee, slechter!quote:Op zondag 7 september 2014 22:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Veel beter als in dat het slechter kan, of echt betere topics? Dat laatste betwijfel ik.
Ik was nooit een kut user. Ik word zelfs als de slimste fokker gezien.quote:Op zondag 7 september 2014 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Iedereen heeft die periode gehad. En ik was geen kutuser. Gewoon een gangmaker.7up topic is wel een pareltje inderdaad. Goede tijd, heb echt een halfuur zitten lachen achter de kassa.
Ik vind je niet bepaald de leukste ofzo.quote:Op zondag 7 september 2014 23:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik was nooit een kut user. Ik word zelfs als slimste fokker gezien.
Maar ik ging ook stuk ja. Zie dat zo bij mezelf gebeuren
quote:Op zondag 7 september 2014 23:39 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik vind je niet bepaald de leukste ofzo.
quote:Op zondag 7 september 2014 23:39 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
mrstylo is wel okequote:Op zondag 7 september 2014 23:39 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
http://www.telegraph.co.u(...)lly-die-a-death.htmlquote:According to the Department of Health and Human Services 69 per cent of American adults over the age of 20 are classified as overweight or obese and yet 75 per cent of America’s lesbian population falls into this category compared to half of the female population.
For gay men the results are the opposite. Heterosexual men are nearly twice as likely to be overweight as their straight counterparts.
Teach us, master. 😑quote:Op maandag 8 september 2014 07:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
Daarom ook al je emoties uit zetten.
Jeetje. Neem een Vespa.quote:Op maandag 8 september 2014 13:34 schreef zarGon het volgende:
Godverdomme, dit land maakt mij soms echt kwaad met z'n boetes..
82,10 euro boete omdat ik blijkbaar heb geparkeerd zonder een vergunning. ER WAREN GEEN BORDEN, MONGOLS. NIET IN DE STRAAT WAAR IK HEB GEPARKEERD, NIET IN DE STRAAT DAARVOOR EN OOK NIET IN DE STRAAT DAARVOOR.. Vroeger stonden er wel borden (ook te zien op Google Streetview), maar tegenwoordig niet.
Komt goed, bezwaar maken en zo. Maar altijd eerst nog even betalen eh.
Godsjanker. Wat mij al helemaal hngg doet maken is niet eens dat ik meer dan 10 euro per minuut betaal (ik stond er voor een minuut of 7; post wegbrengen), maar het feit dat de boete uit twee delen bestaat: bedrag parkeerbelasting en kosten naheffing.
Dat van die parkeerbelasting snap ik. Niet betaald, dus betalen voor de hele dag (24,10 euro). EN DAN VRAAG JE JE AF WAAR DIE FUCKING NAHEFFING VANDAAN KOMT?! NOU DAT IS OMDAT JE GEEN PARKEERBELASTING HEBT BETAALD. EN DAT IS 58 EURO. HOE BEDOEL JE WE MOETEN MEER GELD KLOPPEN UIT DE ZAKKEN DUS VERZINNEN WE EXTRA'S ERBIJ. ZELFS DE NS IS GENADEVOLLER MET EEN VERHOGING VAN SLECHTS 35 EURO.
Zo.
In t dorp. Ben je toch zo'n 50.000 mininaal kwijt. En dan heb je je inboedel nog niet.quote:Op maandag 8 september 2014 13:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je het kan ophoesten, wat is het probleem? Lijkt mij een goede investering.
quote:
Denk dat mama ze heeft verkeken op t geld hahahah..quote:Op maandag 8 september 2014 14:34 schreef zarGon het volgende:
[..].
Over een weekje of drie ben je het gewend en ben je zo voorbereid op zulke zaken dat het je niet meer ergert....
50.000 TL of EUR? Da's een hap geld ja, voor een huis in het dorp. Of je moet er vaak wonen...
Komt door de belastingen, denk ik. Kennen ze ook wat van in Turkije.quote:
wtfquote:Op maandag 8 september 2014 14:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar Erzincan is belachelijk duur.
Haar knippen en verven; 130 tl.
Dacht omg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |